ויטור בספק למשחק, חמד ויוספי חוזרים לסגל: באר שבע יוצאת לאשדוד



מחזיקת גביע המדינה תחל הערב את המסע שלה לעבר שמירה על התואר, כאשר היא תפגוש את מ.ס אשדוד לדרבי דרומי. הבלם סובל משפעת ובספק למשחק

בספק להערב, ויטור. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע, מחזיקת גביע המדינה למי ששכח - תפתח הערב (ב') את המסע שלה לעבר שמירה על התואר. האדומים ייפגשו את מ.ס אשדוד (19:30) באצטדיון ה-י.א, ימים ספורים לפני ששתי הקבוצות ייפגשו שוב בליגה.

באר שבע מגיעה למשחק במוטיבציית שיא, זאת לאור הניצחון המשוגע על הפועל תל אביב בפנדלים ביום חמישי האחרון. באר שבע אמנם ספגה שלושה שערים, מה שמדאיג במיוחד את הצוות המקצועי, אבל השחקנים של ברדה נלחמו עד השנייה האחרונה, אז כזכור אריאל הרוש התרומם לנגיחה אדירה ברחבה והשווה את התוצאה בדקה ה-96. 

במועדון יודעים שהחודש הקרוב הוא גורלי במיוחד לגורל העונה כולה, ובהתאם לכך הדריכות בקרב השחקנים נמצאת ברמה הגבוהה ביותר. במשחק האחרון ברדה פתח בהרכב חזק יחסית, זאת למרות ששחקנים דוגמת חטואל, חמד, אבו עביד, יוספי ושאפי נשארו מחוץ לסגל. הערב, צפויים כל החמישה לחזור אל הסגל, כאשר שאפי עצמו צפוי גם לחזור לעמדת הכנף הימנית.

מי שעדיין נמצא בספק למשחק הוא הבלם מיגל ויטור. הפורטוגלי/ישראלי חלה בימים האחרונים בשפעת, וטרם ברור האם הוא כשיר לחלוטין לפתוח הערב בהרכב או להיות בכלל בסגל הקבוצה. מי שעוד נמצא בספק למשחק הוא שגיב יחזקאל, שגם הוא חלה בשפעת בימים האחרונים. בתוך כך, למרות שהוא היה הגיבור של המשחק האחרון, אריאל הרוש צפוי לחזור הערב אל הספסל, ועמרי גלזר צפוי לקבל בחזרה את אפודת השוער הראשון.

הרכב צפוי למפגש הערב: גלזר, דדיה, טיבי, בלוריאן, לופס, אליאס, שמיר, ספורי, שאפי, פאון, סלמאני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה