זה שוער זה? הרוש כבש ועצר שלושה פנדלים, באר שבע עלתה לגמר גביע הטוטו



השוער הבקיע גול ענק בדקה ה-96, השווה את התוצאה ואף הדף שלושה פנדלים שהעלו את האדומים לשלב הבא. בגמר - מכבי נתניה

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

איזה מותחן מטורף קיבלנו הערב באצטדיון טרנר: הפועל באר שבע חזרה מהפגרה לאחר ארבעה שבועות של חופש, והציגה את אחד המשחקים המשוגעים ביותר שראינו העונה, ואולי בתולדות מפעל גביע הטוטו בכלל.

כאמור, באר שבע שיחקה בפעם האחרונה בטרנר בתחילת נובמבר, אז ניצחו האדומים את הפועל חדרה 3-0. הערב, הם פגשו את הפועל תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו, כאשר זהו למעשה המפגש השני בין הקבוצות העונה. במפגש הראשון כזכור, ניצחה באר שבע 3-2, לאחר שביצעה מהפך מדהים. וגם הערב, הראו האדומים שאופי לפעמים מנצח יכולת מקצועית.

ברדה פתח בהרכב עם סלמאני ופאון בהתקפה, כאשר אור בלוריאן פתח לצידו של מיגל ויטור. בשער, פתח אריאל הרוש, גיבור הערב בדיעבד, אבל אליו עוד נגיע בהמשך. המשחק התחיל בקצב רצחני: כבר אחרי 26 שניות לאיוס בעט על בלוריאן, הכדור ששינה את כיוונו ונכנס פנימה. 1:0 מהיר להפועל תל אביב. באר שבע ההמומה התעשתה מהר, ושתי דקות לאחר מכן כבר הגיע השיוויון: לופס הסיט כדור שהוגבה לעברו אל תוך הרחבה, וסתיו למקין בעט לשערו שלו. 1:1 למרות שהמשחק עוד היה בחיתוליו.

המחצית הראשונה המשיכה די בעצלתיים, ובאר שבע החזיקה רוב הזמן בכדור, אך קשה לומר שאיימה במיוחד על השער של יריבתה, מלבד בעיטה לעמוד של פאון. מי שדווקא הבקיעה זאת הייתה הפועל תל אביב, כאשר אוז'בולט ניצל טעות חמורה ביותר של בלוריאן, והוריד את היריבה עם יתרון להפסקה.

הלדר לופס. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

במחצית השנייה הקצב הגבוה המשיך: הפועל באר שבע, שכבר הוכיחה העונה (ותוכיח גם במשחק הזה) שהיא אף פעם לא מוותרת, השוותה בדקה ה-65, כאשר אליאס הגיע ראשון לכדור קרן, ולא חגג אל מול קבוצתו לשעבר. שתי דקות בלבד עברו, ולאיוס דהר קדימה בהתקפה מתפרצת ומול הרוש החלוץ הצעיר לא התבלבל והחזיר את היתרון לקבוצתו.

השעון המשיך לרוץ ובאר שבע המשיכה גם לתקוף. ואז, כשנראה היה שהכל גמור, בדקה ה-96!: האדומים קיבלו כדור קרן אחרון, ודווקא אריאל הרוש, מכולם - נגח את שער השיוויון המטורף. הספסל של באר שבע לא ידע את עצמו מרוב אושר, עודה שרק לסיום והמשחק הלך ישירות לבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

וגם שם, זהו היה המופע הבלעדי של אריאל הרוש: למרות החמצות של לופס ושכטר בצד הבאר שבעי, הרוש היה ענק ועצר לא פחות משלושה פנדלים והעלה את מחזיקת גביע המדינה לגמר גביע הטוטו. בסיום, 3:3 מדהים בין הקבוצות, כאשר בגמר מחכה לבאר שבע לא אחרת ממכבי נתניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה