רוביק דנילוביץ' הגיע לסורוקה ונפגש עם הפצועות מהפיגוע



ראש עיריית באר שבע הגיע למרכז הרפואי, וערך מפגש עם 2 הפצועות מהפיגוע אמש בבאר שבע. "לשמחתנו מצבן השתפר במהלך הלילה" סיפר מנהל המחלקה הכירורגית בסורוקה

(מימין) - רוביק , אבישג אבטובי מנכ״לית עירית באר שבע, ד״ר קודש ופרופ' גידי סהר. קרדיט: סורוקה

פחות מ-24 שעות עברו מאז הפיגוע הרצחני, וכיום ממשיכים הטיפולים בשתי הפצועות מאירועי אמש. בתוך כך, לפני זמן קצר גם ראש עיריית באר שבע - רוביק דנילוביץ, הגיע לביקור בסורוקה אצל שתי הפצועות שנפגעו באירוע הדקירה בעיר.

ד״ר שלומי קודש, מנהל סורוקה ופרופ׳ גידי סהר, מנהל המחלקה לכירורגית לב חזה ליוו את דנילוביץ בביקור ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה. ראש העיר חיזק את הפצועות ואת בני המשפחות, איחל להן החלמה מהירה וציין כי העירייה תסייע ככל שנדרש. כמו כן, הודה ראש העיר לצוות הרפואי המסור במרכז הרפואי סורוקה.

פרופ׳ גידי סהר, מנהל המחלקה לכירורגית לב חזה בסורוקה עדכן כי הפצועות פונו לחדר הטראומה בביה״ח במצב קשה, כשהן סובלות מדקירות באזור בית החזה, שסיכנו את חייהן. הצוות הרפואי המורחב בחדר הטראומה ייצב את מצבן והן הועברו להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה. לשמחתנו מצבן השתפר במהלך הלילה״.

מוקדם יותר הבוקר, הגיב ראש העיר על החוויה הקשה מאירוע אמש. בין היתר אמר דנילוביץ' - "תושבות ותושבים יקרים, ליבנו שותת דם. יום קשה עבר עלינו ונקבור את הנרצחים בפיגוע הנתעב. אחרי סיור בזירת האירוע, שוחחתי עם כל משפחות הנרצחים והבעתי את תנחומיי בשם כל תושבות ותושבי העיר. העובדים הסוציאליים והשירות הפסיכולוגי מלווים אותם באופן צמוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה