רוביק דנילוביץ' בעקבות הפיגוע: "ליבנו שותת דם. למרות הזעם והכאב שמרו על איפוק"



ראש העיר של באר שבע, רוביק דנילוביץ', הביע את תנחומיו למשפחות הנרצחים בפיגוע הקשה שהתרחש אמש ואף ציין כי תוגבר האבטחה ברחבי העיר ובסמוך למוסדות חינוך. עוד התייחס לאזרחים שנטרלו את המחבל: "אנו חבים להם תודה גדולה"

אחרי הפיגוע הרצחני שהתרחש אמש בעיר באר שבע, גם ראש העיר רוביק דנילוביץ' התייחס לאירוע הקשה ופנה אל תושבי העיר: "תושבות ותושבים יקרים, ליבנו שותת דם. יום קשה עבר עלינו ונקבור את הנרצחים בפיגוע הנתעב. אחרי סיור בזירת האירוע, שוחחתי עם כל משפחות הנרצחים והבעתי את תנחומיי בשם כל תושבות ותושבי העיר. העובדים הסוציאליים והשירות הפסיכולוגי מלווים אותם באופן צמוד".

עוד הוסיף דנילוביץ': "כמו כן, שוחחתי עם משפחות הפצועות שמאושפזות במרכז הרפואי סורוקה ואיחלתי להן החלמה מהירה. הנחתי את מערכת החינוך לפתוח בבוקר את השעה הראשונה בשיח עם התלמידים על האירוע הטראגי. ברחבי העיר ובסמוך למוסדות החינוך תתוגבר האבטחה של כוחות הביטחון. כמו כן, שוחחתי עם שני האזרחים האמיצים שגילו תושיה רבה וניטרלו את המחבל. אנו חבים להם תודה גדולה על נחישותם!"

"ראש הממשלה שוחח עימי, הביע את תנחומיו ואת כאבו. בע"ה בכאב גדול נקבור את מתינו, נלווה את המשפחות היקרות ונשתדל, עם כל הקושי, לשוב לשגרה ככל שניתן", הוא ציין, "אני פונה אליכם ומבקש, למרות הזעם והכאב, אנא שמרו על איפוק. ברגעים אלה כולנו מאוחדים ומחבקים את המשפחות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה