''ניצול ציני ומכוער של הפיגוע הנוראי'': אוניברסיטת בן גוריון מגיבה לטענות נגדה



אחרי הטענות הקשות כלפי האוניברסיטה, לאחר סירובה לתת לסטודנטית להדליק נר זיכרון לזכר הנרצחים בפיגוע באריאל - החליטו הבוקר במרכז האקדמי להגיב בהרחבה למקרה: ''צר לנו על הניצול הציני והמכוער של הפיגוע הנוראי''

קרדיט - ארכיון באר שבע נט/ אם תרצו

לאחר האירועים הסוערים באוניברסיטת בן גוריון, במהלכם סורבה סטודנטית מהמרכז האקדמי להדליק נר לזכר הנרצחים בפיגוע באריאל - החליטו הבוקר במרכז האקדמי להגיב באופן מלא לאירועים. 

כאמור, אמש קלרה בן שושן, רכזת 'אם תרצו' באוניברסיטת בן גוריון ביקשה להדליק נרות בתוך הקמפוס לזכר הנרצחים בפיגוע באריאל - הנהלת האוניברסיטה סירבה בטענה ''ניתן לקיים אירועים ציבוריים פוליטיים בהתראה של יומיים מראש''.

לאחר שהפעילה החליטה להקים את פינת הזיכרון מחוץ לקמפוס, פנו אליה המאבטחים ודרשו ממנה לחצות את הכביש משום שהכניסה הינה 'שטח האוניברסיטה'. הפעילה אשר עלתה מצרפת לפני מספר שנים, פרצה בבכי והמשיכה לדרוש לקיים פינת זכרון לכל הפחות בכניסה לאוניברסיטה. רק לאחר מכן הנהלת האוניברסיטה אישרה את פינת הזיכרון בכניסה לאוניברסיטה.

ובתוך כך, בהמשך לדברים שהתרחשו אתמול, מהנהלת האוניברסיטה נמסר: "חשוב לנו להסביר את האירועים כפי שבאמת התרחשו: כמו כל עם ישראל, אנו מזועזעים מהפיגוע שהתרחש הבוקר, ומשתתפים בצער המשפחות. תמיד מותר להדליק נר זיכרון באוניברסיטה ולהניף דגל ישראל. אירועים שכוללים התארגנות של מספר רב של אנשים, שלא כמו הדלקת נרות ספונטנית, דורשים התארגנות מיוחדת מצדנו ועל מקרים אלו בלבד, אנו דורשים הערכות של יומיים''.

עוד נמסר מהאוניברסיטה: ''ובהרחבה לגבי אירועי אתמול -  כאמור, בקשת הסטודנטית להדליק נרות לא טעונה אישור כלל ועיקר להבדיל מאירוע או עצרת הטעונים אישור מראש והערכות מתאימה. כך גם הוסבר בע"פ לסטודנטית. לצערנו נראה כי מישהו ביקש לעורר פרובוקציה, נשלח מייל שיצר הבנה כי הם מעוניינים לקיים אירוע - מה שיתאפשר לקיים רק יומיים לאחר הגשת הבקשה. לאחר שבחרו לקיים אירוע פרטי מחוץ לקמפוס, הם התבקשו ע"י המאבטחים לעשות זאת בצד על מנת שלא להפריע לעוברים ושבים, ואכן כך הם עשו. צר לנו על הניצול הציני והמכוער של הפיגוע הנוראי ועוד בשעה שכולנו כואבים את מותם של חפים מפשע."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה