סטודנטית רצתה להדליק נרות לזכר הנרצחים מאריאל וסורבה (תיעוד)



תיעוד מקומם מאוניברסיטת בן גוריון: סטודנטית אשר עלתה מצרפת ביקשה להדליק נרות לזכר הנרצחים בפיגוע באריאל, הנהלת האוניברסיטה סירבה לאפשר לה להקים את פינת הזיכרון בתוך שטח הקמפוס בטענה שמדובר באירוע פוליטי

קלרה מחוץ לאוניברסיטה. קרדיט - אם תרצו

אטימות מרתיחה: קלרה בן שושן, רכזת 'אם תרצו' באוניברסיטת בן גוריון ביקשה להדליק נרות בתוך הקמפוס לזכר הנרצחים בפיגוע באריאל - הנהלת האוניברסיטה סירבה בטענה ''ניתן לקיים אירועים ציבוריים פוליטיים בהתראה של יומיים מראש''.

לאחר שהפעילה החליטה להקים את פינת הזיכרון מחוץ לקמפוס, פנו אליה המאבטחים ודרשו ממנה לחצות את הכביש משום שהכניסה הינה 'שטח האוניברסיטה'. הפעילה אשר עלתה מצרפת לפני מספר שנים, פרצה בבכי והמשיכה לדרוש לקיים פינת זכרון לכל הפחות בכניסה לאוניברסיטה. רק לאחר מכן הנהלת האוניברסיטה אישרה את פינת הזיכרון בכניסה לאוניברסיטה.

קלרה בן שושן, רכזת 'אם תרצו' באוניברסיטת בן גוריון, מסרה בתגובה: 'מצער מאוד שהנהלת מוסד אקדמי ציבורי, הממומן בידי אזרחי ישראל, רואה הדלקת נרות לזכר נרצחים בפיגוע בתור אירוע פוליטי. עוד יותר מצער שההנהלה לא מצאה לנכון בעצמה להדליק נרות לזכרם".

"העובדה שמאבטחים נשלחו להרחיק אותי ככל האפשר גם מהכניסה לאוניברסיטה, מעידה על ליקוי מאורות חמור. היה ברור שהלחץ של מרצים אשר תמכו בסטודנטית שביקשה לזכור את השהידים ישפיע, אבל לא חשבתי שזה יקרה כל כך מהר. בושה למוסד ציוני במדינת ישראל שזו ההתנהלות שלו. כשעליתי לישראל לא חלמתי בחיים שאתקל בכזו אטימות''.

מאוניברסיטת בן גוריון נמסר בתגובה: "בקשת 'אם תרצו' לקיים את האירוע אושרה. לצערנו 'אם תרצו' סירבו לאישור ולא נענו לפעול על פי הנהלים. לאחר שבחרו לקיים אירוע פרטי מחוץ לקמפוס, הם התבקשו ע"י המאבטחים לעשות זאת בצד על מנת שלא להפריע לעוברים ושבים. צר לנו על הניצול הציני והמכוער של הסטודנטית ושל אם תרצו את הפיגוע הנוראי ועוד בשעה שכולנו כואבים את מותם של חפים מפשע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה