לאחר פרישת טל אל על: האם בקרוב יחלו קרבות ירושה על תפקיד סגנו של רוביק? לא כזה מהר



לאחר הודעת הפרישה הדי צפויה של סגן ראש עיריית באר שבע, טל אל על - החלו לעלות דיווחים ושמועות כי המרוץ לתפקיד סגן/ ממלא מקום ראש העיר הולך להיות עיקש ומפרך. בפועל ואם לא ייקרה משהו בלתי צפוי, נראה כי יורשו של אל על כבר מחכה מעבר לפינה

אל על, רוביק ונומה. קרדיט - צילום: מישל אמזלג/עיריית באר שבע/פרטיאמנם זה היה ידוע כבר ממזמן, אבל אמש זה הפך לרשמי: טל אל על, מי שבמשך שנים נחשב למספר 2 בעיריית באר שבע, ולאחד האישים המקורבים ביותר לרוביק דנילוביץ' בפוליטיקה המקומית - הודיע על סיום תפקידו ופרישתו בסוף השנה.

כאמור, אנחנו כאן בבאר שבע נט כבר דיווחנו לכם בתחילת השנה על כוונתו של אל על לפרוש, ונראה היה שמדובר רק בעניין של זמן עד שתצא ההודעה הרשמית. מדוע דווקא עכשיו והאם באמת עבר בינו לבין ראש העיר חתול שחור? בשיחה שערכנו עימו היום בבוקר, טוען אל על כי ההודעה הגיעה בתיאום מלא אל מול רוביק עצמו, אשר נמצא כעת בכנס באילת. עוד טוען אל על: "ביני לבין ראש העיר אין שום איבה ושם דם חם. ממש ממש לא. במשך 20 שנה אני ורוביק עובדים בצמידות ובשותפות מלאה. אמנם יש בינינו חילוקי דעות על מספר נושאים מקצועיים, אך זהו דבר לגיטימי  לגמרי".

למרות דבריו של אל על, קשה להתעלם מהעובדה שבכירים בעיריית באר שבע טוענים כי בין השניים לא התקיימה שיחת עבודה פנים מול פנים מזה זמן רב. אל על עצמו כמובן דוחה לגמרי את הטענות לכך. בכל אופן, נראה כי הסיבה בגינה פרש בפועל הינה התעסקות בתפל. השאלה שמעסיקה רבים כעת במסדרונות העירייה היא אחת - "מי יחליף אותו בתפקיד סגן ראש העיר, וממלא מקום ראש העיר בשכר.

אנחנו כאן בבאר שבע נט, הבאנו בפני הקוראים כבר לפני כחודשיים את הטענה כי מי שאמור להתמנות לתפקיד סגן ראש העיר, הוא לא אחר ממנכ"ל כיוונים, שלומי נומה. אמנם כמובן שנומה עצמו יצטרך להיבחר בדרך דמוקרטית כמו כולם, אך עם רוח הדברים יישארו כפי שקרו בבחירות 2018, אז לא מן הנמנע שהאחרון ישובץ בתקפיד שכזה. 

בעוד השמועות אודות התארגנויות פוליטיות מימין ומשמאל עולות מידי יום - קשה שלא להבחין כי לאחרונה החלו לקום בבירת הנגב עוד ועוד קולות אשר קוראים לעשייה ציבורית.  בין אם אלו יהיו מועמדים אשר יישלחו מטעם מפלגות כמו ''עוצמה יהודית'', או פרי בחירתם של מקבלי ההחלטות במפלגת ''יש עתיד'', נראה כי המירוץ לתפקידי המפתח בעירייה לא יהיה כה צמוד כמו שחושבים. אך עוד חזון למועד.

נומה עצמו כזכור, טען בפנינו בעבר כי ''אני משמש כמנכ״ל כיוונים וזוהי זכות גדולה שניתנה לי לשרת את הציבור. יש כל כך הרבה שמועות וספקולציות, שאני לא מתכוון להתייחס אליהן!״. אך כעת, עם פרישתו הרשמית של אל על, סביר להניח שתוכניותיו השתנו.

עיריית באר שבע. צילום: שרון טל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה