החבר הטוב מכוון לסגנות: שלומי נומה הודיע על כניסתו לפוליטיקה



לאחר שנות עשיה רבות בחברת "כיוונים" – מנכ"ל החברה, שלומי נומה הודיע באופן רשמי כי הוא מצטרף לרשימתו של רוביק דנילוביץ': "יחד עם הנבחרת של דרך חדשה בראשות רוביק נוביל את העיר לשיאים חדשים של עשיה"

שלומי נומה. קרדיט - כיוונים

אמנם זה היה כבר צפוי מזה מספר חודשים, אבל כעת זה הפך לרשמי: שלומי נומה, מנכ"ל כיוונים בן ה-45, הודיע באופן רשמי על הצטרפותו לרשימתו של ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' לקראת הבחירות הקרובות.

כאמור, נומה עצמו נחשב לאחד האנשים החזקים בבאר שבע, זאת מתוקף תפקידו בתור ראש החברה שמעסיקה כ-1,500 עובדים ועובדות. נומה, אשר אין זהו סוד שהוא אחד מהאנשים הקרובים ביותר לראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' - קיבל על פי הדיווח בשנה האחרונה לא מעט הצעות מצד חברו הטוב דנילוביץ', להצטרף אליו למערכת הבחירות הקרובה. כעת, לאחר לבטים רבים, החליט האחרון לעשות את הצעד הדרמטי ועל פי כל התחזיות מדובר ככל הנראה סגן ראש העיר הבא של באר שבע.

אמש, הודיע נומה לדירקטוריון החברה, כי בכוונתו להתמודד בבחירות למועצת העיר. הוא החל דרכו כיו"ר מועצת הנוער העירוני וצמח בחברת כיוונים כרכז נוער וביצע שורה של תפקידים משמעותיים בחברה עד מינויו למנכ"ל. כעת עם עזיבתו את התפקיד, סיפר האחרון: "אני מודה לראש העיר על האמון, התמיכה והגיבוי לכל אורך שנותיי בכיוונים ומאחל לנו המון הצלחה באתגרים וביעדים החדשים שלנו לחיי התרבות, הקהילה, הספורט ועוד. יחד עם רוביק, חפצי והנבחרת המתהווה של רשימת דרך חדשה נביא את באר שבע לשיאים חדשים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה