פרסום ראשון: המועמד לראשות העיר הודיע על פרישתו מהמרוץ



המועמד לראשות העיר, עדיאל חדד - מודיע הבוקר על פרישתו מהמרוץ באופן רשמי: "מבקש להודות לכל מי שתמך"

עדיאל חדד. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

פרסום ראשון בבאר שבע נט: חודשיים לבחירות לראשות העיר באר שבע, והמועמד היחיד שנעמד אל מול רוביק דנילוביץ' הודיע הבוקר באופן רשמי על פרישתו מהמרוץ. 

חדד, סגן אלוף בצה"ל, הכריז על מועמדותו לפני כשנה, ומאז ניסה לאגד סביבו קואליציה שתתמודד עימו בבחירות. כעת, בהודעה ארוכה שמפורסמת כאן לראשונכ, הוא מודיע על פרישתו הסופית: "הימים הללו שלפני ראש השנה עם הריח המיוחד של חגי תשרי נישא באוויר, הם תמיד זמן לחשבון נפש ומחשבות לגבי העתיד לבוא"

"לפני מעט יותר משנה יצאתי לדרך, מתוך אמונה שחייבים שינוי. המציאות, האתגרים והמורכבויות שניצבות לפתחנו אינם משחק ילדים. במעלה הדרך זכיתי להכיר תושבים נהדרים  ולהבין מהי כוחה של שררה, עד כמה הפחד משינוי ומכוחה של שררה משתק אנשים, אבל זה לא הפתיע".

"באמצע הדרך, פתאום נקלענו למשבר מהחמורים שידענו כעם וכחברה שלצערי הרב עדיין תלוי ועומד. המשבר הזה מאיים עלינו עשרות מונים מכל אויב אחר מבחוץ. אתגרים רבים נכונו לנו כעם ואני מתפלל לבורא עולם שאת כולם נצלח בצורה טובה. שיצאתי לדרך, החלטתי ללכת בדרך של המנהיג היהודי הגדול מכולם, האחד שאני קורא לו הרב, הרב של כל ישראל (בתורה אפילו התואר הזה לא מוזכר) משה רבנו. ממנו לומדים שמנהיגות לא תובעים אלא מקבלים שליחות. מן הסנה הבוער בלב מדבר הוא נשלח בצווי בורא עולם להנהיג את ישראל".

"לכן, ברוח הזאת קיבלתי על עצמי לנהג את צעדי. עשיתי השתדלות פעלתי ככל שיכולתי, הבאתי אלטרנטיבה אחרת דרך אחרת להוביל את בירת הנגב לפריחה וצמיחה והתמודדות עם בעיות הביטחון. השתדלתי שזו תהיה דרך של בית הלל ובית שמאי ולא חלילה מחלוקת קורח ועדתו. לבסוף בהתבוננות נכוחה על המציאות קיבלתי החלטה להמשיך בעשייה למען ביטחון המדינה ולא להתמודד בעת הזאת למועצה ולראשות העיר. כפי שאמרתי לראש העיר שעימו אני מקפיד לשמור על קשר וכמובן על כבודו, שככל שהוא יידרש לכל דבר למען טובת העיר אני הראשון שיהיה מוכן לתרום מניסיונו ללא כל תמורה".

"נולדתי בבאר שבע, אני אוהב את העיר הזאת את האנשים המדהימים שחיים כאן יחד ומצמיחים קהילה חיה ותוססת. אני מבקש להודות לכל מי שתמך וגם למי שלא. לאחל לכולם שנה טובה כתיבה וחתימה טובה תכלה שנה וקיללותיה  תחל שנה וברכותיה ולאחדות שלמה! אמן ואמן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה