טל מגרה הכריז על ריצה לראשות עיריית אופקים: "התושבים צמאים לראש עיר שכל מה שהוא חושב עליו זה אופקים"



ארבעה חודשים לפני מועד הבחירות לרשויות המקומיות: הבחירות באופקים תופסות תאוצה. ראש העיר הנוכחי, איציק דנינו, שמסיים עשר שנים בראשות העיר, יתמודד מול מועמד צעיר ומבטיח, חבר מועצת העיר, טל מגרה. יהיה מעניין.

טל מגרה. צילום: אילן בשור

לא מפתיע: טל מגרה (34), בן אופקים, נשוי ואב לילד, ועם רזומה עשיר בשלטון מקומי ובפעילות חברתית קהילתית בעיר, הכריז על מועמדתו לראשות העיר והסביר זאת במשפט אחד: "לא הייתה אופציה אחרת". עוד הוסיף:  "העירייה היא הגוף המשפיע ביותר על חייהם של תושבי אופקים בכלל ועל הילדים שלנו בפרט. לאורך המון שנים אני משקיע משאבים רבים בעיר וכך אמשיך לעשות כי אני מאמין שאנחנו יכולים להיות במקום הרבה יותר טוב, בכל התחומים. אופקים צריכה להיות בראש בחינוך, בעסקים, בשירות לתושב, בתשתיות ובתחומים נוספים".

לטל רזומה עשיר. בעשור האחרון סיים את תוכנית הצוערים לשלטון המקומי, סיים תואר שני בתכנון ערים ועבד בסוכנות היהודית, בעיריית דימונה, במ.א. בני שמעון וכיועץ מומחה לרשויות מקומיות. יתרה מכך, בחמש השנים האחרונות הוא מכהן כחבר במועצת העיר וכראש סיעת אופקימים. בנוסף, טל בוגר של תוכניות מנהיגות רבות והוא מהפעילים החברתיים הבולטים בעיר ואחראי ליוזמות רבות שקידמו את העיר וסיפקו מענה לאלפי תושבים לאורך השנים כמו קהילה למשפחות צעירות (תפדאל), פרויקט אנשי אופקים, תיק לכל תלמיד, הקמת שבט הצופים מחדש ועוד.

במילואים טל משרת בדרגת סרן.

מהן הסיבות שהביאו להחלטתך להתמודד?

"אני פעיל באופקים מגיל 16, מתמחה בשלטון מקומי כבר עשור וחבר מועצת העיר חמש שנים. בעקבות כל זאת אני יכול לקבוע שלצערי, הנהלת העיר לא מתנהלת מספיק טוב. אני רואה את זה בדיונים, בתהליכי העבודה ובתוצאות בשטח. בנוסף, לעיר חסר חזון פורץ דרך ואין תוכנית עבודה ברורה ואיכותית ולכן אנחנו יכולים במקרה הטוב להמשיך להיות בינוניים ועם גדילת העיר גם להיות עיר חלשה. אני לא יכול להרשות לזה לקרות, אנחנו לא יכולים להרשות לזה לקרות ועל כן עלינו להציג אלטרנטיבה צעירה, חדשנית שמבינה את העבודה ויודעת מה צריך לעשות. אני מושקע בעיר כבר המון שנים כי אני מאמין בה, כי אני מאמין שכל ילד וילדה כאן צריכים לקבל לפחות כמו בכל הערים הטובות בישראל אם לא יותר ולצערי אנחנו לא שם. אעשה הכל על מנת שזה יקרה, כפי שאני עושה כבר שנים".

מאמין בניצחון?

"המחקרים שלי מראים שהניצחון בהישג יד, זה דורש ממני ומהאנשים שלי לעבוד קשה אבל בדיוק מה שאנחנו עושים כבר המון שנים. התושבים צמאים לראש עיר שכל מה שהוא חושב עליו זה אופקים, הם צמאים לראש עיר צעיר שמבין את הצרכים של משפחות צעירות ומחובר לכל שכבות האוכלוסייה בקהילה. אני רוצה להבטיח לילד שלי שיקבל את הטוב ביותר ואת אותו דבר להבטיח לכל ילדי אופקים. גדלתי כאן, התחנכתי וספגתי ערכים. אופקים היא הבית שלי, המשפחה שלי, החברים שלי. היא גם הציונות שלי, ושל ההורים שלי, אופקים היא הזיכרונות שלי והחלומות שלי. אני מאמין שאפשר להפוך את החיים שלנו כאן לטובים יותר. מתושבות ומתושבי העיר אני מבקש רק את ההזדמנות להגשים אותם, עבור כולנו".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה