לקראת העונה החדשה: הפועל באר שבע עוברת למערכת כרטוס חדשה

$(function(){setImageBanner('d03c2275-4716-451a-9615-2a4da090f567','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

האדומים שחררו הודעה לכלל האוהדים והאוהדות, כי עליהן להירשם בהקדם למערכת הכרטוס החדשה

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

במהלך השבוע הבא הקרוב יחל חידוש המנויים לעונת 2024/2025. כעת, בהפועל באר שבע מבקשים מהאוהדים לא לשכוח להירשם למערכת הכרטוס החדשה ומעדכנים כי יש לעשות זאת עד יום חמישי הקרוב.

אז מי צריך לעדכן פרטים במערכת הכרטוס החדשה

כל אוהד שמחזיק בשני מנויים ומעלה תחת אותו תיק לקוח מתבקש לעדכן את פרטי המנויים במערכת החדשה. 

למה נדרש עדכון הפרטים במערכת הכרטוס החדשה?

המערכת החדשה מאפשרת הכרה מיטבית של כל אוהד והידוק הקשר עם המועדון. הליך רכישת הכרטיסים יהיה נוח יותר, מהיר ומשודרג, לרבות בחירת מיקום באצטדיון בטכנולוגיית תלת מימד. כמו כן, המעבר יאפשר מגוון שירותים ומבצעים מותאמים אישית לכל אוהד.

מדוע נדרש לעדכן כתובת מייל לכל מנוי?

הכניסה למערכת החדשה תתבצע באמצעות כתובת דואר אלקטרוני (ולא באמצעות מספר לקוח, כפי שהיה בעבר) וסיסמה אישית.

יש לי ילד מתחת לגיל 18, למה אני צריך לעדכן עבורו פרטים ולפתוח עבורו תיבת דואר אלקטרוני?

עם המעבר למערכת החדשה, אנו מעוניינים להכיר את כל בעלי המנויים שלנו ולדעת יותר טוב מי יושב בכל כיסא. לצורך כך, יש לבצע עדכון פרטים כולל מנויים מתחת לגיל 18. אנו מבינים את חוסר הנוחות בפתיחת כתובת מייל עבור מי שעדיין אין לו, אבל בטוחים שזה שווה את המאמץ הקטן והחד פעמי שכרוך בכך.  

האם לאחר עדכון הפרטים, אוכל לשייך את המנוי שלי למנויי של הילד שלי כך שהתשלום והודעות הדואר האלקטרוני יגיעו למייל הראשי שלי ולא למייל שלו?

בוודאי. במהלך עדכון הפרטים ניתן לצמד למנוי הראשי מנויים נוספים של בני משפחה מקרבה ראשונה (בן/בת זוג ו/או ילדים מתחת לגיל 18). 

כיצד יתבצע התשלום על המנויים והכרטיסים של ילדיי לאחר המעבר למערכת הכרטוס החדשה?

במהלך עונת המשחקים, המנוי הראשי יוכל לשריין ולשלם במרוכז על כרטיסים שיירכוש עבור כל המנויים שמוצמדים אליו מכח היותם קרבה ראשונה. בתקופת חידוש המנויים, המנוי הראשי יוכל לחדש ולשלם עבור כל מנוי בנפרד עם אמצעי תשלום זהה או שונה לבחירתו.

אני מעוניין לשייך מנוי של קרוב משפחה מדרגה ראשונה אשר מעל גיל 18. האם זה אפשרי?

כן, במקרים מסוימים. לאחר פתיחת העונה, ניתן יהיה ליצור קשר טלפוני עם נציגי שפע הפקות שיסייעו בכל בקשה מיוחדת, לפי הנסיבות, לצימוד בן משפחה מקרבה ראשונה שאינו בן/בת זוג או ילד מתחת לגיל 18 למנוי הראשי. 

במידה ולא אבצע את פעולת עדכון הפרטים, מה יקרה למנויים שברשותי?

חידוש המנויים לעונת 2024/25 יתאפשר רק לאחר עדכון הפרטים במערכת החדשה.  מנויים שלא יעדכנו את פרטיהם באתר (עד יום חמישי) או טלפונית מול נציגי שפע הפקות יוכלו לחדש אך ורק את המנוי הראשי שברשותם ללא המנויים הנוספים הרשומים כיום בתיק הלקוח שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3465c4b6-b348-486e-911e-e98c105d6933','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה