צ'ומפי לא עוזב את דימונה, אלא מביא אליה את הקסם שלו

$(function(){setImageBanner('e5b4ceb4-b253-428e-a5c5-5d939a86d028','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

דיג'יי צ'ומפי האגדי כיום בן 44, חי כפטריוט בדימונה, אבא לשלושה ילדים ויחד עם ראש העיר, בני ביטון, מקדמים את תחום התרבות והספורט בעיר, ואפילו מתכנן קאמבק מפתיע של דליריוס, רק עם שינוי חיצוני מהותי אחד בחייו: פחות 22 קילוגרמים, אבל סטיל סמיילינג 

דיג'יי צ'ומפי הוא שם שאף אחד לא יכול לשכוח. החצי השני של צמד דליריוס מדימונה, ביחד עם דיג'י אריק מימון, שפרצו בסערה עם המוסיקה האלקטרונית שלהם דוך העולם כולו, הוציאו אלבומים מנצחים שהוביל אותם בקלילות לנגן בפסטיבלים חובקי עולם נחשבים בארצות הברית, מקסיקו, יפן וברזיל, הופיעו עם הבלאק אייד פיז ועם גדולי ז'אנר מקומיים כמו אינפקטד משרום, סקאזי, אסטריקס ומי לא. 

כמעט ולא זיהיתי אותך! איך עשית שינוי כל כך משמעותי? "סבלתי מכאבי ראש חזקים, לא ישנתי טוב בלילה, הרופא שלח אותי לבדיקות דם שהראו שיש לי בעיות כולסטרול, סוכר ושומן מסביב לכבד שיכול להביא להתקף לב, מעבדת שינה הראתה שיש שעה בלילה שאני לא נושם 57 שניות, אז הוא אמר לי שקודם ארד 15 קילו. לקחתי את עצמי בידיים, הלכתי לתזונאית לקבל תפריט ואחרי כמה חודשים שילבתי כושר שלוש פעמים בשבוע".

לא פשוט. איך התמודדת? "ברגע שאתה מחליט לעצמך הכל אפשרי. כל השבוע מתאמן, אוכל נכון ובסופי שבוע מתענג על כל מה שאני רוצה, יכול לפתוח פה בערב שבת ולא לסגור עד מוצאי שבת, פחמימות ועוגות, שותה מוגז, יש למה לחכות. ישן טוב, אין כאבי ראש ומרגיש בן 16, קלילות מורגשת, יכול לשרוך שרוכים, מסתכל יותר במראה, יודע מה מתאים לי, מודע יותר".

הרבה שאלו למה הורדת גז, מה אתה עונה להם? "הייתי עושה סיבובים עם שמונה מסיבות בשבוע, מתחיל בברזיל, עבור ליפן וממשיך למקסיקו. כל פעם מדינה אחרת ובעקבות זה הייתי רואה את הבן הבכור שלי בסקייפ. יום אחד צלצלתי והוא לא רצה להסתכל עליי. שאלתי למה? והוא ענה שהוא רואה אותי רק במחשב. נמאס לו. אז נפל לי האסימון ובאותו יום צלצלתי לסוכן שלי והודעתי לו מעכשיו אני אחליט מה מתאים לי. הבנתי שפרסום, תהילה וכסף זה לא הכל בחיים. הבאתי ילדים לעולם וצריך לתת להם לחוות אותך, לגדול איתך". 

צילום פרטי

אתה מרגיש שהגשמת את החלומות שלך? "חלום שהתגשם, כן. זה היה חלום מכוון, יש כאלו שעולים לישון לא יודעים על מה יחלמו ואני כן, חלמתי להצליח והמטרה הייתה להגיע לכל במה אפשרית וכל הדלתות שנסגרו בדרך נפתחו בלי שאגע בידית אפילו". 

חסר כל האקשן הזה? "ניסינו לעשות קאמבק לפני הקורונה והצלחנו לייצר מספר קטעים, ברגע שרצינו להוציא אותם החלה הקורונה והכל נעצר, אני יכול לומר שהאולפן קיים והמוזה קיימת, אבל במוזיקה יש ז'אנר וסגנון שמתאים לתקופה וברגע שהתקופה עוברת הסגנון עובר איתו. אם תייצרי מוזיקה היום ולא יהיה למי להשמיע, בזבזת שעות באולפן לחינם ואז תצטרכי להוציא חומר ישן. אומן צריך להיות עכשווי". 

צ'ומפי גדל מגיל שנה ללא אבא, אביו נפטר בשל מחלה, מה שאילץ את צ'ומפי לנתב את חייו בלי דמות אבהית שתיקח אותו לשחק כדורגל, לטייל או כל חווייה של אב ובן. החסר מורגש כל חייו ובייחוד בזמן שיא הצלחתו. "תמיד זה היה קטע שאמא מוותרת ואין גבולות ומעצורים והרגשתי שאבא חסר יותר בשעות ההצלחה בחיי" סיפר ברגש "חסרה דמות אבהית שתהיה גאה בבן שלו, שיראה מה יצא ממני. עם כל הטיסות. מוזיקה, כתבות, ערוץ שתיים, פריים טיים, הייתי ישן ומזיל דמעה ושואל איפה אבא שלי שהיה רואה וגאה בי. הייתי רוצה שיהיה שם ויחווה איתי את החיים שלי, בחופה שלא זכה גם מאף אחד מהאחים, אני הבן זקונים שלו ובאמת חבל לי" אמר.

ובמעבר חד גילינו סוד מעניין על צ'ומפי: הוא התקבל לאח הגדול בעונה השנייה שבה זכה אלירז שדה. הם כל כך אהבו את האופי הדומיננטי והפלפלי שבו ואת חוכמה החיים, שגם כשאמר שהוא מתלבט כי אשתו צריכה ללדת את הילד הראשון שלהם וקשה לו עם המחשבה שהוא לא יהיה נוכח בלידה, יורם זק, האח לשעבר, הציע לו לערוך את הברית בגינת האח הגדול. "עברתי את כל האודישנים בגדול וניסו להתחשב" נזכר "ואמרו שאם נרצה ברית באח הגדול הם יאשרו. באו לקראתי כי רצו שאהיה בפנים לי וליורם זק היו שיחות ארוכות בטלפון כדי שאחשוב על זה. בסוף התייעצתי עם אחי הגדול, כמו תמיד, שהאמין בי והיה בטוח שיוולד כוכב חדש במדינה, אבל גם אמר שלא אשכח שמתישהו זה נגמר והכתם הוא לכל החיים. לא תהיה בלידה של הילד הראשון שלך".

לא התחרטת? "לא, הייתי בשיא הצלחה שלי וניגנתי בכל במה אפשרית מול מאות אלפי אנשים, אפקט של סלבס קיבלתי בחו"ל בלי הפסקה, כל האומנים מהז'אנר וכל הקולגות היו נותנים לי הרגשה שאני נחשב בסצנה. הייתה לי הזדמנות לחשוף את עצמי לכל המדינה ,אבל גם הצלתי את המשפחה שלי כי היא לא דבר חשוב, אלא הכי חשוב. היה נשאר לי כתם שאומר שפספסתי את לידת בני בכורי ואת ההרגשה הראשונית להיות אבא ואף אחד לא היה זוכר אותי אם לא הייתי זוכה במיליון. כמה שמות זוכרים מכל העונות? בקושי". 

צילום פרטי

להיות סלב זה לא קל "היום כשאני מסתכל עליהם רק מודה לאלוהים שסובב לי את הראש לקחת החלטה נכונה. פרסום זה לא הכל בחיים, אני מכיר המון סלבס במדינה והם לא חיים יותר טוב מאיתנו, חצי מהם חיים בחרדות ובגדול שאני מסתכל על זה עשיתי את ההחלטה הכי נכונה גם אם אח גדול 2 היה להיט".

לפני ארבע שנים קיבל תפקיד במתנ"ס דימונה בתחום הספורט: מנהל מגרשי ספורט ולאחר מכן התחיל טורנירים מאוד גדולים בדימונה, אירח את אלי אוחנה ואת מוטלה שפיגלר בהשראת המונדיאל, חיבר בין דימונה לערד, באר שבע, ירוחם והפזורה הבדואית "מוטלה האגדי, השחקן היחידי שנתן גול במונדיאל לזכות ישראל, העניק את הגביעים ומדליות אצלנו בדימונה" סיפר בהתלהבות "כל שנה מביא חובבי כדורגל וקטרגל ובאים שחקנים רבים".

זה סיווג מקצועי ברור ואחר ממה שאנחנו מכירים אותך "נכון, ממוזיקה התחלתי לגעת בספורט ואני חייב לציין שקודם כל אני אוהב ספורט מגיל צעיר, אם לא הייתי יוצא מוזיקאי בטוח הייתי כדורגלן, תחום שאהבתי יותר מכל דבר, חולה על כדורגל. הקבוצה האהובה עלי הייתה בית"ר ירושלים ואני הייתי מעריץ של אלי אוחנה והיום הוא אחד מהחברים הטובים שלי. היה אצלי בדימונה מספר פעמים, יש לנו שיתוף פעולה עם בית"ר ירושלים ביחד עם אלי אוחנה ומשה חוגג  - שלוחה של בית ספר לכדורגל של בית"ר ירושלים. דימונה ידועה עם מספר לא מצומצם של אוהדים של בית"ר והם היום כבר נשואים עם ילדים, וזה ריגש אותם שפתחנו, כי כל אוהד היה מעדיף לשים את הבן שלו בבית ספר של הקבוצה שאותו הוא אוהד". 

צילום פרטי

לא עוזב את דימונה מאז ועד היום

"בכל מקום תמיד דאגתי לשבח. אם הייתי עובר לעיר הגדולה בטח הייתי מגלה שהכל שם אינטרס. פה אוהבים באמת, אנשים חמים, כשאומרים שלום זה אמיתי ומי שמחייך לא מזויף. בסגר הראשון כולם פחדו ונשארו בבתים ואני ביחד עם ראש העיר, בני ביטון, שפועל רבות למען התרבות, חינוך וספורט בעיר ושינה המון לטובה באופן מעורר הערצה, לקחנו משאית ועברנו בכל הרחובות והשכונות לנגן ולשמח ילדים והורים. הייתה לי בעבר אפשרות שיתוף פעולה עם שלומי שבת, עברי לידר ומלא הצעות, אבל המרחק טרפד תמיד, כי גם האומנים מהעיר הגדולה לא יורדים עד דימונה לאולפן ולהקליט פה. היום זה אחרת, אפשר לשלוח ווקאל מאולפן לעיר אחרת, אבל צריך שת"פים".

איפה ניפגש בגיל 50"עד גיל חמישים רוצה להעצים את עצמי בדימונה, לתת למען ילדים עד מבוגרים, המון הופעות בדימונה, עם הקשרים שיש לי, איחדתי בין ארבעה משרדים להפקה אחת שהייתה סולד אאוט ברמה מטורפת ובזכות ראש העיר סבסדנו את הכרטיסים ומכרנו כרטיס ב-25 שקל שלא מבייש אירוע חנוכה עבור ילדי דימונה והגשמתי להם חלום  עם כוכבי הרשת. הכותרת הייתה "כוכבי הרשת כובשים את דימונה", לא האמינו שמביאים להם אלילים וכוכבי רשת. עוד נקים הרבה הפקות טובות". 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('96afaaa1-45a0-4005-9f35-64e595fc3877','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה