חרם, אמונה והצלחה הכירו את דניאל דיין

$(function(){setImageBanner('75c4aafb-407c-42ec-935a-9a7cd2085822','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

מזה חמש שנים דניאל דיין (24) מבאר שבע, להלן מעצב דברי קדושה בעיצוב אישי, מוכר בענווה ללא מעט מפורסמים טליתות וכריכות תפילין בעיצובים שמרימים את הנפש. אפילו ערן זהבי הזמין והקדיש לו בסטורי של האינסטגרם פרסום מחמיא על העיצוב שלו שהזרים אליו לא מעט פניות חדשות. גם אייל גולן הזמין לחינה שלו עם דניאל דברים מיוחדים, אבל לפני כל הגלורי, יש לדניאל דיין סיפור פחות נוצץ

דניאל דיין | צילום: אושרית סטודיו

בגיל 13 הגיע דניאל לבית ספר דתי וספג לדבריו חרם שלא ישכח לעולם "הגעתי למקום חדש, חברים חדשים, ילד שמנמן, לא מלך השכבה כמו שאומרים, השתדלתי תמיד להיות חביב על כולם" סיפר "אבל לא תמיד זה צלח. המראה שלי כנראה עיכב את זה". בעקבות כך הוכרז עליו חרם במשך שנה שלמה. הקטינו אותו, רדפו אחריו וחיפשו אותו מעבר לפינה "לא וויתרתי לעצמי" נזכר "התמודדתי עם זה ברמה הכי גבוהה שאפשר. כמובן שההורים תמכו ולבסוף החלטתי בסוף כיתה ח׳ לקחת את עצמי בידיים להראות לכולם מה באמת מתחבא בילד השמנמן הזה שכולם מחפשים להקטין. קמתי בוקר אחד והחלטתי שאני מתחיל בשינוי ותוך שלושה חודשים בכוחות עצמי התחלתי לשלב כושר ותזונה נכונה. בסך הכל ילד בן 14 שרק רוצה למצות את הפוטנציאל שטמון בו". 

וזה שינה את הגישה אליך? "הצבתי לעצמי מטרה ועמדתי בה ברוך ה', תוך שלושה חודשים השלתי מגופי 25 קילו. הסתכלתי במראה ואמרתי לעצמי וואו נולדת מחדש. העולם מחכה ליוצאים לדרך חדשה".

עוד מוסיף דניאל ומספר: "עליתי לכיתה ט' ואני רואה שבקושי זיהו אותי. החבורה ההיא שעשתה עלי את החרם נדהמה לראות אותי כפי שאני נראה. יחד עם הירידה במשקל התחלתי להתאמן לבנות גוף נחמד, צברתי המון ביטחון עצמי ופשוט לא שמתי על אף אחד. התחלתי להתלבש בסטייל שאני רוצה ועם הזמן כולם ניסו לחקות אותי, להתלבש כמוני, שאלו המון שאלות על שילובים ועיצובים. יש ילדים שהיו לוקחים את החרם הזה למקום אחר אני החלטתי שאני לוקח את זה ואני הרמתי את עצמי הכי גבוהה שאפשר". 

צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם של דניאל דיין

מאותו רגע כל חייו השתנו והוא הפנים שסטייל והוא זו אהבה לנצח. הוא החל לעבוד בחנות תכשיטים "ג׳ול זהב ויהלומים בעיצוב אישי" - "התחברנו הפכנו ממש למשפחה" הוא מספר. למד צורפות והחל לעצב בעצמו "נפתחתי לעולם של יצירות ומכירה ופשוט התמכרתי. כמו שאומרים משם הכל היסטוריה. תמיד הייתה בי את התשוקה לייצר וליצור דברים ייחודים שלא ניתן למצוא בכל מקום". 

לאחר שש שנים עזב את התכשיטנות, הכיר את זוגתו אביה והחל בדרך חדשה משלו "במהלך השירות הצבאי שלי שילבתי עבודה בחנות ספורט וגם שם התשוקה בערה בי והכנסתי את הסטייל שלי להמון לקוחות. אז החלטתי לשלב את התחום של הקדושה בעיצוב אישי והתחלתי עם מוצר הבית שלי שהוא מחזיק מפתחות תהילים עם הטבעת שם לפי בחירת הלקוח". 

מה לך ולדת? "אחדד ואומר שגדלתי בבית דתי, תמיד הייתי דתי עד היום שגרת היום שלי מתחילה בהנחת תפילין ושמירת שבת כהלכתה ומשתדל לעשות כמה שיותר מצוות כי בסופו של יום זה באמת מה שמניע אותנו". 

איך התקדמת בתחום? "החלטתי שאני לוקח צעד קדימה ופותח עמודים ברשתות חברתיות של מוצרי קדושה בעיצוב אישי משהו שלא היה שגרתי, ומשם הכל התגלגל. בניתי את הפריטים לפי היענות של הלקוחות, לאט לאט גדלתי והכנסתי סטים לחתן כלה מא׳ ועד ת׳, סטים לבר מצווה הכוללים תפילין וטליתות מהודרות, הקמתי חדר עבודה מפוצץ בתשוקה ובסטייל וכמובן אמונה בבורא עולם. בחדר היו שלוש מכונות איכותיות לרקמה והדפסה שאיתם אני יוצר את היצירות המיוחדות שלי עד שפתחתי פייסבוק ואינסטגרם מלאי עוקבים שמפרגנים לי ונותנים לי את הכוח וההשראה לייצר כל יום מחדש". 

לפני כשנה בדיוק בתפר הקורונה החליט דניאל להתחבר לסלון חתנים 'ספוסו' חליפות חתן וערב בניהולו של מתן נזרית "יש לי שם מחלקה גדולה מלאה בכל טוב עבור חתן וכלה וילדי בר המצווה, טליתות מהודרות, תפילין, כוסות קידוש, סידורים ועוד כמו תמיד פניי מסתכלות קדימה".

תן לנו הצצה לכמה הפתעות "אני בבניית אתר גדול שיכלול את כל המוצרים שלי. עוד משהו שייצרתי בעיצוב אישי שלי לכבוד חג הפסח, זה צלחת ייחודית לליל הסדר בתוספת הגדה מפוארת עם שמות המשפחה ביצור בלעדי שלי". 

כאמור, דרך הרשתות החברתיות הגיעו אליו  לא מעט מפורסמים כמו אייל גולן "אייל ודניאל הזמינו לחינה שלהם" ערן זהבי הזמין לו ולחברים ואז השותף שלו לנדל"ן, אבי ארביב, ביקשו סט כיסויים לטלית ותפילין לעילוי נשמתו של אחותו של אבי ארביב, הזמינו לרוביק דנילוביץ כיפה רקומה ליום הולדת, עודד שריקי הקבלן מנתיבות הזמין כיסויים לטלית ותפילין לו ולנהג שלו וגם מאור אדרי ורותם כהן. "אני פה כדי להרים ולחזק את האמונה אצל עוד המון אנשים סטייל ויוקרה שלא נראו" אמר בהתלהבות "לעומת כולם אני יכול להודות לאחד ויחיד אבא שבשמים ולומר תודה על הצמיחה הגדולה שהעניק לי". 

הפרנסה ניזוקה בגלל הקורונה? "הכל עבר למשלוחים וזה בעצם התחום שלי בחמש שנים האחרונות, הכל אונליין. מה שאנשים רבים קיבלו כמכה אצלי זה כבר הפך לשגרה. החלום שלי לפתוח רשת חנויות בכל הארץ, שאנשים יגיעו ויתרשמו פרונטלית, אבל בנתיים אנחנו שולחים את המוצרים המיוחדים שלנו לכל העולם". 

ומה עם לימודים לנפש? "אני משלב את חיי גם כסטודנט ללימודי הנדסה וניהול, שנה אחרונה. הכל פתוח בחיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7bd7bdec-44f0-4d48-83dc-8ae8e4ba2581','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה