בומבה של סכינים!

$(function(){setImageBanner('e08ebae8-ffe6-4588-95c9-7b3931073396','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אי אפשר היה לפספס השבוע את תוכנית "משחקי השף" בערוץ 13 כשכולנו צפינו בשקיקה בסמדי בומבה, השפית של באר שבע, מכינה בעליצות ורוח נעורים מעוררת קנאה באודישן, קציצות כבש עם בצל בטרפש לשופטים מהשורה הראשונה כמו אסף גרנית, מושיק רוט, יוסי שטרית וארז קומרובסקי, לקבל מהם ארבעה סכינים למול פרצופה המופתע אחרי שלקלקו לה את המנה, וכל זה קורה אחרי עשר שנים של שקט תעשייתי מאז השתתפה וכבשה בתוכנית המתחרה "מאסטר שף" והגיעה למקום השלישי והמכובד בגמר ומאז חייה השתנו להכרה ואף הערצה, ראיונות וצילומים מכל עבר, תעשיית בידור מחבקת, עד שסמדי החליטה להוריד את הפרח מהשיער שהיה מזוהה עם הפאסון הקופצני שלה ומאז היא מודה, התעשייה קצת שכחה אותה.

צילום פרטי

היה קשה לתפוס את סמדי בומבה לשיחה מאז החשיפה במשחקי השף, כי כל העולם ואחותו לא הרפו ממנה, אבל אין מאושרת ומסופקת ממנה "הבנתי שיש 15 דקות תהילה ואז אתה נעלם" סיפרה  סמדי בלב פתוח בראיון לילי אחרי יום עמוס  של "בומבה בדרכים -פוד טראק  אצל חברת תנובה "זה לא נעלם לגמרי, כי כן הייתי מתארחת בתוכניות טלוויזיה, קיבלתי אהבה מכל כך הרבה אנשים בארץ שתמיד אומרים הנה סמדי בומבה, שואלים אם אפשר להצטלם איתי, אבל לא קורה עם זה כלום מתחת לפני השטח, כי לא כותבים עליך ברכילות ואם אני עושה תרומה לחיילים ומרימה, אין סיקור רכילותי במדיות הארציות, כי המדיה עצמה לא חיבקה אותי במרכאות, לא סיקרו על פעולה שלי, אבל על פני השטח עשיתי חיל מבחינת אהבה והעשייה קיננה בי כל הזמן."

כי את לא בתעשייה תל אביבית ולא עושה פרובוקציות ומלא ריאליטי?

"אני לא מהסלבים שמעבירים מתוכנית לתוכנית כדי להישאר במודעות, אני לא בת 16 שאני צריכה כל ערב להדביק  נצנצים ולצאת להשקות, והקטע המשפחתי הוא חלק הכי חשוב בחיי. אני לא אוותר על להיות עם ניסים בעלי בשביל השקות, זה לא המקום שלי, מבינה אותי? באה ממקום צנוע, אבל כן רוצה להיות בהכרה"

חוסר התשומת הלב פוגעת באגו כי את יודעת כי את יודעת מה את שווה.

"מה אני צריכה לעשות שלא עשיתי? הייתי בתוכנית ראליטי של ניתוחים פלסטיים ועשיתי ניתוח בטן אצל ד"ר קליין ב"חלומות מפלסטיק", איזו פרובוקציה צריך לעשות כדי להישאר במודעות. האם המדיה אוהבת רק פרובוקציות? אז אני לא שם. אבל הקאמבק שלי הוכיח ש ואלה יש תעשייה שמחבקת אותי והוכיחו  זאת ארבעה שפים מן השורה הראשונה שנתנו לי ביקורות מופלאות שאני לא מאמינה ששמעתי עד עכשיו. זה לא שאני  לא מאמינה בעצמי, אלא שזה בכמות כזאת. רבאק, ארבעה שפים נתנו לי ארבעה סכינים משף מרוקאי  ואפילו פולני"

למה לא האמנת שתקבלי?

"יש בי חוסר ביטחון להאמין  עצמי, הוא מופחת מאדם עם בטחון מופרז, אבל בסדר, זה מלמד שאני שווה מעבר לאוכל.  כותבים לי ומבקשים מתכון, כותבים שאני נראית נפלא,  מתלהבים מסגנון הלבוש שלי, מחמיאים לשיער, לזה שרזיתי ואני מבינה שאני מעניינת מעבר לפרח, כי מסתכלים איך אני לבושה, מדברת, מצחיקה כי פרח זה פרח, לא משנה מה יש בפנים."

איך הגעת לתוכנית?

"חלום להשתתף בתוכנית עם כזה רייטינג ושופטים ברמה בינלאומית. הייתה פניה ראשונה ואמרתי וואלה, אני אלך, מה יכול להיות, למרות שאמרתי לעצמי שלקחתי סיכון, כי יכולים לקטול אותי ואני באה מתוכנית מתחרה -  בטח יעשו לי חיים קשים. מצד שני, אמרתי נביא את הפשטות כי אני שונה, עברו עשר שנים ויש לי סיפור ואני גם כבר בת 57. גם אתן השראה לחול פיברומיאלגיה שיראן את החיים אחרת. אמרתי לעצמי שאני לא אלך ליפים והאמיצים ולא להישרדות, אבל כן אלך למה שקרוב וזה אוכל, ואני יודעת שאני מבשלת מדהים".

וישר  ידעת שתכיני להם קציצות כבש מטרפש ובצל?

"בהתחלה חשבתי על צלחותים, על דג על מניפה ושמות גרנדיוזיים כי זו הרמה, אבל אמרתי לבסוף שלא, כי זה החזיר אותי עשר שנים אחורה כשבאתי לאודישנים שבה כולם באו עם צידניות כאילו השתלת כליה עם קצפות, ואני באתי בפשטות של מפרום בעגלה עם קליפס בשיער, כי זו אני, בלי פוזות, עם הטרפש שעצם המילה היא עממית. יוסי שטרית תרגם את זה לכמהין של הנגב"

נכנסת לראליטי שבו הצעירים שולטים יותר, זה הפחיד אותך?

"הגעתי לתוכנית, ראיתי שאכן עולם שייך לצעירים, אבל וואלה פעם היית שואלת איזה חתן היו רוצות אימהות שהבנות יביאו וישר זה הסתכם בעורך דין או רופא, והיום הן אומרות שיהיה שף. וזה קורה גם אצל צעירים, אחד למד בחו"ל, אחת עבדה במסעדות גורמה ואני סמדי באה מלימוד שלי תוך כדי תנועה, הבישול שלי והכמיהה ואהבה לאוכל. לקחתי בחשבון ואמרתי חוויה. לא מעניין אתי אם אהיה בנבחרת, אני רוצה לראות אם אקבל סכין אחת או שתיים או ארבעה, נחווה, מה יכול להיות".

לא תתבאסי אם לא תהי בנבחרת?

"מציעה שכמו שקיבלתם אותי בהפתעה ובום אף אחד לא ידע, בואי נראה מה קורה עם סמדי בומבה".

איזה שף היית בוחרת?

"קשה, כי אני רוצה את יוסי שטרית כי הוא משלנו, הכי יבין ויביא אותי קדימה, בא לי גם על הקשיחות של אסף גרנית שיעיף פח ואני יעיף סיר, משה רוט שאני שרופה על החדודים שלו והוא נשוי למרוקאית, שילוב מעניין - עם שלושתם הייתי שמחה להיות, אבל היה גם חשוב שלי שארז קומרובסקי יאהב את הפרנות שלי, כי הוא איש הלחם, והוא עף עליהן וזה היה מופלא בעיניי"

צילום פרטי

צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e45e0b7e-0220-4a16-8e01-c8cb4db24a61','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה