רגבה מציגה: מוצרים משלימים למטבח - מה חשוב לדעת לפני

$(function(){setImageBanner('69c33c76-ad77-4d07-a4b7-6d8c71ec1b50','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33373,'Image','');})

עיצבתם את המטבח מחדש? עוברים לבית משלכם וחולמים על מטבח מודרני ומעוצב אך לא יודעים כיצד לגשת אל בחירת המוצרים המשלימים? רגע לפני שתוכלו להצית בפעם הראשונה את הגז בכיריים או לאפות מטעמים נהדרים, הנה טיפים מעולים שיסייעו לכם לבחור את המוצרים המשלימים שאף מטבח אינו שלם בלעדיהם: כיריים, כיור וברז. 

 

צילום: אלעד גונן

בחירת הכיריים: גז, מבערים ומה שביניהם

גז או חשמל?

שפים ביתיים רבים מעדיפים שימוש בגז על פני חשמל, זאת בשל התגובה המיידית שהוא מספק, השליטה המדויקת על עוצמת החימום וגם עלות התפעול הנמוכה לאורך זמן. אך מנגד, יש גם כאלה המשבחים את השימוש בחשמל לבישול, זאת הודות לאחידות החום שהוא מאפשר והעלות הראשונית הנמוכה שלו. 

הבשורה הטובה היא שהודות לטכנולוגיות מתקדמות הנפוצות היום, ניתן להפיק את המיטב משתי שיטות החימום. תוכלו לבחור בגז המסורתי או לחילופין לבחור במשטחים חשמליים מסוגים שונים: סלילי חשמל המקרינים חום מתחת למשטח זכוכית, מבערי הלוגן או כיריים בעלי אינדוקציה מגנטית (הדורשים כלי בישול יעודיים).

  עם תנור או בלעדיו?

התנור המסורתי, זה שמשלב מערכת כיריים מעליו, הוא לחלוטין אחד הפתרונות החסכוניים ביותר בחלל וגם הפופולרי ביותר, וניתן להבין בקלות מדוע. אך האם זוהי האפשרות היחידה? בהחלט לא. אם אתם בשלנים ביתיים חובבים או מקצועיים, אם אתם מוצאים את עצמכם מבלים לא מעט במטבח ורוקחים מנות משמחות לב, אולי כדאי לכם לשקול לבחור כיריים בסגנון מסחרי יותר, המצוידות בשישה או שמונה מבערים במקום ארבעה, וכוללות גם פונקציות לצלייה, ברביקיו ואפילו בישול יעודי לגריל או בישול בווק! באופן זה אמנם תצטרכו לבחור תנור נפרד, אך זוהי השקעה משתלמת להפליא.

צלמת: עינת דקל

בחירת הברז: סגנון לצד פונקציונליות

התאמה לכיור

הברז הוא ידידו הטוב של הטבח וגם זה שאחראי במידה רבה על ניקיון המטבח. בבואנו לבחור ברז חדש למטבח, נתחיל בהתאמתו לכיור ולצרכים שלנו. אם בחרנו בכיור יחיד, הרי שברז צמוד קיר יכול להיות בחירה נהדרת. אם בחרנו בכיור כפול, סביר להניח שיהיה נוח יותר לבחור בברז נשלף, שיגיע בקלות לשני הכיורים. 

ברז אלקטרוני או מסורתי?

לצד הברזים המסורתיים המציעים עוצמות זרימה שונות, יש גם ברזים אלקטרוניים, המבוססים על חיישני תנועה ואינם מצריכים מגע ישיר לשם הפעלתם.  

 צלם: שי אפשטיין

שטח נוסף או ברז גדול?

בחירה של ברז גדול וגבוה תאפשר נוחות יתרה בשטיפת סירים ומחבתות גדולים, אך מצד שני, גודלו של הברז עשוי לבוא על חשבון מקום אחסון או מקום יבוש כלים הממוקם מעל הכיור. 

 הזרימה המתאימה

ברזים שונים מצוידים באפשרויות זרימה שונות. יש אנשים המעדיפים ברזים המאפשרים גם זרימה חזקה מאוד (לטובת מילוי מהיר של מים בכלים או שטיפה מהירה יותר) ויש כאלה שיש להם אפשרות ל"ריסוס" עדין של מים. 

כפרי או מודרני?

ביקור קצר באולם תצוגה של ברזים ילמד אתכם כי יש אינספור סגנונות ברזים, החל מברזים בעלי קווים ישרים וגימורים נקיים, דרך ברזים מעוגלים וארוכים המזכירים ברזים עתיקים ועד לברזים בגווני שחור מט, זהובים, ברונזה או גווני כרום מסורתיים. בבואנו לבחור את סגנון הברז המתאים לנו, ולאחר שהבנו מהי הפונקציונליות שלו במטבח, נעדיף תמיד להתאים את הברז לסגנון האסתטי ועיצוב המטבח כולו. מטבח מודרני, למשל, ישתלב נהדר עם ברז גבוה ובעל נוכחות, בגווני זהב מוברש או שחור.

בחירת הכיור: הגודל מאוד קובע

מהו העומק האידיאלי?

בבואנו לבחור כיור חדש למטבח, חשוב מאוד לבדוק את הגודל שלו ואת ההתאמה של הכיור לחלל העומד לרשותנו. העומק האידיאלי והנפוץ ביותר הוא שמונה סנטימטר, והוא משלב בין פונקציונליות נוחה (שטיפת כלים, אחסון כלים מלוכלכים וכדומה) ללא "השתלטות" על החלל. 

כפול או יחיד?

כיור יחיד הוא, כנראה, גם הפופולרי ביותר, אך כיור כפול יאפשר לכם לחלק את המטבח לכלים חלביים ובשריים, אם אתם מקפידים על כשרות, ובאופן זה גם ניתן להקצות כיור אחד לטובת שטיפת הידיים בלבד או פינת אשפה קטנה. גם כאן הבחירה בין כיור כפול ליחיד תלויה בגודל החלל שיש ברשותכם. 

תותחני

נירוסטה או כיור רגיל?

לאחר שבוחרים את צורת הכיור וגודלו, ההחלטה הבאה נוגעת לחומר שממנו עשוי הכיור. יש כיום מבחר מבלבל של חומרים זמינים, החל מפלדת אל חלד מבריקה, דרך אמייל צבעוני וברזל יצוק. בבואכם לבחור את החומר המתאים, מומלץ מאוד לקחת בחשבון אלמנטים של עמידות לאורך זמן, קלות ניקיון וגם מראה אסתטי והרמוני עם יתר חלקי המטבח. 

רגבה היא חברת מטבחים שורשית הנטועה עמוק בהוויה המקומית, כשמומחיותה ומקצוענותה הן תולדה של ניסיון כבר יותר 75 שנה!

הצלחתה נובעת ממקצוענות, מהקפדה חסרת פשרות על איכות המוצרים, מעדכון ושיפור מתמידים של תהליכי הייצור, מעיצוב עדכני, מתן חוויית קנייה לקוחות, שירות מעולה ואחריות לשנים רבות.

 צלם: עוזי פורת

פעילותה ארוכת השנים והתמחותה מאפשרת לה להוביל את השוק המקומי בעזרת גישות חומרים חדשניים, ותפירת פתרונות אישיים וחכמים לכל לקוח 

החברה משקיעה מדי שנה בפיתוח דגמים עדכניים במטרה להיות החברה המובילה בייצור כחול לבן של טרנדים בינלאומיים.

לחברה ששה אולמות תצוגה יפהפיים בהם מוצגים מטבחים בעיצובים חדשניים. מעצביה המקצועיים מתמחים בנתינת ייעוץ להתאמת המטבח לכל לקוח ובהגשמת כל חלום.

 

לאחרונה הסניף הבוטיקי הדרומי ביותר בבאר שבע חודש, הסניף נמצא ברחוב יצחק נפחא 36 (סמוך למתחם ONE) אולם התצוגה המפואר, הפונה לקהל מגוון וכן לקהל המלווה באדריכלים ומעצבים המחפש פתרונות לכל הבית. חלל החנות שגובהו 5.5 מ', משתרע על שטח כולל של כ-360 מ"ר. במתחם המחודש החברה מציגה את הדגמים המעוצבים והמתקדמים ביותר שלה, תחת הקונספט "לופט" בו מוצגים בחלל אחד מטבחים ארונות קיר וארונות אמבט . 

 צלמת: מירית רוביןצילום: טל ניסים

www.regba.co.il

סניף רגבה באר שבע 08-6708888

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('962f034a-65b3-4a4f-a227-5fb94159f640','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33375,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה