חברת החשמל מתריעה מפני ניסיון הונאה של צרכנים באמצעות SMS

$(function(){setImageBanner('98c661b8-60b3-4ffb-8420-537cb09da586','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

חברת החשמל מתריעה: ניסיונות הונאת הלקוחות נמשכים והפעם מסרונים הקוראים ללקוחות לשלם את חשבון החשמל על מנת להימנע מהגבלה בחשמל

ההודעה המתחזה שנשלחת לצרכנים התמימים

בחברת החשמל מתקבלות התראות בשעות האחרונות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים (סמס) הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות החשמל בשעות הקרובות על מנת להמנע מהגבלה בחשמל.

זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוח. כבר מעל  לשנתיים מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות המדווחים על נסיונות הונאה אם באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים ולאחרונה אף דווחו נסיונות עקיצה לתשלום במזומן בשיחת טלפון.

חברת החשמל שבה ומזכירה כי הן הודעות טקסט והן הודעות דואר אלקטרוני מטעם חברת החשמל מכילות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il.

בנוסף, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון או לחילופין יוזמת בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי. בקשות המכילות בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי אינן הודעות מטעם חברת החשמל.

אין להתייחס או להשיב לפניה ובמקרים בהם עולה חשש, החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה.

מחברת החשמל נמסר: "חברת החשמל דיווחה על ניסיון ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cce61bfb-b1cc-4b38-8235-eaa032476fcc','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה