יעקב אוחיון יתמודד למועצת העיר ומסמן את תיק הרווחה



"אפעל כדי שלא תישאר משפחה רעבה בבאר שבע" אומר יעקב אוחיון, מתמודד למועצת העיר בבאר שבע בבחירות הקרובות, ומנהל עמותת הסיוע לנזקקים "למען אחיי ורעיי". אוחיון מסמן את תיק הרווחה בעיריה כיעד ראשי ומתחייב לפעול לטובת העסקים ותושבי העיר "צריך לרדת לעם"

חוזר למירוץ: יעקב אוחיון (32) יתמודד על מושב במועצת עיריית באר שבע בבחירות הקרובות, כך הכריז לאחרונה. אוחיון היה חבר המועצה הצעיר בארץ כבר בגיל 23, כאשר כיהן במועצת העיר באר שבע בין השנים 2008-2013. בבחירות הקודמות התמודד לראשות העיר ולמועצה, אך לא צלח את המירוץ. כעת הוא חוזר למירוץ ברשימת "באר שבע שלנו" ואומר "אני האלטרנטיבה המושלמת למועצה".

אוחיון מכריז כי בראש מעייניו עומדת המטרה להיבחר למועצה ולקבל את תיק הרווחה  "אני עומד בראש עמותת "למען אחיי ורעיי", שמסייעת למשפחות נזקקות יותר מ-12 שנה. המטרה שלי שלא תהיה משפחה אחת רעבה בשבת בעיר באר שבע. חלום שלי לקבל את תיק הרווחה".

אוחיון מסמן את תיק הרווחה "אדאג שלא תהיה משפחה רעבה בבאר שבע". צילום: פרטי

לחצו כאן על מנת להצטרף לערוץ ה-telegram שלנו

מכורים לעיר? הצטרפו גם לקבוצת הוואטסאפ שלנו

ארנונה, דוחות חניה ותאגיד "מי שבע"

בסוגיית הארנונה אומר אוחיון כי יפעל להורדת מחירי הארנונה לתושבים ולעסקים בעיר, ובמקביל יפעל לחבר בין נוער נושר לבין עסקים "צריך לעזור לבעלי העסקים בבאר שבע, הם מאוכזבים מהעיריה. צריך לתמוך בהם גם בארנונה". על הנוער אומר אוחיון "כשאני רואה נוער שנושר מהלימודים הוא הולך לרחוב. המטרה שלי לחבר אותם לעסקים בחצי מסגרת, שלא ינשרו, שיחזרו ללמוד ויעבדו במקום להסתובב ברחוב. אנשים מחפשים עבודה וצריך להוציא אותם ממעגל העוני".

סוגייה נוספת שבוערת בלבו של אוחיון עוד מהקדנציה הקודמת שלו, היא תאגיד המים "מי שבע": "צריך לסגור את "מי שבע", זה תאגיד מיותר. אנחנו משלמים פי ארבעה על מים ממה שצריך, בשביל מה בשביל שיהיה תאגיד ומשכורות מנופחות? למרות שלאחרונה יש שיפור, זה עוול לציבור וצריך לסגור את התאגיד".

בעניין הדוחות אומר אוחיון "לא הגיוני שיגבו בשנה 35 מיליון שקל דוחות. זה לא יקרה אם אהיה חבר מועצה. צריך לעשות בדק בית, לבטל את הניידת המצלמת. לא הגיוני שתושב ישב ברכב ויקבל דו"ח". עוד אומר אוחיון על השכונות הוותיקות "אלחם על שיקום השכונות הוותיקות, אני גר בשכונה ד' ורואה את האפליה בינינו לשכונות החדשות. למה אני צריך להגיע הביתה והכל חשוך ואבנים בולטות, אבל בפלח 7, נאות לון ונווה זאב זה לא קורה?".

יעקב אוחיון יתמודד על מקום במועצת העיר. צילום: פרטי. שרון טל

אוחיון אמנם דתי חרדי, אך רואה בעיר באר שבע "עיר של כולם. מכבדים אחד את השני. איש באמונתו יחיה". אוחיון מוסיף ומבטיח מקום לאישה ברשימתו "אצלי תהיה אישה בחמישיה הפותחת. אולי אפילו שתיים. אנחנו ב-2018. נשים יש להן כוח בפני עצמן, חזקות ומנהיגות".

בסיכום הריאיון אומר אוחיון "להיות חבר מועצה זו עבודה לכל דבר. לכן אני בעד שחברי המועצה יקבלו שכר. בתקופתי היו משרדים לחברי המועצה, וצריך שתהיה קבלת קהל כל יום. חברי המועצה צריכים לרדת לעם, לחבר את התושבים לעיריה ולעזור לראש העיר לשרת את הציבור. אני רוצה לתרום לציבור, זה הסיפוק שלי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה