הג'ירו ד'באר שבע: צפו בתמונות

$(function(){setImageBanner('edd77174-2060-46e2-a1ef-bba4b18fbbbf','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

אלפי תושבים התגודדו ברחבת העירייה כדי לצפות באירוע הספורט הגדול שידעה מדינת ישראל עד כה. ב-12:30 בדיוק הוזנקו הרוכבים לקול תשואות הקהל. כך זה נראה

בקושי חלפו 12 שעות מהניצחון הגדול של הפועל באר שבע על בית"ר ירושלים, ובירת הנגב ממשיכה להיות בראש כותרות הספורט – אבל הפעם לא הארציות, אלא העולמיות!

כמיליארד אנשים ברחבי העולם צפו ב-176 מהרוכבים הטובים בעולם, ביניהם שניים מישראל, יוצאים לדרך מרחבת העירייה. מיד לאחר מכן, פנו הרוכבים ימינה והמשיכו את דרכם לכביש 40. לקראת הערב, יגיעו לנקודת הסיום השלישית של המרוץ באילת ומשם יקפלו את הציוד והאופניים, יעלו אותו על סירות וימשיכו ליעד הבא, מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

הג'ירו בבאר שבע. צילום: ניר גבאי

האווירה ברחבת העירייה הייתה פנטסטית. למרות שענף האופניים אינו בין הפופולריים בישראל, ובטח לא בבאר שבע, המוני אזרחים נהרו לאזור על מנת לספוג את האווירה ולראות על מה כולם מדברים. מלבד מי שנהנה במקום עצמו, זוכים המוני אנשים לראות את העיר באר שבע על מסכי הטלוויזיה וליהנות מהנופים הייחודים שיש לנגב להציע.

מי שעומד מאחורי היוזמה הוא סילבן אדמס, חובב אופניים וציוני נלהב, שבעזרת כספו עומד מאחורי ההפקה הגרנדיוזית. אדמס אמר לנו בפתח בניין העירייה: "כל כך כיף להיות פה. תראה כמה אנשים יש כאן. שמעתי שאתמול היה לכם משחק כדורגל ענק וכמעט זכיתם באליפות. אז תביט על כל האוהדים שחושקים בעוד הפנינג והם רוצים להיות באירוע הספורט הכי גדול שהיה כאן"

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הגיע כמובן בחולצה אדומה ונראה נרגש במיוחד: "אנחנו על המפה. זה אירוע של פעם בחיים. לראות את כל הרוכבים שהגיעו מכל העולם, ובאר שבע בשורה אחת עם הערים הכי גדולות בעולם. אפשר לראות את האנשים, התושבים והילדים שכל כך נהנים ולא ברור האם הם יודעים עד כמה גדול האירוע בו הם נמצאים"

על הניצחון של הפועל ב"ש אמש: "קרה משהו אמש. אמנם זה עדיין לא הסתיים ואנחנו צנועים ולא שאננים, ובכל זאת צריך לומר שאתמול קרה משהו מרגש מבחינתנו ונקווה שהוא יושלם בשבוע הבא"

לשאלתנו האם הוא חושש לשלום המזרקות בעיר, במידה והפועל ב"ש תבטיח אליפות בזמן שנטע ברזילי תזכה באירוויזיון (גמר האירוויזיון באותו יום של המשחק מול מכבי ת"א) ענה ראש העיר בחיוך רחב: "ככל שזה תלוי בשמחות, אנחנו לא חוששים לשום דבר. האנשים יודעים לשמור על המרחב הציבורי וגם ליהנות"

רוביק דנילוביץ' וסילבן אדמס. צילום: נועה גבאי

   ראש העיר התחבק ארוכות והודה לאיש שבלעדיו כל זה לא היה קורה

הנבחרת הישראלית מוצגת בבאר שבע. צילום: נועה גבאי

   בפעם הראשונה (ונקווה שלא האחרונה) בהיסטוריה – קבוצה ישראלית מוזנקת מבירת הנגב


רוכבי פעלולים לפני הזינוק. צילום: נועה גבאי

   אמנם לא הרוכבים המקצועיים, אבל הפעלולנים האלה סיפקו חתיכת שואו לקהל

כיכר עיריית באר שבע מקושטת. צילום: נועה גבאי

   כיכר העירייה מקושטת – כן ירבו!

גביע הג'ירו ד'איטליה. צילום באדיבות עיריית באר שבע

   "הגביע הקדוש" של עולם האופניים, סמוך לבניין העירייה

דגל ישראל. צילום: נועה גבאי

   אל אל ישראל!!

הרוכבים בחימום. צילום: נועה גבאי

   מספר דקות לפני ההזנקה – עלו הרוכבים על האספלט על מנת לחמם את הגוף

גיא שגיב. צילום: נועה גבאי

   הרוכב הישראלי, גיא שגיב, מקבל אהבה מהקהל בבאר שבע, רגע לפני הזינוק

יצאנו לדרך! צילום: נועה גבאי

   ו..יצאנו! תודה לך באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('bfbc5e9e-94c9-450c-a0f5-b701d69e9ad7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה