איש השנה של באר שבע בתחום חיי הלילה לשנת 2016: דן לייבל

$(function(){setImageBanner('7189c7c9-87e1-4875-ae94-b41a79aa00c7','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

דן לייבל, האיש שדואג כל שבוע למסיבות בלתי נשכחות במועדון ה"פורום" נבחר ברוב קולות על ידי תושבי העיר כאיש השנה של חיי הלילה בבאר שבע לשנת 2016. "מחמיא לי מאוד, תהיה שנה אדירה וגרנדיוזית שתהיה אפילו יותר טובה מהשנה שעברה. שאנשים יחשבו הכי רחוק שהם יכולים, יש למה לצפות".

מועדון "הפורום" מיתג עצמו בשנים האחרונות כמועדון מספר אחד בארץ עם הפקות ומסיבות ברמה בינלאומית. בליינים החלו להגיע לא רק מערי הדרום, אלא גם מהמרכז ואפילו מהצפון הרחוק ותוך זמן קצר המועדון כבר לא היה ידוע בשם "מועדון הפורום בבאר שבע", אלא "פורום ישראל".

את המהפך שעבר מועדון הפורום בשנים האחרונות ניתן לזקוף לזכות רבים וביניהם עומד אדם אחד, שעומל ימים כלילות על רעיונות חדשים שטרם נראו בארץ ואפילו בעולם, כדי להפוך כל ערב, כל הופעה, כל מסיבה, לאירוע בלתי נשכח. שמו הוא דן לייבל.

דן לייבל, מנהל התוכן והשיווק של מועדון "פורום ישראל" יושב מדי יום וחושב על ההפקה הבאה, המסיבה הבאה, מה אפשר לשפר, לשדרג, מה אפשר להפוך לטוב יותר ממה שלפני רגע היה נראה מושלם. את המאמצים הרבים שהשקיע לייבל בשנים האחרונות במועדון "הפורום" ובהפקות נוספות לא ניתן לפספס, ולכן אין פלא שנבחר על ידי תושבי העיר לאיש השנה בקטגוריית חיי הלילה של באר שבע לשנת 2016.

איך אתה מרגיש עם הבחירה בך לאיש השנה של חיי הלילה בבאר שבע?

"זה מאוד מחמיא לי, אבל אני לא יכול לקחת את הקרדיט על העבודה של כל כך הרבה אנשים שעובדים ימים כלילות כדי להפוך את חווית הבליין ואת המסיבות ב"פורום" לאירוע בקנה מידה בינלאומי".

מה לדעתך הפך את "הפורום" למועדון המצליח בארץ?

"הפורום עבר בשנים האחרונות מהפך ששינה את תרבות הבילוי בכל הארץ. אנחנו פועלים כל הזמן להפוך את חווית הבליין לקלילה, טובה ומושלמת יותר, כל הזמן חושבים על רעיונות חדשים. בכל הפקה מושקעת המון מחשבה על הבליינים, המוזיקה, התפאורה, הרקדנים, וגם על האלכוהול בו עשינו מהפך ראשון בתחום, עם אלכוהול איכותי במחירי רצפה הזולים בארץ".

"מעבר לכך, פיתחנו את תשתית "פורום אקספרס", מערך ההסעות למועדון הפורום ממוקדים שונים ברחבי הארץ. בנוסף, יש לנו גם את ה"פורום הוטל", הבליינים מגיעים ואנחנו סוגרים להם דיל שכולל לילה במלון והסעות למועדון וחזרה ממנו עם נהג פרטי, זה מאפשר לבליינים להגיע לבילוי במועדון ה"פורום" מכל מקום בארץ".

אילו אירועים והפקות מיוחדות עשיתם השנה?

"בשנה האחרונה השקענו המון מחשבה על שדרוג חווית הבליין, שינינו תפאורה, הרחבנו את מרחב הצ'ילאאוט עם אווירת קיץ מדהימה, הכנסנו את מוזיקת הטכנו, ושיתפנו פעולה עם אמנים ידועים כשכל שבוע הגיע אמן אחר להופיע במועדון "הפורום". מעבר למסיבות ב"פורום" עצמו עשינו כמה הפקות חוץ כמו פסטיבל התמר ופסטיבל סובב סדום, פסטיבלים בקנה מידה ארצי. כל הפקה היא אירוע מאוד מסובך".

איך אתם מצליחים להביא רעיונות כל פעם מחדש?

"אנחנו עובדים וסוגרים הפקות ואירועים שנה לפני, כבר עכשיו עובדים על מופעים גדולים לקיץ 2017 וחורף 2018 שיהיו בקנה מידה בינלאומי, גם במצדה וגם במקומות נוספים. מעכשיו אנחנו מתחילים לחשוב על השינויים והחידושים שנביא לקיץ הבא, לדוגמא יש לנו רעיון להפוך את הבריכות בפורום לבריכות מחוממות בחורף, ויהיו גם שיפוצים והרחבות, אבל זו רק תחילת הדרך".

"הולכים לקרות בשנה הקרובה דברים ענקיים גם בבאר שבע וגם בארץ, שאנשים יחשבו הכי רחוק שהם יכולים. תהיה שנה אדירה וגרנדיוזית שתהיה אפילו יותר טובה מהשנה שעברה, יש למה לצפות".

איש השנה בחיי הלילה דן לייבל: ''השנה הולכים להיות דברים ענקיים, גם בבאר שבע וגם בארץ''

מאז נפתחה תחרות "איש השנה" הצביעו למועמדים השונים עשרות אלפי תושבים מבאר שבע ומסביבתה. זו גם התחרות היחידה מסוגה בה התושבים הם אלו שבוחרים את איש השנה שלהם. לזכייה בקטגוריית חיי הלילה בתחרות הועמדו ארבעה מועמדים ראויים, כל אחד מהם בעל הישגים מרשימים בפני עצמו, אבל רק אחד מהם זכה לבסוף בתואר "איש השנה לשנת 2016".

כאמור, למקום הראשון הגיע דן לייבל, איש חיי הלילה והמוח מאחורי ההפקות של מועדון "הפורום" עם 38.68% מקולות הבוחרים. למקום השני והמכובד עם 23.16% מהקולות הגיעה אבישג טביב, שפועלת שנים בחיי הלילה וקידמה בשנים האחרונות את סצנת המסיבות לקהילה הגאה בבאר שבע באופן חסר תקדים. למקום השלישי עם 20.61% הגיע היחצ"ן דין הררי, ולמקום הרביעי עם 17.56% הגיע עודד רום, שניהם אנשי חיי לילה מוכרים בבאר שבע בזכות פועלם במועדון ה"הברקה".   

לסיום דן, אם לא אתה, למי לדעתך מגיע לזכות ב"איש השנה" של חיי הלילה?

"אם הייתי יכול הייתי מבקש לזכות ביחד עם אבישג טביב שעשתה דרך קשה מאוד בעולם יחסי הציבור, שיהיה ייצוג גם למין הנשי".

חיי הלילה של באר שבע שינו את פניהם בשנים האחרונות באופן חסר תקדים, באר שבע הפכה להיות מוקד חיי לילה שמושך בליינים לא רק מערי הדרום אלא מרחבי הארץ, ומוכיחים שיש עוד סיבות לבוא לבאר שבע מלבד נדל"ן והייטק. זו עיר שמציגה סצנת חיי לילה תוססת, עם הפקות ומסיבות לכל הגילאים, בקנה מידה בינלאומי. היום שמדברים על חיי לילה תוססים, לא מדברים על תל אביב או ירושלים, מדברים על באר שבע.   

איש השנה 2016 בתרבות

איש השנה 2016 בספורט

אשת השנה 2016 בנוער

איש השנה 2016 בחיי לילה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('66c09a04-67ee-479a-9a1a-097abfb6a292','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה