תזכרו את השם: אורית עזרייב מתכוונת לכבוש את העולם

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0402ce99-29e0-43a4-a8a2-084ea4197ce2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0402ce99-29e0-43a4-a8a2-084ea4197ce2','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

היא התחילה לשחק, לרקוד ולשיר בגיל צעיר מאוד, אך הערה שקיבלה בצעירותה גרמה לה להפסיק לשיר ולהתמקד במשחק. כיום שנים לאחר המקרה היא מככבת בשלל הצגות, נמצאת על מסך הטלוויזיה שלנו בין הפרסומות ואפילו שבה לשיר, שיר עוצמתי ומרגש שכתבה בעצמה. תזכרו היטב את השם אורית עזרייב

אורית עזרייב (27) סיימה את לימודי המשחק שלה בבית הספר למשחק ע"ש גודמן בשנת 2016, במהלך השנים השתתפה עזרייב במגוון פרסומות, הצגות רבות ואף העמיקה לאחרונה בלימודי דיבוב וטכניקת משחק מול מצלמה. כיום אורית שבה אל אהבה ישנה – השירה, ומוציאה לאור שיר מרגש שכתבה "על מי את חושבת".  אז לכבוד השיר הראשון שלה קיימנו עמה ראיון חגיגי.

אורית עזרייב. צילום: רפאל מזרחי

איך הכל התחיל?

"ההצגות הראשונות שלי היו מול המשפחה, הייתי מושיבה את כולם בערב שישי רוקדת או מנסה לבצע חיקויים של זמרים ואנשי תקשורת. בנוסף הייתי מודיעה לילדי השכונה שיש מופע, אוספת אותם, קובעת שעה ומבקשת שיביאו איתם כמה שיותר חברים. המופע היה משתנה מפעם לפעם ריקוד, שירה, משחק לא היה לי ממש משנה איזה סוג מופע זה יהיה, העיקר להופיע. זה תמיד עבד ותמיד היה לי קהל, גם בבית הספר המשכתי לעשות את מה שאני הכי אוהבת והשתתפתי בטקסים והצגות.

מאוחר יותר בגיל 14 לקחתי חלק בלהקת צעירי באר שבע, זו הייתה תקופה שהייתי נראת מאוד גדולה לגילי, אבל היה לי קול רך ועדין. מישהו מהלהקה זרק הערה 'היא נראת ענקית ואיזה קול יש לה' זה ממש פגע בי ומאז הפסקתי לשיר. עזבתי את הלהקה ופניתי לתחום המשחק, נכנסתי לצוות תיאטרון ייצוגית של העיר, הופענו בכל הארץ וזכיתי לקבל את התפקידים הראשיים. מיד בתום השירות שלי ידעתי שאני הולכת ללמוד משחק באופן מקצועי וכך עשיתי".

עולם המשחק ידוע כעולם לא פשוט, למה בחרת דווקא בו?

"אני לא רואה בעולם הזה עולם קשה, מבחינתי המשחק הוא עסק לכל דבר ועניין. כמו שאני משווקת את העסק ודואגת לדברים הקטנים, כך אני יודעת שאני צריכה לדאוג לעצמי ולהיות הכי טובה בכל תפקיד מחדש. מבחינתי המשחק הוא לא חלום ילדות, הוא מציאות, תמיד שיחקתי ואני תמיד אשחק זה המקצוע שלי ותמיד ידעתי את זה. אומנם זה התחיל דווקא מהמוסיקה ועצרתי את זה בגלל פגיעה באגו, אבל היום אני חזקה יותר מהאגו שלי אז כמעט שום דבר לא יכול לפגוע בי ואני חושבת שזה האומץ שלי לחזור למקורות - המוסיקה. כרגע המשחק הוא המקצוע שלי והמוסיקה היא התחלה חדשה שאני בוחנת אותה".

המוסיקה היא התחלה חדשה שאני בוחנת אותה. צילום: יקיר שוקרון

באיזה תחומים נוספים את עוסק חוץ ממשחק ושירה?

"אני מנהלת עסק משלי שמאגד בתוכו את הכל הוא נקרא שלי 'אוריתא'  באמצעותו אני משווקת את עצמי בעולם המשחק. בנוסף אני כותבת הצגות לאתרי תיירות, משחקת בהן או מביאה קולגות, כמובן שכולם בוגרי בית ספר למשחק. אני מאוד מעריכה את המקצוע ואת העוסקים במלאכת האומנות, לכן אני מעסיקה אך ורק שחקנים מקצועיים בוגרי בית ספר למשחק. בקיצור אם התעשייה לא מספקת לי עבודה בזמן מסוים, אני מספקת אותה לעצמי. כך שהכל יותר פשוט וכל הדלתות בפתוחות בפני תמיד".

מי המודל לחיקוי שלך?

"ישמע קצת מוזר אבל לצערי בילדות לא נחשפתי יותר מידי לתיאטרון. היום אני מאוד אוהבת תיאטרון ומשתדלת לצפות כמה שיותר. אז לגבי דמות ספציפית מעולם התיאטרון, אין לי מישהו או מישהי ספציפיים. אבל כל פעם שאני צופה בחומר אומנותי הרבה דברים תופסים אותי ומכל דבר אני לומדת. לעומת זאת, מבחינת טלוויזיה השחקנית אופי שאני הכי אוהבת לראות היא דנה איבגי, היא כל כך אותנטית ומיוחדת וכמובן ברמה משחקית מאוד גבוה".  

מה הוביל אותך להיפתח שוב לעולם השירה?

"תמיד כתבתי שירה, יש לי בלוג מגיל 15 שיש בו לא מעט שירים שכתבתי כנערה. היו לי גם קוראים קבועים שהיו מגיבים לי על החומרים שהייתי כותבת. בצעירותי היה את עניין האגו, אבל היום אני כבר אחרי זה. אני לא חושבת שצריך להגביל את עצמך מבחינת היצירה, יצירה היא דבר אין סופי בדיוק כמו הזמן, אז כל עוד אני חייה הזמן והיצירה שלי לא יהיו מוגבלים יותר".

מה הסיפור שעומד מאחורי כתיבת השיר "על מי את חושבת"?

"כתבתי את השיר "על מי את חושבת" לפני כ-5 שנים, זה היה באחד הלילות שלא הצלחתי להירדם וחשבתי לעצמי 'על מי אני חושבת?'. זה אולי שיר שיכול להיתפס כשיר אהבה, אבל זה בעצם השיח שלי עם עצמי והשאלה שכולנו לפעמים שואלים את עצמנו 'אז מי אני?'. הייתי ילדה שמאוד רוצה לרצות את כולם ולהיות בסדר עם כולם, היה לי חשוב שכולם יאהבו אותי, עד כדי כך שלפעמים הייתי מוותרת על עצמי. אז השאלה מי אני ומה אני באמת תמיד הדהדה לי בראש וככה השיר שלי מצא 'בית' ויצא לאור".

איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?

"אני מאוד מקווה ומאמינה שהעסק שלי יתפתח וימצא את הנתיב המדוייק שלו. בנוסף אני רואה את עצמי ממשיכה לשחק על הבמות ברחבי הארץ ולגלם דמויות בשלות ובשרניות. יחד עם זאת, כבר עכשיו אני עובדת על 2 סינגלים נוספים, הם בקרוב יצאו ואני מקווה שתאהבו, אז אין לי ספק שבעוד עשור יהיה לי אלבום אחד לפחות".

מה תרצי לאחל לעצמך לשנה החדשה?

"אני מאחלת לעצמי קודם כל להיות אני! לא לנסות למצוא חן ושעדיין יאהבו אותי, אני מאחלת לעצמי ולעסק שלי לצמוח לפחות פי 3 מהיום. כמובן שאאחל לעצמי לשחק בעוד הצגות רבות, שהאלבום יצא לאור עוד השנה וגם נראה לי שהגיע הזמן לקצת טלוויזיה. בקיצור שנה של עשייה ועבודה קשה.

אני רוצה לאחל שתהיה שנה מדהימה לכל בני ישראל! שכולם יראו את האור, כי הוא קיים כל הזמן גם בלילות. והמסר שלי הוא שהכל אפשרי! תאמינו בעצמכם וכולם יאמינו בכם בחזרה".  

תאמינו בעצמכם וכולם יאמינו בכם בחזרה. צילום: שימרית טור

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b22b784d-c26e-481c-9771-5dc313708687','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה