פותחים שנה בריקוד: קהילת המחול הבאר שבעית מיד-בר יצאה לדרך



קהילת המחול מיד-בר פתחה שנה חדשה בשיעור מחול ייחודי בסגנון "ספיד דייט" ובאווירת בר ריקודים לעשרות אנשי הקהילה המחולית המתרחבת בבאר שבע

להקת המחול קמע פתחה בשבוע שעבר את שנת הפעילות של מיד-בר, קהילת מחול שהוקמה על מנת לקרב, להנגיש, להעצים ולחלוק את חווית המחול עם תושבי מטרופולין באר שבע ע"י קיום מגוון רחב של שיעורי מחול לבוגרים בסגנונות שונים, צפייה בהופעות וסדנאות העשרה באומנות זו.

מיד-בר באדיבות להקת המחול קמע

צוות מורי מיד-בר, בהובלתו של אייל גנון יליד באר שבע בוגר בת דור וכיום אסיסטנט של תמיר גינץ מנהל אמנותי של להקת המחול קמע, פתחו בשיעור מחול ייחודי בסגנון "ספיד דייט" בו כל מורה העביר 15 דק' של טעימה מהסגנון הייחודי שלו, באווירת בר/מועדון ריקודים, השונה מאוד משיעור מחול רגיל, לעשרות אנשי הקהילה המחולית המתרחבת של העיר.

הפעילות במיד-בר מתרחשת בקונספט פתוח ומאפשר ניסיון בכל סגנון שרק תרצו. השנה במיד-בר השיעורים פרוסים על כל השבוע, מבלט קלאסי מחול מודרני יוגה ועוד. אז איך זה עובד? רוכשים כרטיסייה או מינוי וניתן להגיע לאיזה מהשיעורים שרוצים במערכת והכל באפליקציה. מורי מיד-בר הינם רקדני להקת המחול קמע ומורים נוספים שתואמים את איכות ההוראה. היוזמה להקמת הפעילות נולדה מתוך הרצון של בוגרים להמשיך לחיות ולחוות את עולם התנועה.

מיד-בר באדיבות להקת המחול קמע

הפעילות מתרחשת בבית להקת המחול קמע וביה"ס בת-דור, ברחוב השלום 13 באר-שבע. מרכז עירוני למחול הגדול בארץ ובעל תנאים אידאלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה