סופ"ש בב"ש - השבוע תמצאו הופעות, ירידים והמלצות לטיולים



סוף השבוע בפתח אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות לבד, עם חברים או עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. נצלו את הזמן כדי לראות הצגה, לשמוע מוזיקה או לשתות בירה>>>

חמישי

דני רובס מגיע לזאפה באר שבע

"דני רובס, זמר ויוצר מהאהובים והמוערכים בישראל, אשר שיריו זכו להצלחה גדולה לאורך השנים ולאהבת אמת של הקהל חוזר לבמות עם געגוע גדול, במופע עם כל שיריו הגדולים ושירים חדשים אשר עליהם עבד בשנה האחרונה. בהופעה מבצע דני את שיריו האהובים אשר הפכו לקלאסיקות עכשוויות ולחלק מפס הקול של חיינו"

איפה: זאפה באר שבע

כמה: 139 ש"ח

מתי: 20:00

להקת טברנק מגיעה לחלוץ 33

מועדון החלוץ 33 שוב מפציץ עם הרכב אנדרגאונד בועט ועכשיו והפעם להקת הפאנק-רוק-ישראלי טברנק - "הסופר גרופ של הפאנק והמטאל ׳׳טברנק׳׳ (או בשמו הקודם בוא לבר) חוגגים את יציאת אלבומם השלישי ׳׳חוק השלוש׳׳. עם מיני טור בכל הארץ והפעם בחלוץ עם הופעות פתיחה של הוט בוקס והחוויה".

איפה: החלוץ 33

כמה: 50 ש"ח

מתי: 20:30

צילום באדיבות: החלוץ 33

להקת 'המג'יקל בנד' מביאה את להיטי הביטלס לכל המשפחה

גילוי נאות - אחת ההופעות הראשונות שלי היו של הלהקה הזאת, שנקראה בזמנו המג'יקל מיסטרי טור, לכן תאמינו לי שאני אומר שמדובר בהופעה חובה לכל מי שרוצה לחשוף את הילדים שלו לעולם מוזיקלי מדהים וגם להנות המון בדרך - "מופע שמזכיר מתחילתו ועד סופו את ימי הביטלמניה המופלאים, בין אם בפן החזותי- חברי הלהקה הלבושים בחליפות מעונבות בדיוק כפי שאנו זוכרים את "ארבעת המופלאים" ובין אם בביצועים המוסקליים והאנרגיות הייחודיות לביטלס ובכלי הנגינה האותנטיים עליהם ניגנו הביטלס".

איפה: המשכן לאומנויות הבמה

מתי: 17:00

כמה: 60-75 ש"ח

גל דה פז בהופעה באמת חד פעמית בתמוז

מי שאוהב את גל דה פז מקריירת הסולו שלה או מלהקת 'דה-פז בנד', חייב לעצמו להגיע למופע הייחודי והחד פעמי שהיא מארגנת - ערב מחווה לאריתה פרנקלין וקרול קינג ענקיות מוזיקת הנשמה האמריקאית. וגם אם לא שמעתם על גל, ממליצים לכם להגיע בכל מקרה לשמוע אותה מרגשת על השירה והפסנתר עם השירים של הזמרות פורצות הדרך, במופע שכולו נשמה טובה.

איפה: תמוז (מרכז הצעירים לשעבר)

מתי: 21:00

כמה: 85 ש"ח 

פסטיבל הליכות ג'יין - כל הסופ"ש בנקודות שונות בעיר

בבאר שבע יתקיימו הליכות שונות ומגוונות בשכונות הוותיקות והחדשות בעיר, בשוק העירוני, בעיר העתיקה, בפארקים, במרכזי המסחר ועוד, ואתם מוזמנים להשתתף. כל אלו מתרחשים במסגרת אירוע בינלאומי הנחגג בעשרות ערים ברחבי העולם - "הליכות ג'יין" - לזכרה של ג'ין ג'ייקובס 2006-1916, עיתונאית ואורבניסטית וידועה שהציעה התבוננות חדשה על הדרך שבה ערים מתפקדות, חיות ומתנהלות – לא על שולחן השרטוט, אם כי במציאות עצמה.

כמה: ללא עלות

איפה ומתי: פירוט על כל הליכה והליכה -כאן

הליכות ג'יין. קרדיט - צילום פרטי

שישי

שוק "תוצרת הארץ" בב"ש. צילום: באדיבות  sight

שוק האיכרים "תוצרת הארץ" ממשיך לתבל את העיר העתיקה

לאחר הצלחת שווקי תוצרת הארץ האחרונים בעיר העתיקה, משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ועיריית באר שבע מזמינים את הקהל לחזור ליהנות מחוויה תוססת וטעימה. בואו לשוק איכרים תוצרת הארץ במדרחוב קק"ל. משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ועיריית באר שבע מחזקים את חקלאי האיזור ומקיימים בעיר העתיקה את שוק תוצרת הארץ.

 הפעם את שוק האיכרים ילוו מופעי אמנים מקומיים, "הבלוז של בנות חורין", נויה סול, מקימה לתחיה את הבלוז המקורי, הנשי, של ראשית המאה ועשרים, וביחד ינעימו לכם את סוף השבוע באווירה באר שבעית מיוחדת.

מתי: 8:00-15:00

איפה: מדרחוב קק"ל

מרתון הרכבים מוזיקליים מקומיים בשער לנגב

אחרי שתלכו לשוק האיכרים תוכלו להמשיך את השישי הבארשבעי שלכם במרכז המבקרים "השער לנגב". שם ייתקיים מרתון הרכבים שמפוצץ במוזיקה מעולה ללא הפסקה, דוכני אוכל באווירה משפחתית. פעילות לילדים ו החי חשוב כולם מוזמנים.

מתי: 11:30

כמה: כניסה חופשית

איפה: מרכז המבקרים "השער לנגב" ההגנה 30

הרשת באר שבע מציגים: יריד אמנים מס' 7

אם השישי האידיאלי שלכם כולל פחות הופעות ויותר שמש, פארק (ויריד אמנים), אז במיוחד בשבילכם עמותת 'הרשת' שמפתחת תרבות צעירים בבאר שבע מפיקים את ליין הירידים הכי חזק בעיר, שרק גודל בכל פעם. והשבוע בפעם השביעית (!) שהיריד מתקיים ניפגש בפארק הסופרים היפהפה שיתקשט בדוכני עבודות יד וביצירות מדהימות של אמנים מוכשרים, לשעות של שמש נעימה ומוזיקה מקפיצה.

מתי: 11:00-15:00

כמה: (מומלץ להצטטיד בכסף קטן ו/או חשבון פייבוקס לתשלום בדוכנים)

איפה: לאורך פארק הסופרים

שבת

טיול לשבת - גן לאומי נחל הבשור (פארק אשכול)

האביב הגיע הקיץ בא ולכן אנחנו חוזרים להמליץ לכם על טיולים שווים לכל שבת. השבוע אנחנו ממליצים על גן לאומי נחל הבשור - גם כי הפארק המקסים שיושב על גדותיו של אחד הנחלים הגדולים בדרום אם לא הגדול ביותר הוא ירוק, גדול ומלא באטרקציות, מה שהופך אותו לביקור חובה לכל המשפחה. וגם כי כרגע אנחנו עוד בתחילת עונת הטיולים, מה שנותן לכם סיכוי להגיע שהפארק ריק יחסית. 

איפה: מערבית לאופקים. ניתן להגיע אל הפארק מצומת יד מרדכי, מצומת מגן, מצומת גילת.

שעות פתיחה:

ה: 8:00-16:00 , כניסה עד 15:00
ו: 8:00-15:00 , כניסה עד 14:00
ש: 8:00-15:00 , כניסה עד 14:00

כמה: מבוגר - 22 ש"ח ילד - 9 ש"ח (ניתן לישון בחניון הלילה הסמוך בעלות נוספות ובתיאום מראש)

פרטים על מסלולים בפארק ותיאום הגעה ולינה - כאן

פארק קרסו למדע

מוזאון המדע הגדול בישראל מזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לבילוי של שבת עם כל התערוכות השוות. לצד תערוכות הקבע השוות תוכלו למצוא גם מתחמי משחק אינטראקטיביים | תערוכת "דינוזאורים ענקי הפטגוניה"| גן משחקי מדע| מתחם ילדים ססגוני ועוד מלא דברים שעושים טוב להורים ולילדים סקרנים.

מתי: חמישי ושבת 10:00-17:00

איפה: פארק קרסו למדע, העיר העתיקה באר שבע

עוד פרטים באתר הפארק - כאן

פארק קרסו למדע- קרדיט צילום: בנג'ו תקשורת

משה אשכנזי חוזר לבאר שבע לסטנדאפ בתמוז

משה אשכנזי ("רוקדים עם כוכבים", "מטומטמת", "בשבילה גיבורים עפים"), מוציא מופע סטנד אפ חדש. אשכנזי יוצא עם הקהל שלו למסע קורע מצחוק דרך החיים האישיים והמיוחדים שלו, מהילדות והחומוס של עכו ועד להורות בתל אביב. משה לא רק יורה בדיחות שנונות אלא מביא לבמה את יכולותיו הוירטואוזיות והקומיות כשחקן בנוסף להבחנות חדות מרגעי היום יום והכל נשזר במדויק במופע מצחיק עד דמעות.

כמה: 95 ש"ח

מתי: 21:30

איפה: תמוז (מרכז הצעירים לשעבר)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה