סוכות בפארק קרסו למדע: פסטיבל המדע ה-9 בסימן "חקלאות העתיד"



פסטיבל המדע ה-9 מגיע לפארק קרסו למדע בבאר שבע בחול המועד סוכות! הפארק בשיתוף פעולה עם משרד החקלאות ומכון וולקני מזמינים אתכם ליהנות ממגוון פעילויות, הפנינג ושוק איכרים, דוכנים עם תוצרת חקלאית, הדפסה בתלת מימד, סדנאות מדע ועוד!

שיתוף פעולה ראשון ומעניין מסוגו בין פארק קרסו למדע בבאר שבע לבין משרד החקלאות ומכון וולקני החוברים יחד במסגרת פסטיבל המדע ה-9 בסימן "חקלאות העתיד", לציון חגיגות ה- 100 למכון וולקני ולתרומתו למחקר, למדע, לחקלאות ולהתיישבות. הפסטיבל יתקיים במהלך ימי חול המועד סוכות, 11-13 באוקטובר, בימים שלישי עד חמישי, בין השעות 10:00 בבוקר ל-17:00 אחה"צ וצפויים להשתתף בו כ- 10,000 מבקרים – קהל רחב, משפחות, ילדים ונוער, חובבי תוצרת חקלאית ביתית, מקומית ואיכותית וחובבי מדע, חדשנות ופיתוחים עתידניים.

באי הפסטיבל ייהנו מתצוגת זנים שונים של גידולים ביתיים וחקלאיים, מתחם תצוגה של מכון וולקני, תחנות פעילות והדגמה חווייתיות, הפנינג ססגוני, שוק איכרים ברחבת המוזיאון, פעילות הדפסת שוקולד בתלת ממד, מתחם חקלאות הידרופוני, עמדת הכנת שתילים לילדים ולכל המשפחה, ועוד.

פארק קרסו למדע. באדיבות מנהיגות מדעית  (4).jpg

מידי שנה פסטיבל המדע מוקדש לנושא מדעי אחר ושונה. השנה הוחלט לקיים את הפסטיבל בסימן "חקלאות העתיד". בעקבות משבר המזון העולמי גם ענף החקלאות עובר שינויים רבים, התמודדות עם לא מעט אתגרים ובעקבות כך משנה את פניו והופך לחדשני ומציע פתרונות, פיתוחים טכנולוגיים וסטארט-אפים המעניקים מענה לאתגרים. בעקבות כך, השנה בפסטיבל יוזמנו המבקרים להתנסות ולחוות את עולם החקלאות מקרוב בשיטת "עשה ונסה זאת בעצמך".

גם חובבי החקלאות הביתית והמגדלים הביתיים יוכלו למצוא את מקומם. במהלך ימי הפסטיבל מוזמנים חובבי הגידול הביתי לחשוף, לשתף ולהחליף ביניהם את תוצרתם.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, הפריפריה, הנגב והגליל, מר עודד פורר: "המחקר שנערך במכון וולקני שם את חקלאות ישראל על המפה. פסטיבל "חקלאות העתיד" שיתקיים בפארק קרסו למדע בשיתוף משרד החקלאות מנגיש את המחקרים פורצי הדרך לכלל הציבור בצורה חווייתית ומרתקת ומאפשר הזדמנות נדירה לתושבי ישראל לקחת חלק בהצלחות האדירות שלנו, שהן תוצר של חקלאות ומדע בישראל".

פסטיבל המדע בפארק קרסו למדע - באדיבות BING KLIMA

מנהל מוזיאון פארק קרסו למדע והאוצר הראשי – ד"ר נצח פרביאש, מספר על הפסטיבל: "אנו שמחים להזמין את הקהל הרחב להגיע לפסטיבל חקלאות העתיד שיתקיים בפארק. בפסטיבל יינתן דגש למדע ולחידושים בתחום החקלאות וישתתפו בו מיטב החברות והסטארט-אפים אשר יציגו פיתוחים טכנולוגיים המעניקים מענה לאתגרים. בהזדמנות זו אני רוצה לברך את המכון הוולקני שמציין 100 שנים לפעילותו. המכון תרם רבות למחקרים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים בענף החקלאות. אני שמח וגאה על שיתוף הפעולה עם מכון וולקני ובטוח שבאמצעות התכנים, המחקרים והפיתוחים שלהם הפסטיבל יעניק למבקריו חווית תוכן עשירה ומעמיקה על עולם החקלאות – מקור גאווה ישראלי".

עוד בשטחי המוזיאון יוכלו המבקרים להנות מ-12 תערוכות מדעיות של פארק קרסו למדע בשלל נושאים כגון: תערוכת "כוח המוח", צופן החיים, הגנת הצומח, הפקת אנרגיה, תעתועי ראייה, גן מדעי, גרעין המדע ועוד, 2 חדרי בריחה חדשים ומאתגרים וכן תערוכת צילומים ייחודית בשת"פ עם מכללת אורנים.

פארק קרסו למדע. באדיבות מנהיגות מדעית  (4).jpg

נותנות החסות של הפסטיבל כוללות את: קבוצת חיפה, חברת אדמה, חישתיל,Bing Klima , Brite Solar, מפעל דולב, משתלת שורשים, מכללת אורנים, 3dny, וחברת Klasmann Deilmann.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה