מילעל: "עושה לק ג'ל בקניון ואוכלת פיתה עם טחינה"

$(function(){setImageBanner('d4b9870b-bca8-422d-91da-b12dd3542a4b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

היא גדלה בבאר שבע והפכה לכוכבת רשת עם "חנאל ומכבית" וכעת גם מככבת בסדרה "זאת וזאתי" שמשודרת ברשת 13, כשהיא שותפה ליצירה שלה. תעשו כבוד לאושרית סרוסי

אושרית סרוסי שנולדה וגדלה בבאר שבע כובשת כיום את המסך. חלקכם אולי התרגלתם לראות אותה בסרטוני הרשת הקורעים שהיא עושה יחד עם חן רוטמן של הצמד "חנאל ומכבית", ולאחרונה היא קורעת אותנו גם בסדרה החדשה שכתבה ובה היא גם משחקת, "זאת וזאתי" שמשודרת ברשת 13. בראיון ל'באר שבע נט' שמענו ממנה על החוויות, ההצלחה והאהבה לבאר שבע שתמיד איתה בלב.

אושרית גדלה בנאות לון ולמדה בהמשך באולפנת אמית, "או בשמה המוכר לציבור: 'מקיף ב, איפה שהבנות'", מספרת לנו אושרית. בגיל 23 עברה לשדרות, שם עשתה תואר ראשון בקולנוע במכללת ספיר ושלוש שנים לאחר מכן עברה לתל אביב. בעבר כתבה ושיחקה אושרית במגוון תכניות כמו "טלוויזיה מהעתיד", "ויקי ואני", הגישה פינה ב"הערב עם גיא זוהר" וכעת היא שוב חזרה למסך בסדרה "זאת וזאתי".

איך את זוכרת את באר שבע בתור ילדה?

"אני חולה על באר שבע! כל חלק בה, מתחנה מרכזית ועד הבית שלי... אני גם לא באמת עזבתי, כל שבת שניה אני באה בסופ"ש להורים, מחמישי בערב עד מוצאי שבת"

 צילום: מעיין שוורץ

הפריצה שלה הגיעה כשהחלה ליצור סרטוני רשת, יחד עם חן רוטמן, בהם מככבים "חנאל ומכבית"-בני זוג דתיים שכבר הספיקו להתגרש. על קורותיהם, ובעיקר על הריבים ביניהם, ניתן ללמוד משלל הסרטונים שהועלו לרשת. "הדמויות התחילו כסדרה לערוץ 10, סדרה קומית על אולפנה של בנות שבה חנאל ומכבית הגרושים מלמדים ביחד", סיפרה אושרית ל'באר שבע נט', "היינו כבר בשלבי ליהוק, אבל אז פיצלו את הערוצים, ערוץ 10 נסגר ולנו הקפיאו את הסדרה. האמנו בסיפור שלהם והחלטנו להוציא מערכונים לאינטרנט".

ב"זאת וזאתי" שעלתה ברשת 13 שיצרה גיתית פישר יחד עם אושרית סרוסי וחן רוטמן, מדובר באוסף אפיזודות שמלווה את תותית ואת מלעיל, אחותה לטירוף, בגילומה של אושרית. השתיים מקוות להפוך לזמרות מצליחות, אבל אין להן קול, מוסר עבודה, אמרגן מתפקד או הבנה בסיסית של המקום שבו הן נמצאות או הסיטואציה. בדרך הן עוברות ברחבי הארץ ובתחנות ישראליות ומגלות את עצמן.

ספרי על הסדרה החדשה שיצרת ובה את מככבת, "זאת וזאתי"?

"אני וחן רוטמן עשינו מערכון שנקרא "טוקבקים" שבו כל מיני דמויות מקריאות טוקבקים שכתבו עליהם, בין הטוקבקים היתה את הדמות של מילעל, גיתית פישר ראתה והחליטה שהיא רוצה לעשות שיתוף פעולה בין מילעל לדמות של תותית. התחלנו לכתוב את הסדרה, זה היה סופר מחמיא וחלום לעבוד עם גיתית, שהיא גאון בעיני. כתבנו את הסדרה בזמן ממש קצר יחסית, הכל היה מהיר והמהירות היתה חלק מהקסם, הצילומים היו קורעים, זה היה לעשות סגנון שונה לגמרי ממה שיש בנוף הטלוויזיוני והכל פשוט היה כיף על גבול החלום".

 צילום: מעיין שוורץ

איך התגובות של הקהל לסדרה?

"תגובות ממש טובות ומרימות, אנחנו מקבלות הודעות מפרגנות ותיוגים באינסטה ובפייסבוק ובכל מקום... אנשים מתרעמים ברשת למה עדיין לא נסגרה עונה שניה עם הערוץ, זה מחמם את הלב ועושה חשק לעוד גם לנו".

כיום את חיה במרכז, האם יש לדעתך קושי ליצור ולפרוץ מהפריפריה, זה מהווה מחסום כלשהו? ליוצרים ואמנים בתחילת הדרך?

"תהליך של כתיבת סדרה לא קשה לעשות מהדרום, כי צריך לפטופ ורעיון. להפך, יש משהו מאוד מפרה בשפה השונה ובהלך הרוח, אבל כן, שיתופי פעולה, צילומים ופגישות הכל נעשה במרכז. יש בתל אביב התקהלות של אמנים והתעשייה האמיתית מתרחשת שם, אז כן, קשה לעבוד מהפריפריה, זה מצריך המון נסיעות, לגור רחוק מכולם מקשה על שיתופי פעולה".

איפה נפגוש אותך בעוד 10 שנים?

"עושה לק ג'ל בקניון ואוכלת פיתה עם טחינה גולמית, לא שונה מהיום"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e55af2f7-1185-471b-bd90-1dd2af08d28d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה