מדוע בכה הראפר איתי לוקאץ', רגעים לאחר הופעתו בעשן הזמן בבאר שבע?



הסיפור הקשה מאחורי הקלעים של הראפר איתי לוקאץ', שהופיע שלשום ב'עשן הזמן' בבאר שבע, ובסיום המופע ברח לחדר האחורי והחל לבכות.

צילום: פרטי

דמעות של לוקאץ': הראפר והקומיקאי איתי לוקאץ', הופיע שלשום ב-"עשן הזמן" בבאר שבע כדי לעשות שמח לאנשים שהצביעו בסולד אאוט.

לאחר סיומה של הופעה בלתי נשכחת, רשם הראפר פוסט בפייסבוק הפרטי, על רגע קשה שעבר עליו ואף אחד מהקהל לא הבחין או ידע, שאותו האדם האנרגטי שקופץ על במה ברח החוצה בסיום המופע כדי לבכות מאחורי הקלעים. הסיבה: געגועים עזים לחברו הראפר נועם "נומי" כהן, שנהרג לפני יותר משנה בתאונת אופנוע בגיל 29, היה חבר וקרוב לליבו ואף הוציאו בעבר שיר במשותף בשם "הדילר של הכנסת".

"אתמול הייתה לי את אחת ההופעות הכי טובות שלי, אבל בכל זאת היה עצב מהול בשמחה. הופעתי אתמול בערב בעשן הזמן בבאר שבע, הקהל היה מדהים והיה סולד אאוט.  עבורי סולד אאוט הוא לא משהו מובן מאליו, זה קרה לי מספר פעמים בודדות בקריירה וזה שלעצמו לבד זה מאורע משמח ומדהים, אבל בכל זאת היה לי קשה אתמול''.

''אחד הראפרים הכי חשובים בארץ, שהיה גם חבר שאהבתי מאוד, היה מופיע איתי בכל ההופעות שהיו לי בבאר שבע. אני מדבר על נומי, שנהרג לפני יותר משנה בתאונת אופנוע. נומי היה איש מדהים, כולם אהבו אותו ואני באופן אישי לא הצלחתי להתמודד עם המוות שלו כל כך''.

''בזמן שראפרים אחרים כתבו עליו שירים, אני לא יכולתי לשמוע את השירים האלה. בזמן שחברים אחרים שלו הנציחו אותו בלי סוף, אני התעסקתי בזה נקודתית ולא חשבתי על זה רוב הזמן, וכשכן חשבתי על זה? לא הצלחתי לעצור את הדמעות, שהגיעו כבר בצורה של התקף בכי קשה ובלתי נשלט. אמא של נומי המדהימה ואח שלו המלך הגיעו לבק סטייג׳ לשבת איתי, דיברנו קצת וישר התחלתי לבכות. בשיר השלישי בהופעה אמרתי משפט זריז עליו כי הרגשתי צורך לכבד את המעמד ומיד המשכתי הלאה''.

''דווקא בשלושה שירים האחרונים של ההופעה התחלתי להרגיש מחנק, ואל תבינו לא נכון, הייתה הופעה מדהימה, היה קהל מדהים, מהטובים שהיו לי, כל הכרטיסים נמכרו, אבל פתאום בסוף ההופעה זה הכה בי שוב. הצלחתי לסיים את ההופעה כמעט מבלי שישימו לב, הייתי עם הקהל קצת ורצתי לבק סטייג׳ ופשוט התחלתי לבכות. לחזור להופיע בעשן הזמן לא היה פשוט עבורי, אבל אני שמח שיש לי את הקהל הנפלא שעזר לי לעבור את זה, את הצוות המדהים שליווה אותי ואת המשפחה של נומי שהזכירו לי שלפעמים צריך להתמודד עם הכאב ולא לברוח ממנו''.

''נומי, אני איש מאמין, אני יודע שאתה במקום טוב עכשיו, אני מקווה שאתה יודע שכולנו אוהבים אותך ושהיית עולם ומלואו בשבילנו, נוח על משכבך בשלום, תודה שהיית איתי אתמול, סליחה שאני לא יודע לפעמים מה לעשות, כמו שם האלבום הבא שלי וכמו התהליך שאני עובר, אני מתמודד, ואני מניח שזה המקסימום שאני יכול''.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה