יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ef6c23a5-5719-4250-834f-fb3973cd36a1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ef6c23a5-5719-4250-834f-fb3973cd36a1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

סוף השבוע בפתח אז יש לכם הזדמנות לצאת לבלות עם כל המשפחה ברחבי באר שבע והדרום בשלל פעילויות ואטרקציות. תוכלו לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות והצגות. כל הפרטים בכתבה

קלרינט על הגג – הסינפונייטה הישראלית באר שבע

קלרינט על הגג: ג'אז, כלייזמר, לדינו וקלאסיקות ידועות במפגש מוסיקלי נדיר ומפתיע על במה אחת, בקונצרט פיוז'ן סוחף עם הסינפונייטה הישראלית באר שבע.

מנצח: ניר קברטי
שירה: אורית אורבך ולהקת "נשות חווה"
עיבודים לתזמורת: זיו קוז'וקרו

מתי: חמישי 20:30

איפה: "המשכן לאומנויות הבמה"

פרטים נוספים

קלרינט על הגג. קרדיט - סניה אלמן

דר' צחי בן ציון- אוכל, שתייה, גבר, אישה

המופע "אוכל שתייה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון שנבחר לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין פורבס הוא אחד המופעים המצליחים בארץ. המופע שהוא גם סוג של טיפול מיני וזוגי מוגש בהומור ובצחוק, הנוגעים באמיתות של החיים . דר' בן ציון הוא בהכשרתו רופא מומחה בכיר – רופא מין, סקסולוג ופסיכיאטר שמצליח בזכות כישוריו הקומיים הפנומנאליים לתרגם ולהעביר מסרים חשובים לקהל השאובים ממצבים שכיחים ומביכים בחיי הזוגיות ומחדר המיטות והכל בחן ובהומור רב.

עכשיו, חוזר דר' בן ציון, לבקשת הקהל, למספר הופעות בלבד. בהופעות יתייחס לנושאים אקטואליים ובוערים בנושא מיניות סקס וזוגיות. פורנו, מיניות של בני נוער, דת ומין, ווטסאפ וזוגיות, הקשר בין סקס ומשקל (שומן), ספורט ובריאות מיזופוניה (סלידה מרעשים) ואפילו ליחסי המין של האיש מספר אחד בארה"ב, עד לאחרונה.. אובמה. במהלך המופע הנוכחי מקיים בן ציון יותר אינטראקציה עם הקהל, כשלמופע מותאם הפעם גם פס קול ייחודי. במופע שהוא כאמור סוג של טיפול מתבסס דר' בן ציון על מקרים הלקוחים מתוך סיפורים מחייהם של מטופלים ומנתונים מדעיים של מאסטרס וג'ונסון הקשורים בסקס וזוגיות. המסר העיקרי שלו מדגיש את חשיבות האינטימיות, כמו גם את הבעיות הקטנות והגדולות שכולנו חווים בחיי יומיום וכמובן – את הדרכים להתמודד איתם.המופע הרץ בכל הארץ ובאולמות מלאים נחשב למוצלח במיוחד כשהקהל יוצא מחייך ועם ערך מוסף … בתום המופע.

ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, רופא, פסיכיאטר וסקסולוג. משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה" לנגב. בעבר כיהן כסגן-מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וכפסיכיאטר הראשי של קופת חולים לאומית. מתנדב ב'איחוד הצלה'. בשנים 2014-15 נבחר בן ציון לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין 'פורבס'.

מתי: חמישי 20:30

איפה: ''המשכן לאומנויות הבמה''

פרטים נוספים

ד"ר צחי בן ציון פסיכיאטר ראשי כללית מחוז דרום | צילום: לינור אללוף

חגיגה במונטנה – צחי נוי ומוזס סי

לפני תחילת המופע שכולו הלל לחגיגות יום העצמאות האמריקאי עם מיטב להיטי הפופ והרוק משנות ה 50-60 מארצות הברית, תתקיים באכסדרה קבלת פנים חגיגית בסגנון מסיבות שנות השישים הכוללת מוזיקה, צילומים והפתעות נוספות – החל משעה 20:00.

סדרת הסרטים המיתולוגית ״אסקימו לימון״ סחפה אחריה מאות אלפי צופים אדוקים בארץ ובחו״ל מאז צאת הסרט הראשון ב 1978. שבעת הסרטים בסדרה מספרים את סיפורם של שלושת החברים הידועה אשר מתמודדים עם אהבות נכזבות, תשוקות ראשונות ואין ספור תעלולים שבוחנת את חברותם לא פעם מחדש.

השחקן צחי נוי מנחה את המופע ״חגיגה במונטנה״ ובקולו משתף אותנו בסיפורים שטרם שמעתם על הצלחת הסדרה בארץ ובחו״ל, החוויות מאחורי הקלעים והאין ספור להיטים של שנות ה 50-60 שליוו את הסרטים. המופע מורכב מ-4 סולנים: מוזס סי (אלביס, מתוק מדבש, הכל עובר חביבי) שיר זלינגר (צלילי המוסיקה, אוויטה) אדם להב (גבירתי הנאווה, דה וויס) קארין שיפרין (האופרה הישראלית, אוויטה) כל זה על רקע מיצג מולטימדיה מרהיב מהאוסף הפרטי של צחי נוי ובביצועים המוזיקליים של להקת מוזס סי המונה 6 נגנים, בניהולו המוסיקלי של שי מעוז.

במופע יושרו שירם של הפלטרז, פול אנקה, קוני פרנסיס, סקיטר דייויס, דל שנון, ליטל ריצ'ארד, ברנדה לי, ג'רי לי לואיס, אלביס פרסלי ועוד רבים וטובים. קלידים ועיבודים – שי מעוז גיטרות – אדם טל באס – גיל גולדין תופים – רועי אוליאל חצוצרה – יובל פלג סקסופון – נדב בן עוזר.

מתי: שבת 21:00

איפה: "המשכן לאומנויות הבמה"

פרטים נוספים

קרדיט - המשכן לאומנויות הבמה

ECHOES - מופע מחווה לפינק פלויד

ההרכב "אקוז- מופע מחווה לפינק פלויד", מבצע שירים מכל התקופות ובמיוחד מהשנים הגדולות של הלהקה בשנות השבעים ונחשב למופע המחווה לפינק פלויד המוביל בארץ מזה למעלה משני עשורים.
ייחודו של ההרכב המונה 10 נגנים הוא בביצוע מדויק לתפקידים המקוריים בדיוק ובשלמות יחד עם הפקת סאונד ותאורה ברמה הגבוהה ביותר.

"אקוז עושים פינק פלויד נהדר… זאת מחווה סופר מכובדת." (גל אוחובסקי Mako)

בהופעותיה ECHOES אינה מנסה לתת פרשנות אחרת ליצירות של פינק פלויד אלא מבצעת בדיוק ובהקפדה את הרפרטואר המוסיקאלי אשר יסב הנאה מובטחת למעריצי פינק פלויד מכל הזמנים ובו: Money, Shine On You Crazy Diamond, Dogs, Hey You, Comfortably Numb, Wish You Were Here, High Hopes ועוד.

קובי אליאס - שירה ואקוסטית
אשר בן ישי - גיטרות, לפסטיל ושירה
יוסי שטרית - גיטרות ושירה
הלל שיר - הפקה מוזיקלית, קלידים ושירה
שי זריהן – בס ושירה
איתמר אבוחצירא - תופים ושירה
עודד בן יצחק - סקסופון
קארין כרמלי - קולות
אסנת שטרית - קולות
אודליה רוז – קולות

מתי: חמישי 20:30

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

ג’אז בחלוץ

שלושה עולמות מוסיקליים שנפגשים ויוצרים סאונד יחודי המכיל השפעות מהמלודיות הקליטות של עולם הפופ אלתור הרפתקני מעולם הג’אז גרוב ורגש מעולם הפאנק ועד מקצבים יחודיים מעולם הפרוג והרוק. KENS עובדים בשנה האחרונה על אלבום בכורה חגיגי, שיצא בקיץ הקרוב! גיטרה: קאי ליברמור בס: אלי אור תופים: נועם ארבל.

מתי: חמישי

איפה: החלוץ 33

פרטים נוספים

KENS. קרדיט - החלוץ 33

יוחאי ספונדר

במופע סטנדאפ שובר מוסכמות ושובר מצחוק, ספונדר פרץ לתודעה לאחרונה עם שלל קטעי סטנדאפ שהתפשטו במהרה ברשת.המופע נוגע בנושאים כגון: זוגיות, ישראליות, דת ומאבקים פנימיים, רודף צדק (את הצדק שלו אמנם, אבל זה עדין צדק). מופע אנרגטי שפותח את הראש, את הלב ומוריד הרבה דמעות מהעיניים..בשנים האחרונות השתתף ספונדר בתכניות טלוויזיה ורדיו רבות בארץ ובימים אלו הוא מגיש פינת סטנדאפ שבועית אצל 'שי ודרור' ברדיו ללא הפסקה ומנחה תכנית רדיו קומית באנגלית עם שחר חסון.

מתי: שבת 21:30

איפה: מרכז הצעירים - באר שבע

פרטים נוספים

יוחאי ספונדר. קרדיט - טל גבעוני

אורי ברוייר

אורי ברויר במופע סטנדאפ מקורי, מבריק ובעיקר מצחיק! עם המראה החנוני הקלאסי והסגנון הייחודי, אורי לוקח אותנו אל תוך חייו האישיים והמצחיקים, אורי מדבר על הדברים שמעסיקים את כולנו בדרך מפתיעה, שנונה ומאד מאד מצחיקה...
עם הומור עצמי, איכויות במה ואלתורים הוא סוחף את הקהל לפרצי צחוק בלתי נגמרים...
אורי ברויר מוכר לנו מתכניות הטלוויזיה הרבות בהן השתתף, ביניהן: "היפה החנון" ו"צחוק מהעבודה" "החברים של נאור" ועוד

מתי: חמישי 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים

קרדיט - אורי ברוייר

זה אני - המחזמר

זהו סיפורה שלמשפחת טולדנו, משפחה ירושלמית של חוזרים בתשובה, ובמרכזו מסע התבגרותה של בתהזקונים אדריאנה. האב נפתלי טולדנו הוא המנצחהראשי ומייסדה של "התזמורת הספרדית ירושלים" ומלווה בבן טיפוחיו הפייטןאליהו אליאס. האם מרסדס הייתה בעברה החילוני זמרת בלהקה צבאית, והורישה את אהבתהלמוסיקה לשלוש בנותיה: מיראבל השמרנית, נרי המרדנית ואדריאנה הצעירה.

אדריאנה חולמת ללכת בדרך אמה, למרות שמשפחתה החרדית אוסרת על שירת נשים. במסע להגשמת חלומה נתקלתאדריאנה בשלל דמויות ומקומות המשפיעים על מסלול חייה. במועדון בעיר העתיקהבירושלים בניהולה של לינדה היא פוגשת בשני מלצרים מזמרים: מוראד ופרדי - בו היאמתאהבת לראשונה בחייה. במסעה המטלטל נסחפת אדריאנה אל תוך חיי הלילה של תלאביב, לומדת על הקשיים הכרוכים בהגשמת החלום, ומתמודדת עם הדילמה הנצחית של כולנו:הבחירה בין ערכי המשפחה לבין הגשמה עצמית.

דרמטורגיה: מירי לזר, תפאורה: נטע הקר, תלבושות: מאור צבר, תאורה:זיו וולושין, הדרכה קולית: נעמה לוי, מנצחת תנועה: תמר אילנאי, מתזמר: מתן יונה,קורפטיטורים: תמיר ליבוביץ, מיכל סולומון, עיצוב סאונד: ניראל שרון, ניהול טכני:יגאל מזרחי ע. במאי: חיים פיליבה, מפיק: חיים סלע משתתפים (לפי סדר א-ב): עדיאלון, איציק כהן, יסמין לוי/ מאיה אברהם, מורן מזור, ספיר סבן/ שני יצהרי,נופר סלמאן, ניר סעדון, לואי עלי/ ליאב יעקבי, יוסי שיטרית/ בר צברי, שמרית ששון. להקה: שחר אבורמן/ נעה דגן, אור אדרעי/ מתן אור,איתי אונגר, אדיר בובליל, עודד אזולאי, ברק ביטון, הדר דדון, יובל הבה, עידוחומסקי, סנדרה קלוגין/ מעיין קדוש, לירון לוי/ יהל חייט, נועם ליברמן, נוי מישון, מורפדלון, עמית שושני, דור שמר.

מתי: חמישי 20:30, שבת 20:30

איפה: תאטרון הסינמה- סינמה סיטי ב"ש 

פרטים נוספים

קרדיט - שפע הפקות

פעילויות בגנים הלאומיים

סיור: מסע בזמן אל ממשית הנבטית

היישוב הקדום ניצב על נתיב דרכי הבשמים העתיקות שבין מעלה עקרבים שבערבה לבקעת דימונה. מי היו תושביה הקדומים של ממשיתאיך חיו הנבטים האמידים, מלכי המדבר, ומה קרה להם עם הכיבוש הרומי?

בסיור נשוטט בין שרידי בתיה ורחובותיה של העיר ונחזה באדריכלות מפוארת: בתי אמידים, כנסיות, אורוות סוסים, סכרים ובורות מים. משך הסיור כשעתיים והוא מתאים לכל גיל. המסלול מונגש בחלקו. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: בימי שישי ושבת בחודש יוני, בשעות 10:00, 16:00

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים

צילום דורון ניסים

 

סיור: אל פסגת מצדה

אתם מוזמנים לטיול זריחה מיוחד ולסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נסייר בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס ובין שרידי המצור הרומי, בורות מים ומחסני ענק. אחר כך נתמקם לתצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. זהו סיור מרתק וחווייתי והוא אינו מותיר אף לא מטייל אחד אדיש.

מתי: שישי שבת, סיור מתחיל ב07:00 וב-10:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

צילום מנו גרינשפן 

מסע בין כוכבים חאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים, ובין כוכב למטאור מומלץ לבוא לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם.

מתי:  חמישי -שבת, בשעות הלילה

איפה: חאן בארות

פרטים נוספים

 

סיור: תכנון עירוני בן 4000 שנה בגן לאומי תל ערד

סיור מודרך בשבילי העיר הכנענית העתיקה. בסיור נספר על ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים שהתגלו בתל: שרידיהן של מצודה ישראלית ושל עיר כנענית מתוכננת ומבוצרת. בעיר, המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים, נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות. במצודה הישראלית נחשפו שרידי מקדש, מאגר מים גדול ובו שלושה אולמות מטויחים לאגירת מים, ומגדל הלניסטי שממנו יש תצפית מרהיבה על שרידי העיר הכנענית ועל בקעת ערד והנוף הסובב את האתר.

מתי: יום שישי בשעות 9:00, 11:00, 13:00.

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

 

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

בעקבות נחש  הנחושת הקדוש, צילום 929 סיור: גן לאומי תל באר שבע – אתר מורשת עולמית

נסייר בעיר המקראית הקדומה בין שער העיר, ארמון המושל ומבני מגורים ומחסנים, שהשתמרו בזכות האקלים המדברי של הנגב. נעמיק למאגר מים תת-קרקעי מרשים מימי המלך חזקיהו ונראה את הבאר העמוקה בארץ. מראש התל נצפה בבקעת באר שבע רחבת הידיים ובסביבתה. משך הסיור כשעה ורבע והוא מתאים לכל גיל. המסלול אינו מונגש. דרגת קושי: קלה.
אחרי הסיור אתם מוזמנים לקנות את 'קוד העתיקות' – משחק משימות משפחתי שיוביל אתכם לקוד הסודי של העיר! מחיר המשחק 20 ₪. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: שישי שבת, בשעות 10:00 ו-12:0

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

מרחב בריחה: סוד בושם האפרסמון בבית הכנסת העתיק בעין גדי

מי שמאמין לא מפחד – בואו לעזור לארכיאולוגים לגלות מחדש את סוד ייצור הבושם המופלא בגן לאומי עתיקות עין גדי. מאות שנים ייצרו תושבי עין גדי הקדומה את בושם האפרסמון, הבושם האיכותי והיקר ביותר בעולם העתיק. הם לא גילו לאיש את סוד ייצור הבושם, ובפסיפס העתיק בבית הכנסת אף נמצאה קללה איומה: "מוות אכזרי לכל בני משפחתו ולאיש אשר יעז לגלות לזרים את סוד העיירה".

משך המשחק כשעה וחצי, מתאים לקבוצות ולמשפחות, מומלץ עד 6 משתתפים למשחק. יציאה למשחק כל חצי שעה, כניסה אחרונה למשחק בשעה 14:30.

מתי: ימי שישי ושבת 8:30-17:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

בחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9159cc69-a94e-42cc-a1cf-8ab4de588efb','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('9159cc69-a94e-42cc-a1cf-8ab4de588efb','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה