יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('2e9c2b98-28dd-475d-a0e1-3163b16cd550','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('2e9c2b98-28dd-475d-a0e1-3163b16cd550','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

רגע לפני חג הפסח, עצרו לרגע את הניקיונות וההכנות לחג וצאו לבלות בשלל פעילויות ואטרקציות כמידי סופ"ש ברחבי באר שבע והדרום! תוכלו לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות והצגות. כל הפרטים בכתבה >>>

ההצגה "נעימה ששון כותבת שירים"

נעימה הנערה מתאהבת במורה שלה, יחזקאל דה סילבה, ועוברת ייסורים נפשיים בדרך להכרה שהוא אמנם אוהב אותה אך "לא ייעשה כן" משום ש"מסגרת יש". נעימה ששון הנערה הצעירה שנפלה לתוך נבכי האהבה האסורה מחפשת את דרכה להגיע אל המורה שלה, יחזקאל דה סילבה, ולקבל את האישור לכך שהוא מרגיש זאת גם כלפיה. מאבק האהבה אל מול מוסכמות החברה נצפה בעין חיצונית על ידי נעימה בבגרותה, במבט אחורה החוקר ובוחן את מערכת היחסים ששברה את נעימה הצעירה ובנתה את נעימה המשוררת.

מתי: יום חמישי (7.4), שעה 20:30

איפה: תיאטרון הפרינג' באר-שבע.

קישור להזמנת כרטיסים:

נעימה ששון כותבת שירים (thefringe.co.il)

צילום: ליאור ישראל 

אבי נוסבאום

קרה לכם שהסתכלתם במראה ולא הפסקתם לצחוק במשך ערב שלם? זה בדיוק מה שיקרה לכם במופע של אבי נוסבאום. מהילדות ועד ההורות, מהצבא ועד החתונה ,נוסבאום עוצר בכל התחנות בחיים שלו (ושלכם) במסע שנון, אינטליגנטי ומאוד מצחיק שיזכיר לכם שחוץ מאיש טלוויזיה (מועדון לילה, נראה אותך, בובה של לילה ...) הוא גם סטנדאפיסט מבריק.

מתי: שבת 09/04, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים

 אבי נוסבאום, צילום: פיני סילוק

פארק קרסו למדע

מוזאון המדע הגדול בישראל מזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לבילוי בפארק בו תיהנומ  סדנאות הדפסת סמלי גיבורי העל בתלת ממד 3D  וכמו כן, מסע קסום בממלכת הקרח -   מופע מדעי הכולל הדגמות ענקיות וקרירות במיוחד מעולמם של דמויות הסרט האהוב. פעילויות הקיץ מתקיימות לצד תערוכות הקבע ומתחמי משחק אינטראקטיביים| תערוכת "דינוזאורים ענקי הפטגוניה"| גן משחקי מדע| מתחם ילדים ססגוני ועוד.

מתי: חמישי ושבת 10:00-17:00

איפה: פארק קרסו למדע, העיר העתיקה באר שבע

פרטים נוספים באתר

קרדיט אריאלה כהן

עידו ברטל

יש שירים שאתם רק חושבים שאתם מכירים, אבל ברטל יוכיח לכם שככה עדיין לא שמעתם אותם מעולם. הביצועים ששברו את הרשת מגיעים סוף סוף לבמה וזה הולך להיות פ-ג-ז.

מתי: יום חמישי, 07/04/2022, 21:30

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

קרדיט: יהודה דביר 

מבקרים בגן החיות Negev Zoo!

נגב ZOO פתוח שוב למבקרים ואתם מוזמנים להגיע וליהנות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.  חובת עטיית מסיכה על כל מבקר ושמירת מרווח של 2 מ' לפחות.

מתי: ראשון - חמישי 09:00-16:00, יום שישי - 09:00-14:00 יום שבת 09:00-16:00

איפה: דרך אילן רמון 5 באר שבע

פרטים נוספים: 08-6414777

קרדיט - נגב ZOO

טררם! - מופע קצב לכל המשפחה

חמישה אמני טררם במופע תיאטרלי קצבי ומלהיב. כלי נגינה הייחודיים של הלהקה בשילוב תנועה, מוזיקה ותיפוף על הגוף יוצרים על הבמה חוויה סוחפת השואבת את הקהל אל תוך העולם של טררם! כפות, מטאטאים, פחים וחביות, הם רק חלק מהאביזרים עליהם מתופפת הקבוצה והכל לכדי חגיגה אנרגטית!

מתי: שבת, 09/04/2022, 12:30

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

קרדיט: מור רפאלי

קרניבנד- מופע מחווה לאבבא

להקת קרניבנד מזמינה אתכם למופע מחווה אדיר ללהקתABBA האגדית. מופע קצבי, אנרגטי ונוסטלגי שבו יבוצעו גדולי הלהיטים של להקת ABBA. הלהקה שמה דגש ומקפידה על עיבודים נאמנים למקור המבטיחים מופע מהנה, מלא בזיכרונות ילדותינו כמחווה ללהקה חלומית שנחשבת ללהקת הפופ המצליחה בכל הזמנים! הלהקה כוללת 8 מוסיקאים (6 נגנים כישרוניים ו-2 זמרות מופלאות) שינעימו לכם את הערב. 

מתי: שבת, 09/04/2022, 22:00

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

 

פסטיבל אביב בנגב- שלומי שבן והסינפונייטה

פסטיבל אביב בנגב המסורתי של הסינפונייטה באר שבע חוזר לחגוג בפעם תשיעית את ההרמוניה המיוחדת של המוסיקה עם הטבע והאביב בארבעה ערבים מיוחדים בבירת הנגב. הפסטיבל ייפתח השנה במופע מיוחד של הזמר, המלחין והפסנתרן שלומי שבן ובניהולו המוסיקלי של ניר קברטי.  מופע יוצא דופן המשלב את להיטיו הגדולים של שבן, עם יצירה קלאסית לפסנתר מאת מוצרט.  

קודם לאירוע, בין השעות 16:00 עד 17:30 תיערך מסיבת רחוב ססגונית וחווייתית ברחבת המשכן לאמנויות הבמה,  בכניסה חופשית לציבור הרחב! בתכנית המסיבה: במת הופעות חיות עם להקות מקומיות ("לוס כפרוס", תזמורת האקורדיונים של באר-שבע,  להקת "מאסטרו"), משטח החלקה על הקרח סביבו יתקיימו מופעי רחוב תיאטרליים כמו הליכה על חבל, פסלים חיים הופעות ריקוד ועוד, זאת לצד מגוון רחב של פוד טראק'ס שיציעו קוקטיילים ומזון.

מתי: חמישי 7.4.22 בשעה 16:00 מסיבת רחוב, תחילת קונצרט 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

טל' להזמנת כרטיסים: 086266422 (משרדי הסינפונייטה)//או באתר התזמורת www.isb7.co.il

שלומי שבן. צילום: ליאור כתר

דניאל סלומון ודנה עדיני

דניאל סלומון ודנה עדיני חוזרים לבמה במופע משותף עם כל הלהיטים הגדולים בעיבודים אינטימיים. לאחר 15 שנים של שיתוף פעולה מקצועי שהחל בלהיט “רבות הדרכים”, הם יתאחדו שוב על במה אחת וישירו את “עדיף”, “מישהו לרוץ איתו”, “אהובי”, “לחזור” וכל יתר השירים האהובים.

מתי: חמישי 07/04, 21:30 מופע ישיבה

איפה: החלוץ 33 באר שבע

פרטים נוספים

 

פסטיבל רחוב בירוחם
מאז ומתמיד, שימש הרחוב הראשי בירוחם כמקום מפגש והתרחשות מרכזי. מתוך רצון לתת לו את הכבוד המגיע לו, החליטו אנשי התיירות בעיר, לעצור את התנועה ליום אחד ולייצר בו תנועה מסוג אחר, כדי לחגוג את הרחוב. חגיגת רחוב הכוללת מוזיקה, ריקוד, אומנות, יצירה ואוכל תוצרת ירוחם והסביבה. בפסטיבל ישתתפו מוסיקאים מקומיים, יחידים והרכבים, החל מתזמורת ביג-בנד של הקונסרבטוריון המקומי, נגני עוד בחפלה מקפיצה, מופע של להקת העבריים, אנסמבל כולנא וגם בינת א׳ל פאנק - המופעים יתקיימו בפריצות לאורך הכביש הראשי ולאורך כל האירוע יתקיימו סדנאות, מופע קרקס, דוכני מכירה, קיר גרפיטי קהילתי ועוד.

מתי: חמישי 07/04/2022, 17:00-23:00

פרטים נוספים

קרדיט צילום: אשר אזולאי

פעילויות בגנים הלאומיים

 

סיור: אל פסגת מצדה

אתם מוזמנים לטיול זריחה מיוחד ולסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נסייר בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס ובין שרידי המצור הרומי, בורות מים ומחסני ענק. אחר כך נתמקם לתצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. זהו סיור מרתק וחווייתי והוא אינו מותיר אף לא מטייל אחד אדיש.

מתי: שישי שבת, סיור מתחיל ב07:00 וב-10:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

צילום מנו גרינשפן

סיור: מסע בזמן אל ממשית הנבטית

ממשית הייתה הקטנה בערי הנגב והיום היא המשוחזרת והמרשימה בהן. מי היו תושביה הקדומים של ממשית ומה הייתה תרבותם? אתם מוזמנים ומוזמנות לסיור להכרת הנבטים, מלכי המדבר, שעצם שמם מצית את הדמיון... בסיור נשוטט בין שרידי בתיה ורחובותיה של העיר ונחזה באדריכלות מפוארת: בתי אמידים, כנסיות, אורוות סוסים, סכרים ובורות מים

מתי:  ימי שישי, בשעות: 10:00, 12:00. ימי שבת, בשעות 10:00, 12:00, 14:00.

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים

צילום דורון ניסים

מרחב בריחה: כתב סתרים בתל ערד

משחק ניווט ופיענוח כתבי סתרים ייקח את כל המשפחה למסע לגילוי סודותיה ההיסטוריים של תל ערד דרך העיר הכנענית, הבאר, המצודה, מאגר המים המרשים ועוד נקודות מופלאות. מוכנים לחזור אחורה בזמן 3000 שנה? קדימה, ההיסטוריה מחכה לכם.

מתי: בימים א' - ה' ושבת 16:00 - 08:00 בימי שישי וערבי חג 08:00 – 15:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

 צילום מנו גרינשפן

 

חויית מציאות רבודה: בית הכנסת העתיק בעין גדי מתעורר לחיים

בואו לחוות במשקפי תלת־ממד את החיים בבית הכנסת העתיק בעין גדי. דרך המשקפיים תראו את המבנה בנוי, תשמעו את קולות הכפר ואת צליליו ותתרגשו מן העבר.  יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר.

מתי: בימים א' – ה' ושבת 17:00 – 08:00 בימי שישי וערבי חג 16:00 – 08:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

 

מסע בין כוכבים חאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים, ובין כוכב למטאור מומלץ לבוא לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם.

מתי:  חמישי -שבת, בשעות הלילה

איפה: חאן בארות

פרטים נוספים

 

סיור: תכנון עירוני בן 4000 שנה בגן לאומי תל ערד

סיור מודרך בשבילי העיר הכנענית העתיקה. בסיור נספר על ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים שהתגלו בתל: שרידיהן של מצודה ישראלית ושל עיר כנענית מתוכננת ומבוצרת. בעיר, המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים, נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות. במצודה הישראלית נחשפו שרידי מקדש, מאגר מים גדול ובו שלושה אולמות מטויחים לאגירת מים, ומגדל הלניסטי שממנו יש תצפית מרהיבה על שרידי העיר הכנענית ועל בקעת ערד והנוף הסובב את האתר.

מתי: יום שישי בשעות 9:00, 11:00, 13:00.

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

 

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

בעקבות נחש  הנחושת הקדוש, צילום 929 

סיור: גן לאומי תל באר שבע – אתר מורשת עולמית

נסייר בעיר המקראית הקדומה בין שער העיר, ארמון המושל ומבני מגורים ומחסנים, שהשתמרו בזכות האקלים המדברי של הנגב. נעמיק למאגר מים תת-קרקעי מרשים מימי המלך חזקיהו ונראה את הבאר העמוקה בארץ. מראש התל נצפה בבקעת באר שבע רחבת הידיים ובסביבתה. משך הסיור כשעה ורבע והוא מתאים לכל גיל. המסלול אינו מונגש. דרגת קושי: קלה.
אחרי הסיור אתם מוזמנים לקנות את 'קוד העתיקות' – משחק משימות משפחתי שיוביל אתכם לקוד הסודי של העיר! מחיר המשחק 20 ₪. ציוד נדרש: מים לשתייה, נעלי הליכה וכובע.

מתי: שישי שבת, בשעות 10:00 ו-12:0

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

 גן לאומי תל באר שבע. צילום קובי חזן רשות הטבע והגנים

 

מרחב בריחה: סוד בושם האפרסמון בבית הכנסת העתיק בעין גדי

מי שמאמין לא מפחד – בואו לעזור לארכיאולוגים לגלות מחדש את סוד ייצור הבושם המופלא בגן לאומי עתיקות עין גדי. מאות שנים ייצרו תושבי עין גדי הקדומה את בושם האפרסמון, הבושם האיכותי והיקר ביותר בעולם העתיק. הם לא גילו לאיש את סוד ייצור הבושם, ובפסיפס העתיק בבית הכנסת אף נמצאה קללה איומה: "מוות אכזרי לכל בני משפחתו ולאיש אשר יעז לגלות לזרים את סוד העיירה".

משך המשחק כשעה וחצי, מתאים לקבוצות ולמשפחות, מומלץ עד 6 משתתפים למשחק. יציאה למשחק כל חצי שעה, כניסה אחרונה למשחק בשעה 14:30.

מתי: ימי שישי ושבת 8:30-17:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

צילום נועה גורדון

 

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

 

בחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f192b4cc-cac2-4b46-bdcc-3ba13f4545f8','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה