יש לכם תכניות לסוף השבוע? פעילויות ברחבי באר שבע והדרום!

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('a2ec727d-ff78-4da6-b531-a19382dce9a8','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('a2ec727d-ff78-4da6-b531-a19382dce9a8','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

חודש אפריל הגיע אלינו ומביא איתו את האביב! מזג האוויר בסוף השבוע מעולה לטיולים, אז נצלו את ההזדמנות וצאו לבלות בשלל פעילויות ואטרקציות כמידי סופ"ש ברחבי באר שבע והדרום! תוכלו לטייל בגנים הלאומיים, לקחת חלק בסיורים ייחודיים או ליהנות בהופעות והצגות. כל הפרטים בכתבה >>>

הראל סקעת בהופעה

הראל סקעת, מהזמרים הגדולים, האהובים והמצליחים בישראל, יוצא לסיבוב הופעות חורף בכל רחבי הארץ. במופע חם, מרגש ומלא באנרגיות, מביא סקעת את מיטב להיטיו הסוחפים: משהו ממני, כל הציפורים, עכשיו, בחיי, כולם אותו דבר, הנני כאן, ואת, לעוף ועוד רבים וטובים.
סקעת הוא פרפורמר בחסד עליון, בעל מנעד קולי רחב ויוצא דופן, הגשה מרגשת וחיבור מיידי ואותנטי לקהל. הקריירה המרשימה שלו החלה לפני יותר מעשר שנים, עם צאתו של הסינגל הראשון "ואת", ומאז הוא לא מפסיק למלא אולמות ולכבוש את הבמות.

מתי: שבת 02/04, 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

צילום: עומר קידר 

צעדת ערד-מצדה ה-56 יוצאת לדרך!

בכל שנה מקיימים בערד את צעדת ערד- מצדה "מסע בזמן" לזכרו של סרן יובל וינשטיין ז"ל, בן ערד, מ"פ בחאן גבעתי, שנפל בתאריך 26.11.90 בלבנון, בקרב עם מחבלים כשהסתער בראש חייליו. ביום שישי הקרוב, תתקיים צעדת ערד מצדה ה-56 שתצא לדרך מבית העלמין בערד. הנרשמים לצעדה יוזנקו בשלושה מסלולים: 6 ק"מ (לתלמידי בתי הספר היסודיים בלבד!), 11 ק"מ ו-19 ק"מ.

מתי: יום שישי 01.04.22 החל מהשעה 06:00

ההרשמה בלינק הבא: https://did.li/z37Hw

צילום: עיריית ערד

גיא הוכמן

גיא הוכמן בא לעשות אתכם סרטון! אחרי שהלך לכל ההפגנות במדינה, עשה צחוק מכל המגזרים והצליח באורח פלא לא לקבל מכות במגרשי הכדורגל - גיא הוכמן מגיע אל הבמה והוא מגיע בלי פחד! המופע הוא מופע בידור אינטימי, מהנה ובעיקר מצחיק שמשלב קטעי הומור של גיא, צפייה בסרטוני המיטב וכמובן - קטעים חדשים ובלעדיים בהם גיא מתעסק עם האנשים שאסור להתעסק איתם.

מתי: חמישי 31/03, 21:30

איפה: מרכז הצעירים באר שבע

פרטים נוספים

צילום: אופיר רבינוביץ 

חזרה למסך הכסף – בסימן שבוע האוסקר

היכונו לאירוע חגיגי וייחודי בסימן שבוע האוסקר, שיכלול בנוסף למופע מחווה מוזיקלי ללהיטי הקולנוע של שנות ה 50-70 (ממפיק המופעים ״אלביס״ ו״מתוק מדבש״ עם דן כנר) גם קבלת פנים חגיגית באווירת שבוע האוסקר העולמי. הקולנוען והבימאי אלון בן גור מחזיר אותנו לאותם רגעים עם סיפורים פיקנטיים על גיבורי קולנוע השונים. מסרטי מיוזיקלס, מתח, ריגול ופרשיות אהבים.  את המופע ילווה מולטימדיה מרהיב.

מתי: חמישי 31/03, 20:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

פארק קרסו למדע

מוזאון המדע הגדול בישראל מזמין אתכם להגיע עם כל המשפחה לבילוי בפארק בו תיהנומ  סדנאות הדפסת סמלי גיבורי העל בתלת ממד 3D  וכמו כן, מסע קסום בממלכת הקרח -   מופע מדעי הכולל הדגמות ענקיות וקרירות במיוחד מעולמם של דמויות הסרט האהוב. פעילויות הקיץ מתקיימות לצד תערוכות הקבע ומתחמי משחק אינטראקטיביים| תערוכת "דינוזאורים ענקי הפטגוניה"| גן משחקי מדע| מתחם ילדים ססגוני ועוד.

מתי: חמישי ושבת 10:00-17:00

איפה: פארק קרסו למדע, העיר העתיקה באר שבע

פרטים נוספים באתר

קרדיט אריאלה כהן


אירוע הטבע ביו-בליץ
נחל חסד - ערד 2022

באי האירוע עושים 'BioBlitz' ומשתתפים במרוץ משותף נגד השעון כדי לגלות מהר ככל האפשר כמה שיותר מינים של צמחים, בעלי חיים ופטריות, בתוך מקום מוגדר, על פני תקופת זמן מוגדרת (בדרך כלל 24 שעות). האירוע יחל בשעה 17:00 בפארק יהושפט ובכניסה אליו תתקיים תערוכת צילומי טבע של צלמי העיר. משם יצאו סיורים לנחל חסד עם מיטב החוקרים בארץ.  

המשתתפים באירוע הטבע ישתתפו בסיורים וסדנאות ויגלו על עולם הזוחלים, ציפורים, חרקים, דבורים, בוטניקה, צמחי מרפא, ארכיאולוגיה, גאולוגיה, סדנת בשמים, צילום מיקרו ועוד. בנוסף, תוצב במקום האירוע עמדת גלישה סנפלינג חווייתית של יחידת חילוץ ערד. בפארק יהושפט יתקיימו הרצאות טד בנושא דבורת הבר, זוחלים וצבע בטבע ובין השעות 19:30-23:30 יתקיים ספארי לילה : ספארי יונקים מודרך בג'יפים הכולל תצפית כוכבים וזיהום אור, ספארי עקרבים, ספארי עטלפים, מלכודות חרקים ועוד.

מתי? יום חמישי 31.03.22

איפה? נחל חסד - ערד

הכניסה חופשית למעט **ספארי ג'יפים בעלות של 30 ₪ למשתתף בהרשמה מראש בלינק: https://did.li/bio-blitz

צילום:דורון אורגיל

מיכל יערי בהרצאה

ד"ר מיכל יערי מתמחה ביחסי הכוחות בעולם הערבי ובמיוחד במפרץ הפרסי. מיכל מלמדת באוניברסיטאות ובמוסדות אקדמיים שונים ומרבה להופיע בתקשורת. מיכל מרבה לשלב קטעים מיוטיוב וקריקטורות בהרצאותיה, וכך היא חושפת את הקהל למה שקורה באמת בתוך העולם הערבי.
נשים בעולם הערבי, למה סעודיה היא המדינה היחידה בעולם שבה אסור לנשים לנהוג? מה צפוי לאישה לבנונית שמחליטה להתגרש? כיצד השפיעה עלייתו של א-סיסי לשלטון במצרים על ההטרדות המיניות כלפי נשים בארצו? באיזו מדינה היחס לנשים נחשב לגרוע ביותר? איך השפיעו הרשתות החברתיות על מאבק הנשים לקידום זכויותיהן? למה יש כל כך הרבה רווקות בסעודיה?

הרצאה זו עוסקת במצב זכויותיהן של נשים בעולם הערבי. ההרצאה משלבת סרטונים, קריקטורות ואמצעים ויזואליים נוספים שהופכים אותה למרתקת עבור קהל השומעים.

מתי: שישי 01/04, 10:30

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

מבקרים בגן החיות Negev Zoo!

נגב ZOO פתוח שוב למבקרים ואתם מוזמנים להגיע וליהנות, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. בואו לבלות זמן איכות משפחתי, מרתק חוויתי עם מלא הפתעות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהן. בגן החיות תמצאו כמו תמיד כ-100 מינים של עופות, יונקים וזוחלים מכל הארץ, איתם תזכו למפגש אישי וחוויתי. אתם מוזמנים להגיע עם הילדים, לעודד את סקרנותם וליצור להם זיכרונות מיוחדים עם מלא סיפורים מרתקים, הסברים, האכלות מודרכות והמון כיף.  חובת עטיית מסיכה על כל מבקר ושמירת מרווח של 2 מ' לפחות.

מתי: ראשון - חמישי 09:00-16:00, יום שישי - 09:00-14:00 יום שבת 09:00-16:00

איפה: דרך אילן רמון 5 באר שבע

פרטים נוספים: 08-6414777

קרדיט נגב ZOO


פסטיבל אירוס בירוחם

ירוחם חוגגת את האביב במגוון חוויות בטבע ובתוך העיירה הקסומה, עם פסטיבל אירוס ירוחם המתקיים זו השנה השלישית בשמורת אירוס ירוחם הסמוכה לירוחם. בשמורה פורח אירוס יפהפה ייחודי לירוחם בשמורה פורחים גם מינים רבים של פרחי בר אחרים שתוכלו ליהנות מפריחתם הצבעונית בעונה היפה ביותר במדבר ולאחר גשמי הברכה האחרונים.

בסופ"ש הקרוב יתקיימו בכל שעה עגולה סיורים מודרכים בשמורת האירוסים, בה מסלול מעגלי פשוט להליכה, אורכו כשעה וחצי והוא מתאים לכל המשפחה (עדיף ללא עגלות). בסיום הסיור בשמורה יחכה לכם מתחם סדנאות וסיורים בטבע עם תחנת מידע תיירותית, סיורים שיעקבו אחר "החי מתחת לאבן", סדנת הדפס שמש, סדנת יצירה ופעילות לכל המשפחה.

מתי: שישי שבת  (01-02/04/2022) 

איפה: שמורת האירוסים, ליד ירוחם

לפרטים נוספים: חפשו בפייסבוק "תיירות ירוחם"

 צילום: ערן היימס, רטג

 

עומר בורשטיין -סטנד אפ

סוף סוף סטנדאפ מצחיק, חכם שלא יורד נמוך אבל כן קורע מצחוק כמו שסטנדאפ צריך להיות. עומר בורשטיין בהופעת סטנדאפ קורעת, אמיתית ואינטיליגנטית שתגרום לכם פשוט לצחוק, הכי אמיתי מהבטן השקר הכי גדול שלא מספרים לכם על הורות, למה מלחמות זה דווקא כיף, מאיזה אוכל טריפוליטאי מומלץ להיזהר ומה חשוב לברר לפני שעושים ברית מילה.

עם ניסיון של מעל עשור על במות בכל הארץ ואין ספור הופעות ברזומה, עומר בורשטיין שנבחר להיות המופע הפותח של אדיר מילר ידאג שכולם יקרעו בלי לרדת נמוך. אם לא נתקלתם בעומר במגוון תוכניות טלוויזיה ופרסומות בהן השתתף (ביפ קומדי בר, מדברים על זה ערוץ 2, דובדבני וקובץ, להיות איתה ועוד…) אז בטח ראיתם אותו ברשת כחלק מחבורת "בערך" שאחראים על כמה מהסרטונים הכי וויראלים שהיו בשנה האחרונה ברשת . המופע אינו מופע גס, עומר לא יורד על קהל ולא יורד נמוך, לא כולל תוכן בוטה או עדתי. המופע כן קורע מצחוק.

מתי: שבת 02/04, 21:00

איפה: המשכן לאמנויות הבמה באר שבע

פרטים נוספים

 

שמעון בוסקילה

שמעון בוסקילה מהזמרים הטובים, האיכותיים והמשובחים בישראל, ואחד היוצרים המבריקים שחתום על הלחנת מספר לא מבוטל של שירים שנכנסו לפס הקול של המוסיקה הישראלית, יוצא אל הבמות לסיבוב חורף שיחמם לכולנו את הלב. מופע מלא נשמה, קצב, שמחה, עם הביצועים המרגשים כמו שרק בוסקילה יכול לבצע. בוסקילה בליווי חמישה נגנים מהשורה הראשונה יבצע את שיריו הגדולים ואת השירים שהלחין לזמרים אחרים מאז פריצתו לעולם המוסיקה הישראלי.

מתי: יום חמישי, 31/03/2022, 22:00

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

שומו שמיים

אם הייתם יכולים, הייתם בוחרים לשכוח? בערב שבת משפחתי, רינה מוצאת את עצמה מארחת את שיר, חברתו החדשה של בנה הצעיר שאינה זוכרת חלק מילדותה. סעודת השבת השגרתית הופכת להיות שדה מוקשים של זיכרונות כואבים וסודות משפחתיים שמאיימים לקרוע את משפחתה.

מתי: חמישי 31/03, 20:30

איפה: תיאטרון הפרינג' באר שבע

פרטים נוספים

צילום: עינב מילוא

שלומי סרנגה מארח את מושיק עפיה

שלומי סרנגה, שגריר המוזיקה היוונית בישראל, במופע יווני - ישראלי שמח בליווי 7 נגנים. במופע יארח את מושיק עפיה, ויחד יבצעו השניים להיטים משותפים ומפתיעים מהרפרטואר של שניהם.
מופע טברנה שמח במיוחד עם מיטב הלהיטים הגדולים של שלומי סרנגה בעברית לצד קלאסיקות יווניות מכל הזמנים.   חגיגה יוונית סוחפת, מרגשת ובלתי נשכחת!

מתי: שבת, 02/04/2022, 22:00

איפה: זאפה באר שבע

פרטים נוספים

 

מאיה בלזיצמן ומתן אפרת

מאיה בלזיצמן – צ’לנית, זמרת, מלחינה ומעבדת מוזיקלית יחד עם בן זוגה לחיים וליצירה, מתן אפרת – מתופף, פרקשניסט, נגן הקלטות ומפיק. מאיה ומתן חיים בתל אביב והם זוג ביצירה ובחיים. בשנת 2012 נוצר פרויקט הדואו שלהם ומאז ועד היום הם מופיעים בפסטיבלי ג’אז ומוסיקת עולם בארץ וברחבי העולם – ארגנטינה, מקסיקו, גרמניה, סלובקיה, צרפת ועוד. בהופעה, ינגנו ינגנו ממיטב הרפרטואר שלהם הכולל חומר מקורי לצד קלאסיקות עבריות שהוקלטו בשנה האחרונה, יצירות אינסטרומנטליות מקוריות וסטנדרטים – שירי האהבה הגדולים של שנות ה 20. אורח מיוחד- איתי פרל.

מתי: חמישי 31/03, 20:30, מופע ישיבה

איפה: החלוץ 33 באר שבע

פרטים נוספים

 

ההצגה "בכורה"

תיאטרון באר שבע מזמין אתכם להצגה "בכורה", עיבוד מודרני ל"שלוש אחיות", השואף לשבור את המחיצות שבין שחקנים וקהל ובין האמיתי והבדיוני.

תקציר ההצגה: למה אנחנו לא מאושרים? מאשה, אירינה ואולגה יודעות. הן לא מאושרות כי עדיין לא מצאו את העבודה הנכונה. כי הן לא עם הגבר הנכון. כי הן לא חיות במקום הנכון. הן זוכרות שפעם, בילדותן, הן היו מאושרות – כשחיו במוסקבה, עיר ללא הפסקה, לפני שאבא שלהן עשה רילוקיישן מהעבודה, והן נתקעו בעיר קטנה שחוץ מתעשיית הייטק אין בה כלום. הן מחפשות את האושר אבל לא יודעות מה הוא בעצם. אושר זה כסף וקריירה? זה בן או בת הזוג הנכונים? אהבה? משפחה? קבלה עצמית? רוחניות? אולי זה מפגש אותנטי ואינטימיות?

מתי: חמישי 31/03, 20:00

איפה: תיאטרון באר שבע, המשכן לאמנויות הבמה

פרטים נוספים

צילום: מעיין קאופמן

פעילויות בגנים הלאומיים

פסטיבל אביב בתל ערד

לאורך שלושה ימים, יתקיים בתל ערד אירוע קמפינג חגיגי לפתיחת האביב שיכלול סיפורים מסביב למדורה, סיורים, הפנינג לכל המשפחה, אוהל אירוח בדואי למנוחה, מופעים וטיולילה – הכול ללנים בתל ערד ולמבקרים בו.

מתי: חמישי – שבת 31/03-02/04: חמישי 17:00-22:00 שישי 7:00-22:00 שבת 7:00-15:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

צילום מנו גרינשפן

סיור: אל פסגת מצדה

אתם מוזמנים לטיול זריחה מיוחד ולסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נסייר בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס ובין שרידי המצור הרומי, בורות מים ומחסני ענק. אחר כך נתמקם לתצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. זהו סיור מרתק וחווייתי והוא אינו מותיר אף לא מטייל אחד אדיש.

מתי: שישי שבת, סיור מתחיל ב07:00 וב-10:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

צילום שיר אוחנה

סיור: מסע בזמן אל ממשית הנבטית

ממשית הייתה הקטנה בערי הנגב והיום היא המשוחזרת והמרשימה בהן. מי היו תושביה הקדומים של ממשית ומה הייתה תרבותם? אתם מוזמנים ומוזמנות לסיור להכרת הנבטים, מלכי המדבר, שעצם שמם מצית את הדמיון... בסיור נשוטט בין שרידי בתיה ורחובותיה של העיר ונחזה באדריכלות מפוארת: בתי אמידים, כנסיות, אורוות סוסים, סכרים ובורות מים

מתי:  ימי שישי, בשעות: 10:00, 12:00. ימי שבת, בשעות 10:00, 12:00, 14:00.

איפה: גן לאומי ממשית

פרטים נוספים

צילום דורון ניסים

מרחב בריחה: כתב סתרים בתל ערד

משחק ניווט ופיענוח כתבי סתרים ייקח את כל המשפחה למסע לגילוי סודותיה ההיסטוריים של תל ערד דרך העיר הכנענית, הבאר, המצודה, מאגר המים המרשים ועוד נקודות מופלאות. מוכנים לחזור אחורה בזמן 3000 שנה? קדימה, ההיסטוריה מחכה לכם.

מתי: בימים א' - ה' ושבת 16:00 - 08:00 בימי שישי וערבי חג 08:00 – 15:00

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

 

 

חויית מציאות רבודה: בית הכנסת העתיק בעין גדי מתעורר לחיים

בואו לחוות במשקפי תלת־ממד את החיים בבית הכנסת העתיק בעין גדי. דרך המשקפיים תראו את המבנה בנוי, תשמעו את קולות הכפר ואת צליליו ותתרגשו מן העבר.  יש לתאם ביקור לפני הגעה לאתר.

מתי: בימים א' – ה' ושבת 17:00 – 08:00 בימי שישי וערבי חג 16:00 – 08:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

 

מסע בין כוכבים חאן בארות

פעילות מרתקת לאורחי חניון לילה חאן בארות. לעמוד בתוך מכתש ולהסתכל על מכתשי הירח? אין הרבה מקומות שמעניקים חוויה כזאת. הכי טוב פשוט לשכב על הגב ולחפש "כוכבים נופלים" בשמיים, ובין כוכב למטאור מומלץ לבוא לגן חלל – אזור חדש ומיוחד לצפייה בכוכבים שנחנך לאחרונה בשטח החניון. בגן ימתינו לכם טלסקופים קבועים במקום ותוכלו לנסות למצוא בעצמכם את גרמי השמיים מושכי העין ביותר ולצפות בהם.

מתי:  חמישי -שבת, בשעות הלילה

איפה: חאן בארות

פרטים נוספים

 

סיור: תכנון עירוני בן 4000 שנה בגן לאומי תל ערד

סיור מודרך בשבילי העיר הכנענית העתיקה. בסיור נספר על ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים שהתגלו בתל: שרידיהן של מצודה ישראלית ושל עיר כנענית מתוכננת ומבוצרת. בעיר, המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים, נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות. במצודה הישראלית נחשפו שרידי מקדש, מאגר מים גדול ובו שלושה אולמות מטויחים לאגירת מים, ומגדל הלניסטי שממנו יש תצפית מרהיבה על שרידי העיר הכנענית ועל בקעת ערד והנוף הסובב את האתר.

מתי: יום שישי בשעות 9:00, 11:00, 13:00.

איפה: גן לאומי תל ערד

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

 

בעקבות חותם נחש הנחושת הקדוש בתל באר שבע

הנכם מוזמנים למרחב בריחה מרתק ברחבי תל באר שבע. שודדים פרצו לאתר. מכיסו של אחד מהם נפלה מפת האתר ועליה סימנים משונים. הזמן קצר ועד כה מאמצי המשטרה לפענח את המפה ולמצוא את החותם לא נשאו פרי. אם תצליחו אתם לפענח את כל הרמזים, תוכלו לפצח את קוד ההצפנה ולהציל את הממצא. משך המשחק 2-1.5 שעות. משחק הבריחה הורכב בשיתוף מיזם 929. מומלץ להצטייד בטלפון חכם.

מתי: כל יום בין 09:00-15:00

איפה: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

בעקבות נחש  הנחושת הקדוש, צילום 929 

מרחב משימות: מחפשים את הפסמון בחי רמון

חוויה חדשה לכל המשפחה בחי רמון. משחק משימות אינטראקטיבי באמצעות יישומון ייעודי בטלפון החכם שלכם ייקח את כל המשפחה אל עולמם המיוחד של בעלי החיים והצמחים במדבר. בואו לגלות וללמוד

מתי: בימים א' - ה' ושבת 16:00 - 08:00 בימי שישי וערבי חג 08:00 – 15:00

איפה: חי רמון ליד מרכז מבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

צילום נדב טאובה

מדריך קולי במצדה

בעקבות הקרב על מצדה, צאו לחוויית מסע תרבותי ומעבר לזמן עם המדריך הקולי שלנו. מערכת ההדרכה הקולית תיקח אתכם אל נקודות העניין ובעזרתה תצללו בהנאה אל סיפורו של ההר המפוארבכניסה להר אחרי העלייה ברכבל. השכרת ערכת שמע בסך 20 ₪ 

מתי: מדי יום, בשעות 08:00- 16:00

איפה: גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

צילום מנו גרינשפן

בחשיפה ארוכה

חדש במרכז המבקרים מכתש רמון – תערוכת צילומי שמי לילה של צלמים מקומיים. מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין-לאומית באוגוסט 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמימי. עכשיו יש לכולם אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.

מתי: כל יום בשעות 09:00-16:00

איפה: מרכז המבקרים מכתש רמון

פרטים נוספים

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7cd9eb7c-b317-48ae-9eb8-6da47822cafe','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה