טירוף בכפר הנוקדים: 24 שעות של מוזיקאים ומתחמי תוכן

$(function(){setImageBanner('a76de4a0-2abf-4844-a8c9-752f132ef1e7','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

SHAMANS OF SOUND וכפר הנוקדים מציגים: DESERT MUSICAL RETREAT –ריטריט מוזיקלי-טרנספורמטיבי ראשון מסוגו בישראל

קרדיט ליאור כתר

SHAMANS OF SOUND וכפר הנוקדים מציגים: DESERT MUSICAL RETREAT – ריטריט מוזיקלי-טרנספורמטיבי ראשון מסוגו בישראל

24 שעות עם עשרות מוזיקאים, אמני סאונד, תקליטנים, מתחמי תוכן ועשרות מנחים ו(ש)אמנים בהם: דןדו טסה // קרן אן ואבישי כהן // אלון אבוטבול וריג׳ויסר // גארדן סיטי מובנט // דסקל // פרץ ולריסה אליהו// יחזקאל רז // סיון טלמור ונדב רביד // נועה ארגוב ורבים אחרים. 12-13 באפריל 2024 – כפר הנוקדים. לרכישת כרטיסים 

הפקה מיוחדת של SHAMANS OF SOUND וכפר הנוקדים מזמינה אתכם לצאת למסע מוזיקלי מרפא העובר דרך עולמות תוכן בעלי תפיסת זמן ומרחב ייחודית. בשקט והמרחב הנדיר של כפר הנוקדים מוזמנים המשתתפים לצאת למסע של 24 שעות עם עשרות מוזיקאים, אמני סאונד, תקליטנים, מכשפים ומנחים שיצרו יקומים מוזיקליים שונים ומערבלים.

הריטריט יתפרש על פני 4 מתחמים שונים בהם מוזמנים המשתתפים לשקוע פנימה,פעם בישיבה, בשכיבה או בתנועה ופשוט לתת לקסם לקרות.המופעים המהפנטים בריטריט ישולבו עם מפגשים עם אנשי רוח ואמנות שיובילו את המשתתפים דרך נשימה, דמיון מודרך, הליכות אל תוך העומק וממנו אל האינסוף של הצליל.

בין המתחמים בריטריט:

מתחם SEED TAGE ליבו הפועם והמפעים של האירוע הכולל מופע מוזיקלי מיוחד של האמן דודו טסה. שממגיע יחד עם רביעיית כלי מיתר ודניאל קסיס, עילוי הקאנון, לתת אינטרפרטציות אינטימיות לשורת הלהיטים הבלתי נגמרת שלו. קרן אן ואבישי כהן בסט אפ מדברי מושלם קרן על פסנתר, אבישי על החצוצרה וביניהם נוצרת, בכל שיר מחדש, קרבה וחום, אויר ואש, ובעיקר הרבה הקשבה. אלון אבוטבול וריג’וייסר, אחד משיתופי הפעולה המסקרנים של השנה בין ריג׳וייסר מפיק ביטים המוביל בארץ והאיש מאחורי הלייבל Raw Tapes ובין אגדת הקולנוע הישראלי אלון אבוטבול.

הקול המעושן ולמוד ניסיון של אלון טוען את הביטים העמוקים והמרחפים בדרמה שקטה ומרתקת. סיון טלמור ויחזקאל רז' שיתוף פעולה בין יחזקאל רז, הפסנתרן ויוצר חד פעמי ובין סיוון טלמור מהיוצרות המקוריות והמרתקות במוסיקה הישראלית העכשווית. שילוב של קול שמיימי עם צלילים קלאסיים שעטוף סאונד אמביינטי מדויק. וגם ההרכב גארדן סיטי מובמנט, מופע של דסקל מהמוזיקאים והמפיקים העסוקים בסצנה המקומית, נדב רביד עם סט מיוחד לשאמנס אוף סאונד, נועה ארגוב , דיג’יי ושדרנית רדיו ומופע סולו של תמוז דקל.

מתחם האמביינט LOST & SOUND שכולל מופעים של סאשה וינוגרדובה, אמנית אלקטרונית וזמרת רוסיה המשלבת אלקטרוניקה ושירה שמגיעה ממעמקי הנפש, רינה – לייב.

דיג׳יי ומפיק תל-אביבי. חבר ההרכב Rina & Benji שאחראי על לא מעט להיטים ברחבות ריקודים בארץ וגם בעולם ומוזיקאי בעל נוכחות איתנה בסצינת האנדרגראונד. תום אידן שיקח את המשתתפים למסע סאונד באמצעות חיישני ביופידבק, אשר שולחים את האותות החשמליים שלהם אל סינטיסייזר מודולרי. רפאל מזרחי Dream Machine, מנגן דפוסי אור וקול המניעים את התודעה

דרך העפעפיים לכדי היווצרות של חלימה-מודעת והתעמקות בהכרה. סתיו אחאי, פסנתרנית, מלחינה ויוצרת רב תחומית פורצת דרך ויחזקאל רז עם צלילי פסנתר רכים שחודרים עמוק.

במתחם Vinyl Therapy תקליטנים יחברו נקודות עם תקליטים מאוספים נדירים. עופר טל אינציקלופדיה לתקליטים ולתרבות של ויניל. אספן תקליטים מיתולוגי עם סט ארוך ומיוחד של מדיטציית סאונד מתקליטים בלבד. עדי בוטרוס אמן, אספן תקליטים ייחודי עם סט שמוקדש למוזיקה של אמריקה הלטינית, הקאריביים ואפריקה. עוד בבמה על הפטיפונים: נועה ארגוב, יוגו, אלק לי, זיו בראשי, רונן ראסטה, יוסי חי, אודי ניב, מפגש האזנה מונחית עם מור צפניה ועוד.

והמתחם הרביעי הוא מדיטציית הליכה במדבר, מסע אל תוך השקט המסתורי של מדבר יהודה יחד עם עדרי צאן.

DESERT MUSICAL RETREAT יתקיים בכפר הנוקדים ב 12-13/4. מחיר כרטיס לשני ימי הריטריט: 400-469 ₪. המחיר כולל לינה במתחם הקמפינג בכפר. ישנן אפשרויות לינה נוספות בחדרים ובסוכות בתוספת תשלום. לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים: http://tinyurl.com/mtu526f2

אודות כפר הנוקדים:

בין ערד למצדה, בבקעת הקנאים שבמדבר יהודה מסתתר לו כפר הנוקדים, גן עדן למטיילים שרוצים לגלות את נפלאות המדבר: מטיול ברגל ובאופניים ועד רכיבה על גמלים, סדנאות ופעילויות לכל המשפחה. כשעוברים את הדקלים ונכנסים לכפר, מגלים תמונה אחרת מהנוף המדברי: כפר אירוח מטופח המציע למטיילים מבחר אפשרויות לינה: לינה באוהל בדואי שרצפתו מחופה במחצלות צבעוניות ועליהן מזרונים, צימרים, סוכות אירוח ולינה בחדרי אירוח.

הריהוט בחדרים כולו עבודת יד של בני המקום. הכפר כולו טובל בגן מדברי מטופח שבו מהלכים חופשי טווסים, שפע ציפורי מדבר ואינסוף של שקט ושלווה. לצד זאת, מציע הכפר מגוון פעילויות כמו טיול לילי להכרת חיות המדבר ותצפיות כוכבים, ארוחות בוקר בהזמנה מראש, ביקור במתחם הגמלים והאכלתם, אפליקציית טיולים ועוד.

למידע נוסף: www.kfarhanokdim.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3404e028-25b7-43d3-a5c5-4153e19842c0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה