הכירו את הסינגל החדש והוויראלי של הזמרת המקומית הדר זכריה



הדר זכריה היא מוזיקאית באר שבעית וכוכב עולה בפופ הישראלי. הסינגל החדש שלה "מה ששלך", מתוך אלבום הבכורה שלה הפך ללהיט וויראלי ואפילו הגיע לגלגל"צ

צילום: מיה טייב

"עכשיו זה הזמן לעזוב ידיים. לשחרר את השליטה, את הראש ולהפסיק להילחם. לתת לזמן לעבור, לעולם להתגלגל, לחיים לעשות את שלהם.", כך הדר זכריה כותבת על השיר החדש שלה "מה ששלך" - סינגל ראשון מתוך אלבום הבכורה. כנראה שהדר עלתה כאן על משהו, כי השיר בנתיים הפך להצלחה עצומה אבל לא מפתיעה, הישג אדיר עבור שיר חמישי בלבד של הזמרת והיוצרת שרואה אור. השיר גם מגיע אחרי שנה מלאה ועמוסה עבור המוזיקאית הצעירה, שכללה סיבוב הופעות אקוסטי ומופעי פציחה ליוצרים מגוונים כמו: חנן בן ארי, אביתר בנאי, בניה ברבי ועוד.

"מה ששלך" הוא יריית פתיחה מעולה להדר זכריה, שמתגלה בו כיוצרת ייחודית, רגישה ומוכשרת. השיר מלווה במקצב מהודק, שמטשטש את הקו בין פופ ישראלי קלאסי לפופ מזרח תיכוני. על המנגינה יושב טקסט שמרגיש אישי וכנה אך פשוט מספיק כדי להדגיש את שליטה ווקאלית מרשימה. באופן אישי אני מחכה לראות מה מחכה לנו באלבום החדש שעתיד לצאת בשנה הקרובה.

על החשיבות של השיר עבורה הדר כתבה: "השיר הזה הוא הוא התרופה שלי בשנה האחרונה. רציתי שמשהו יגיד לי את המילים, ויצא שכתבתי לי אותן בעצמי. היום אני מוסרת אותו אליכם: לכל מי שמחכה, למי שמאחה את השברים, למי שבמאבק פנימי. אז בניסיון לשחרר את השליטה - קחו לכם שיר וחיבור". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה