הבנאים, אסף אמדורסקי ותזמורת המהפכה: פסטיבל צלילים חוזר במתכונת המוכרת

$(function(){setImageBanner('4d9db9b8-0844-4fd9-913c-9fd9ab10100d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

פסטיבל "צלילים במדבר" ה-24, אשר יתרחש במרכז בן-גוריון בקיבוץ שדה בוקר, יתקיים השנה בסימן מחווה לזמר העברי. בין שאר האומנים שיופיעו בפסטיבל שחוזר לאחר שנתיים - יונתן רזאל, ריקי גל בהפקת מקור, ואפילו אורנה בנאי במופע סטנד אפ קורע

משפחת בנאי במופע מיוחד. קרדיט - גיא הכטאחרי שנתיים מאתגרות לעולם התרבות בעקבות הקורונה, פסטיבל "צלילים במדבר" ה-24 ברמת הנגב יוצא לדרך וחוזר במתכונת המוכרת והאהובה. הפסטיבל מציע 4 ימים של צלילי מזרח ומערב בחגיגה של מוסיקה הכוללת הופעות, צלילים, תזמורות, שילובים מוזיקליים מרתקים, מיטב הנגנים, האמנים וההרכבים, וכל זה על רקע הנוף המדברי הקסום של הנגב.

הפסטיבל שעולה השנה בסימן מחוה לזמר העברי מציע שלל הפקות מקור בלעדיות כגון: אנסמבל גלעד אפרת וריקי גל שיבצעו עיבודים מיוחדים לשיריה המוכרים של ריקי גל, "נֶש -עברי"-  אנסמבל רגע ועידן שרעבי במחול בסימן שירה עברית נשית, ו"שוב האייטיז כאן" - מיטב השירים מהעשור הכי מעניין בזמר העברי עם אנסמבל אייל חביב ואורח מיוחד: אלון אולארצ'יק.

לצד הפקות המקור, יעלו על במות הפסטיבל מופעים מוזיקליים מרגשים של זמרים והרכבים מעניינים: יונתן רזאל במופע פסנתר מרגש ואינטימי עם מיטב שיריו מכל הזמנים. שלומי שבן, אסף אמדורסקי, יעל קראוס שרים החלונות הגבוהים – מופע המחדש את השירים הנצחיים של "החלונות הגבוהים". בפסטיבל יתקיימו גם מופעי מחווה בלעדיים כדוגמת: מופע מחווה לשיריו של יוני רכטר עם "פרויקט ילדי המוזיקה של יפו", ומופע מחווה למלחין מנחם צור יחד עם "אנסמבל מיתר", מופע שיציג יצירות בבכורה עולמית.

אנסמבלים נוספים ומיוחדים שיופיעו בפסטיבל: "אנסמבל סיב" עם עיבודים מקוריים ליצירות מופת מן המאה ה-20 ויצירות חדשות בבכורה עולמית ואנסמבל "טוטאל ווקאל א-קפלה אחרת" במופע שכולו חוויה גרובית בועטת ומפתיעה. היום השלישי של הפסטיבל יתקיים בסימן מחווה למשפחת בנאי על דורותיה. ביום זה יתקיימו שלושה מופעים מרכזיים בזה אחד זה: "אלה הם בנאי" – גברי אורי ובועז בנאי במופע בידור מוסיקלי מפתיע, "קונצ'רטו לגשש ותזמורת" הפקת מקור עם תזמורת המהפכה והשחקנים דביר בנדק ודקלה הדר, ולסיום מופע סטנד אפ משעשע: "אורנה בנאי פותחת פה".

עושה כבוד לשנות ה-80, אלון אולארצ'יק. קרדיט - אילן בשור
הפסטיבל הייחודי מסוגו אף נותן במה לזמרים והרכבים מרתקים, כך יופיעו מאי ואורי לשמן – "מדברים בשירים" בליווי הרכב קאמרי בעיבודים חדשים לקלאסיקות ישראליות, מורין נהדר עם "תור הזהב של הזמר הפרסי" במופע עם כל הלהיטים הפרסיים הגדולים וההרכב "גוטה גוטה" - חפלה בלקנית מהים התיכון בגרוב מקפיץ במיוחד. גם השנה יתקיים בפסטיבל  "אולפן חי – בכורות": יוזמה בלעדית ומיוחדת של הפקת הפסטיבל. באולפן יוכלו יוצרים ומלחינים ישראליים להקליט בלייב את יצירותיהם שנכתבו במיוחד לפסטיבל, יחד עם אנסמבל "צלילים במדבר".

"הסינפונייטה הישראלית באר שבע" תביא עימה לבמה יצירות חדשות במופע חגיגי שיעלה בשני חלקים ו ו"זמרשת" יקיימו בפסטיבל ערב שירת קהל בהובלת נגה אשד עם המופע "נס לא קרה לנו – השירים שבנו את הארץ" באווירת מעוז הזמר העברי המוקדם.

על פסטיבל צלילים במדבר:
פסטיבל "צלילים במדבר" יוצא לדרך זו השנה ה-24 ברציפות, פסטיבל וותיק המציע מגוון מופעי מוזיקה על רקע הנוף המדברי המרהיב של רמת הנגב. בפסטיבל, מקיימים יוצרים ישראלים מובילים הופעות ייחודיות, הפקות מקור, שילובים מעניינים ושיתופי פעולה יוצאי דופן. גם השנה יתארחו בפסטיבל מיטב אומני ישראל בשלל מופעים מגוונים ממוסיקה קלאסית ועד למוסיקה ים תיכונית מאנסמבל ועד למופע סטנד אפ.

ערן דורון – ראש המועצה רמת הנגב: "אני מזמין את כולם להגיע לאולמות ולרחבת הפסטיבל בקיבוץ שדה בוקר ולחגוג יחד בתוכנית אומנותית מרגשת ומרשימה! התרבות והמוזיקה איננה מותרות אלא נפשה של החברה הישראלית. השנה הפסטיבל מגוון ומסקרן, אומנים בעלי שם לצד כאלו המתחילים את דרכם, הפקות מקור שנוצרו במיוחד עבור הפסטיבל, פיוטים לצד מוזיקת עולם, מופעים לכל נפש ושפע משמח ומעשיר במדבר היפה שלנו".

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסיםhttps://tzlilimbamidbar.co.il

גם אורנה בנאי תהיה שם. קרדיט - שי פרנקו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f5fcc4dc-8754-4751-a3e2-30417d8ea7ea','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה