האנשים שמאחורי הבר

$(function(){setImageBanner('c08a80fd-40e2-4c76-a118-f8200b347e6e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

לכבוד יום הברמן הבינלאומי, הברמנים המצליחים של באר שבע סיפרו ל'באר שבע נט' על העבודה מאחורי הבר והמשקאות המיוחדים שכולנו אוהבים

היום, 24 בפברואר, מציינים ברחבי העולם את יום הברמן הבינלאומי! לכבוד המאורע יצאנו לשמוע מהברמנים בבאר שבע על העבודה מאחורי הבר, מה שמשך אותם למקצוע והדרך להכין קוקטייל מנצח.

לאונרדו מרקז, בן 32, ברמן בצ'י צ'י

כמה זמן אתה בתחום: "נולדתי וגדלתי בארגנטינה עד גיל 16. השתחררתי  לפני שלוש שנים אחרי קבע, התחלתי לעבוד בצ'יצ'י ואני שם כבר כמעט שלוש שנים. אני מכיר את עולם האלכוהול עוד מלפני".

מה הכי מעניין בעבודה על הבר: "כשאני עובד בתוך הבר אני משקיע את האנרגיה בלהבין את סוג הלקוחות שיושבים על הבר ולפי זה אני יודע איך להיות איתם. אני אוהב לדבר ולהתחבר ללקוחות וזה חשוב אצל ברמן. לשמחתי יש אנשים שנכנסים למקום, רואים שאני בבר ומעדיפים לוותר על שולחן ולשבת אצלי על הבר".

מתכון לקוקטייל מנצח: "אני בוחר את המשקה שלי על פי הסיטואציה, בבית למשל אני אשתה ג'ין טוניק, ביציאה בירה ובחתונות וויסקי רוב הזמן. לכל אירוע יש את המשקה שלו. יש בצ'יצ'י קוקטייל על שמי שנקרא "לאו" והוא מאוד פופולארי. הקוקטייל על בסיס ג'ין ובירה פאולנר עם מעט מיץ לימון ופסיפלורה".

 לאונרדו מרקז בצ'י צ'י

עדן סמדג'ה, בת 24, ברמנית בבר הכפרה

כמה זמן בתחום: "3 שנים כברמנית, עובדת כבר שנה בכפרה בעיר העתיקה"

מה המשקה הכי פופולארי כשאת במשמרת: "למרות שיש קוקטיילים מיוחדים בירה זה תמיד המשקה הפופולארי שיוצא הכי הרבה בזמן משמרת".

מה הכי מעניין בעבודה על הבר: "אני חושבת שהכי מעניין בעבודה מאחורי הבר זה שכל הזמן אתה לומד משהו חדש. אם זה מבחינת סוגים וטעמים של אלכוהול או איך לתקשר עם כל לקוח באופן שמתאים לו, ובמיוחד לפתח את סגנון העבודה שלך בתוך הבר, למשל הדרך שאת משקשקת קוקטייל ובאופן כללי עובדת מאחורי הבר. בעיני ברמנים שעובדים יפה ובסטייל מאחורי הבר זה מהפנט".

מתכון לקוקטייל מנצח: "אני חושבת שקוקטייל מנצח זה קוקטייל שיצאת קצת מהקופסה בשביל לחשוב עליו, לא לקחת משהו שמישהו כבר עשה ולשנות קצת. קצת קשה היום לעשות משהו שאף אחד עוד לא עשה, צריך להיות מאוד יצירתיים בתחום הזה כל הזמן.. שנה שעברה הייתה לנו תחרות קוקטיילים ומישהו עשה קוקטייל עם אבוקדו שהגיע לשלישיה הראשונה, יצירתיות יכולה להביא לקוקטייל מנצח".

 עדן סמדג'ה בכפרה

מאור סולומון, בן 25, ברמן בקמפאי

כמה זמן אתה בתחום: "אני עובד בבר של הקמפאי כבר 3 שנים, חולם להמשיך לגדול ולהתפתח בתחום הברים והמסעדות בישראל"

מה הכי מעניין בעבודה על הבר: "הדבר הכי מעניין בעבודה על הבר מבחינתי זה מגוון האנשים שאני פוגש בכל משמרת. חלקם קבועים, את חלקם אני פוגש בפעם הראשונה וחלקם יושבים על הבר כי לא היה להם מקום בשולחן... אבל האתגר זה להצליח להתאים את עצמך לכולם ולגרום לכולם לצאת יותר שמחים מאיך שהם נכנסו".

מה המשקה הכי פופולארי כשאתה במשמרת: "הקוקטייל הכי פופולארי בקמפאי הוא האמזונס האלמותי, שמורכב מואן גוך אסאי, מידורי, סירופ אננס, סאוור ומיץ פירות יער. כשאני ניגש ללקוח השאלה הראשונה שאני שואל אותו היא איזה טעמים הוא מעדיף- מתוק, חמוץ או מר? אחרי זה אני שואל אם יש לו סוג אלכוהול מועדף ומשם הכל הרבה יותר קל. אני מאוד אוהב לשתות את קוקטייל הזאקורו שמורכב מג'ין, קמפרי, רימונים, מיץ לימון, פסיפלורה ואננס מלפפון, או קוקטייל לנגרוני שמורכב מג'ין, קמפרי וורמוט רוסו, אז תמיד אמליץ עליהם ללקוחות".

מתכון לקוקטייל מנצח: "הקוקטייל המנצח שלי הוא "מרטיני מלפפונים". קוקטייל פשוט, טעים ומרענן שמכיל לא מעט אלכוהול ומפתיע לא מעט לקוחות שטועמים אותו בפעם הראשונה. מתחילים בכתישה של כחצי מלפפון בשייקר, מנה של ג'ין, ורמוט לבן, מיץ לימון, סירופ מנטה או מונין מוחיטו ומעט מי חומוס בשביל הקצפה יפה. את כל זה אני משקשק ומסנן לכוס מרטיני שקוררה מבעוד מועד ומקשט ברצועת מלפפון וגרידת לימון".

קוקטייל מנצח

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4435ea48-f929-404e-8cd0-dc84f4a60b91','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה