$(function(){setImageBanner('440be90d-361f-4dda-bbbf-ab5d3387aa3f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

הם מפזזים על הבמה, משננים טקסטים על גבי טקסטים ועובדים לילות כימים בניסיון להיות השחקנים והשחקניות הטובים ביותר. בנוסף לכך, חלקם יהוו בשנים הבאות חלק בלתי נפרד מעולם התרבות הישראלי. אז עוד לפני כן, חשבנו ששווה להכיר אותם מקרוב

ענבל שלום. קרדיט - דניאל כהן

אנחנו כאן בבאר שבע נט אוהבים לעלות על הבמה (תרתי משמע), ולתת חשיפה לעשייה תרבותית כאן בעיר. אז ישבנו, חשבנו והחלטנו על פינה חדשה - גודTalk שמה, במסגרתה נכיר פעם בשבוע סטודנט/סטודנטית מבית הספר למשחק "גודמן - בית ספר למשחק בנגב".

והיום, תכירו את עינבל שלום בת ה-25, במקור מנהריה הרחוקה וכיום מתגוררת בבאר שבע. כעת היא בשנתה השלישית והאחרונה בגודמן. בימים אלו נמצאת שלום בעיצומם של חזרות אינטנסיביות, לקראת הופעתה בערב יצירות אישיות - ״אינסייד אווט״, אשר יעלה בסוף החודש בתיאטרון.

מתי הכרת את עולם המשחק לראשונה?

''נחשפתי לעולם המשחק כבר בהיותי נערה צעירה. מלבד מגמת התאטרון בתיכון בנהריה הייתי הולכת לחוגי תאטרון לילדים ונוער בעיר עכו. שם, כאנסמבל צעיר, העלנו מספר הפקות ואפילו הופענו בפסטיבל תאטרון לנוער בבת ים. מלבד הקבוצה הצעירה השתתפתי באנסמבל הקהילתי של העיר במסגרתו הופענו עם עוד הפקות. התשוקה לתאטרון התחילה לבעור כבר אז''.

היו לך השראות בתור ילדה?

''בתור ילדה קטנה, מאוד עודדו אותי בבית למשחק, תחפושות, חיקויים, מופעי סלון מול ההורים ושירה עם מקרופון צעצוע. כל אלו נתנו לי מוטיבציה גדולה להמשיך לשחק''.

מה התפקיד שהכי תרצה לשחק?

''אז בגלל הרקע המוסיקלי שלי, ולא רק, גם הרבה בגלל אהבתי הגדולה לז׳אנר, בראש ובראשונה ארצה לגלם תפקיד ראשי במחזמר. בביקור האחרון שלי בלונדון צפיתי ב-״Wicked”, אין ספק שסימנתי לי כחלום לגלם את דמותה של אלפבה לכשתהיה גרסא ישראלית כאן בארץ''.

השחקן/שחקנית שהכי תרצה לשחק לצידם?

''ובהמשך ישיר לז׳אנר מחזות הזמר, שחקנית שאני מעריצה במיוחד היא טלי אורן ומאוד ארצה לשחק לצידה בעתיד''.

איך נראים הלימודים בגודמן? תאר לנו יום "טיפוסי" בחייך

''פותחת את הבוקר באחד הקורסים בלימודים, ומשם ממשיכה ישירות לחזרות לאחת ההפקות הקרובות. את שעות הערב לרוב משתדלת לפנות לעוד עולמות. שנה ג׳ לגמרי מאפשרת את זה לעומת שנים א׳ וב׳ הגדושות במטלות. אז או שאני מעבירה שיעור פרטי בפיתוח קול לאחת התלמידות שלי, או שמגיעה לחזרות על מופע משותף עם הפסנתרן שלי בהרכב החדש שלנו ״The Blue Not” שמיועד להופעות באירועים. הודות לאווירה הסטודנטיאלית בשכונה אני אוהבת מאוד לסיים את היום עם כוס יין או בירה בבר שמעבר לכביש''.

מוזיקלית בנשמה. קרדיט - דניאל כהן

מה הכי רחוק שתהיה מוכן ללכת על הבמה? האם יש גבולות אומנותיים?

''כמה רחוק אלך? הכל מאוד תלוי בסיטואציה ובפלטפורמה. כמובן שתמיד יש מקום באמנות למתוח ביקורת חברתית או פוליטית בריאה ומעוררת דיון, אך בנוגע לגבול אמנותי המחשבה הראשונה שעולה לי היא שלא אסכים להעלות על במה תוכן שלדעתי האישית מבזה את המדינה שלי או את הדת שלי''.

אם היו נותנים לך לבחור - תיאטרון/טלוויזיה/קולנוע?

''תאטרון! חד משמעית! אם יש סיבה משמעותית שבגללה בחרתי להיות שחקנית זה כי אין חוויה עוצמתית יותר מעמידה על במה מול קהל. האנשים, המבטים, הפרצופים, נותנים לך אנרגיה שלא משתווה לשום דבר אחר. אנדרנלין שזורם בגוף ומחייה אותך. התרגשות שהופכת לאושר''.

החלק הכי קשה בלימודי משחק?

''בתחילת הלימודים נתקלתי בקשיים בגלל שני דברים עיקריים - האינטנסיביות והחשיפה. אז על האינטנסיביות עוד מצליחים להשתלט עם הזמן. אבל הצורך בלחשוף את הפצעים הכי פרטיים שלך ולהביא אותם אל קדמת הבמה, זה משהו שעדיין לא ברור לי מאליו. אבל מצד שני זו המהות של האמנות ואני שמחה שדווקא בתום התהליך של לימודי המשחק בחרתי להביא נושא מאוד חשוף עבורי ב״ערב יצירות אישיות״ שעולה בסוף החודש. ששש לא אגלה לכם הכל. תבואו ותראו בעצמכם''.

''אני לא הסכים להעלות תוכן שמבזה את המדינה". קרדיט - דניאל כהן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ca723dab-3ea5-4b0e-8fbc-44f1ebc653b3','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה