ביום הבחירות בוחרים בפעילויות עם הילדים!

$(function(){setImageBanner('204d839a-c5d8-4edd-a9b5-3c4dad28061f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33042,'Image','');})

אחרי ששמתם פתק בקלפי, נצלו את יום הבחירות וצאו לבלות עם הילדים בשלל פעילויות ואטרקציות ברחבי באר שבע והדרום! כל הפעילויות ליום הבחירות בכתבה הבאה

זו הפעם השלישית השנה שמדינת ישראל תגיע לקלפי, אבל אם כבר יצאתם להצביע, נצלו את יום השבתון של הבחירות לכנסת וצאו לבלות עם כל המשפחה והילדים בשלל פעילויות במיוחד ליום זה! אנו ב'באר שבע נט' ריכזנו עבורכם את כל האטרקציות מהן תוכלו ליהנות ביום הבחירות, יום שני ה-2 במרץ 2020, בבאר שבע והדרום.

נהנים ב'פארק קרסו למדע'

 פארק קרסו למדע מזמין אתכם ליום פעילות ססגוני ליום הבוחר. מה בתכנית?

צובעים בפרחים (כרומוטוגרפיה)- חשבתם פעם שניתן לייצר צבע מפרח? סגול, אדום או אולי צהוב? בואו לנסות אתנו ניסוי מגניב להפקת צבעים ייחודיים מפרחים

לוכדי החלומות – סדנת יצירה- חולמים שאתם באי טרופי? חולמים חלומות מפחידים? בואו ללכוד ולנצור את החלומות שלכם בסדנת יצירה מהנה ליצירת לוכד חלומות משלכם

עושים גלים – סדנת מייקרים מעבדת פאב לאב. אוהבים חשמל? סירות מנוע? אוהבים ליצור בעצמכם? אם כן הסדנה הזו בדיוק בשבילכם!בואו ליצור סירה ממונעת משלכם בסדנת מייקרים ייחודית. תגזרו, תחברו מעגל חשמלי, תבנו, תקשטו ותכינו סירת מנוע משלכם! רוצים להשיט אותה? יופי, מוזמנים לעשות זאת בבריכה המדעית שלנו. הסדנה כרוכה בתשלום נוסף של 10 ₪ למשתתף| הורים מלווים ללא עלות.

בנוסף יהנו המבקרים ממתחם fun zone  דינוזאורים, תערוכת דינוזאורים ענקי הפטגוניה, מגוון מתחמי משחק ותערוכות אינטראקטיביות. מיועד לגילאים 5 ומעלה. הכניסה בתשלום.

מתי: שעות פעילות: 10:00-18:00

איפה: פארק קרסו למדע – העצמאות 79 באר שבע.

פרטים נוספים: 08-6252600 

 צילום דיאגו מיטלברג

חוגגים בחירות במתחם הקטר

חוגגים את הבחירות המקומיות במתחם הקטר 70414 בפעילות לכל המשפחה, הכניסה חופשית.
ביום בחירות זה הכוח עובר לילדים: צופים בהצגה "המלך אהר'לה פורש" ואחריה מצביעים בקלפי בבחירות מיוחדות למלך היער שיחליף את אהר'לה. בנוסף בפעילות מתחם יצירה, דוכני מזון, אוהל אירוח אותנטי והכל באווירה מקסימה במתחם יפיפה בעיר העתיקה באר-שבע!

בנוסף במסגרת האירוע יהיו פעילויות מגוונות:   מתחם יצירה לקטנטנים ובו ערכות יצירה מגוונות, כניסה לחללים המוזיאלים של המתחם, אוהל האירוח שלנו יפתח את שעריו ובו ייהנו המבקרים ממטעמים שונים ומגוונים  ועוד. הכניסה חופשית להצגה ולחללים המוזיאלים. ערכות היצירה בתשלום סימלי.

מתי: שעות פעילות: 10:00-14:00

איפה: מתחם הקטר, שדרות טוביהו 66 באר שבע

 צילום באדיבות מינהלת העיר עתיקה

הפנינג בחירות-בוחרים בפלאנט

שחקנים בדמויות אייקוניות של ארץ ישראל היפה: יאצק, דוד בן גוריון, גולדה מאיר, משה דיין יסתובבו בין מבקרי המתחם וידאגו להצחיק ולאתגר אותם. נוסף לכך יתקיים יריד אומנים ייחודי אשר יכלול יצירות אומנות, פסלים עיצוביים, תכשיטים ועוד.

מתי: - 2.3.2020 -לאורך כל היום- 

היכן: ישפרו סנטר, ברוך קוטינקא 2, באר-שבע

 

הילדים בוחרים נגב Zoo
ביום שני, אחרי שהולכים עם ההורים לקלפי - מגיע תור הילדים לממש את זכותם הדמוקרטית!
כי בנגב Zoo מחפשים ראש ממשלה חדש, ויש מועמדים מרשימים במיוחד. אחרי שבוחרים - ממשיכים ליום כיף משפחתי וחוויתי כאן איתנו בגן:  150 מינים של בעלי חיים מרתקים, האכלות מודרכות, פינת ליטוף מקסימה וכמובן, שלישיית האריות הלבנים שלנו מחכים לכם.

מתי: בין השעות 09:00-17:00

איפה: דרך אילן רמון 5, באר שבע

 צילום: שי מישייב

לונדע

יום הבחירות בלונדע - משהו חדש קורה פה שאתם לא רוצים לפספס! מוזמנים להיות הראשונים לחוות את הלונעפארק - פעילות משולבת בכרטיס אחד בלונדע ובפארק הילדים הסמוך. אז מה מחכה לכם? הפעלה ייחודית של 4 תחנות חווייתיות בליווי צוות המדריכים שלנו בפארק ילדים, כניסה חופשית לכל מתחמי הפעילות המקורים של הלונדע, פינת יצירה מקסימה לכל הגילאים. ההפעלה בפארק הילדים תחל בשעה 11:00.

איפה: לונדע ופארק הילדים, דוד הראובני 25 באר שבע

 לונדע, קרדיט יח"צ

חגיגת שקדיות בחבל יתיר

יצא לכם לראות פעם מאות דונמים של עצים נצבעים בצבע לבן? פריחת עץ השקד הגיע לחבל יתיר! בואו לחגיגת השקדיות השנתית עם פעילות לכל המשפחה. ביום הבחירות. הפנינג צבעוני לכל המשפחה במטעי עצי השקד של חבל יתיר. על רקע הפריחה המדהימה תוכלו ליהנות מצילומי משפחה,  שקדים וטעמים, מגנטים,  סיור במשאית ספארי,  יצירות מן הטבע,  פינות פיקניק,  דוכני מכירה ואוכל  ועוד הפתעות. עלות לאדם: 30 ₪ (25 ₪ בהרשמה מוקדמת). תשלום מגיל 3 ומעלה. מעבר לשלל הפעילויות, בתוספת תשלום תוכלו ליהנות גם מסדנת ציור שקדיות זוגית-  כולל חומרים והנחיית האומנית רות ונטורה.

מתי: בין השעות 09:00-14:00.

איפה: חבל יתיר.

פרטים נוספים באתר.

 פריחת השקדיות. צילום: ניצה שרייבר

בבחירות מצביעים לגרנד!

בואו ביום הבחירות ותיהנו ממופע של יובל המבולבל וממתחמי יצירה לכל המשפחה! המופע של יובל המבולבל יתקיים בשעה 12:30 בקומת המזון. מתחמי היצירה יהיו פתוחים לאורך היום ויהיו במתחם הילדים בקומה 1.

מתי: בין השעות 11:00-18:00

איפה: גרנד קניון באר שבע

 

בוחרים במפגש טיקטוקים

ביום הבחירות הקרוב תוכלו להגיע לקניון עזריאלי הנגב שם יחכה לכם מפגש טיקטוקים מיוחד! עם אלכס קורטייב, יובל ביטון ואיב סהר! הכניסה חופשית.

מתי: בין 13:00- 14:00

איפה: קניון עזריאלי הנגב, באר שבע

 

ביום הבחירות מנווטים כל הדרך לאתרי הטבע

ברחבי הארץ אתרי בילוי ופיקניקים, אטרקציות ומסלולי טיולים ולא קל לבחור ביניהם את הבילוי המשפחתי. בחברת “יש לאן” פיתחו אפליקציה, המאפשרת לכם לשלב משחק וטיול בפעילות אחת. לבחירתכם משחק ניווט עם משימות בעשרות אתרים לבחירתכם ברחבי הארץ, ממטולה עד אילת, כמו למשל: יער להב ומצפה רמון בדרום.

איך זה עובד? אתם מזמינים את הערכה באתר יש לאן (פרטים בהמשך), מקבלים בזמן אמת במייל את המפה להדפסה וברקוד לאפליקציה ויוצאים לדרך בעקבות ההנחיות. במהלך המסלול מקבלים חידות ומשימות לניידהמשחק משלב אתגר, חשיבה, גיבוש משפחתי, ערכים וידיעת הארץ.  הפעילות בתשלום.

פרטים נוספים: 072-213-6678

 צילום יש לאן

יום הבוחר- הצבעת אמון בתל באר שבע

למינויי מטמון בלבד! אתם מוזמנים להצגה מטיילת, מצחיקה ומלמדת באתר. אירוע מיוחד קורה בתל באר שבע: נציג מטעם אונסק"ו בא להתלבט אם האתר תל באר שבע יישאר ברשימת אתרי אונסק"ו העולמית או יוסר ממנה. תוך כדי הביקור הוא נפצע, ומשימתנו היא להביא לו מים כדי להצילו. החיפוש מעלה שאלות: האם נמצא מים בלב המדבר? מה הקשר בין אברהם אבינו לניו זילנד? האם נחש ממית או מחיה? ומה יעלה בגורל תל באר שבע?

בדרך למילוי המשימה נפגוש דמויות מרתקות מתקופות שונות, נלמד על האתר וכמובן נציל את הנציג ונעזור לו לבחור אם להשאיר את תל באר שבע ברשימה או להסיר אותה. בואו להביע אמון באתר האהוב. ללא תשלום ובהרשמה מראש במוקד 3639* שלוחה 1

היכן גן לאומי תל באר שבע

מתי שני 2.3, הצגות מסיירות בשעות 11:00, 14:00

  

בחירות בצריף בן גוריון

ביום הבחירות הקרוב אתם מוזמנים לצריף בן גוריון, להצביע בעזרת תעודת זהות מיוחדת אותה תכינו במקום, בצירוף תמונה ופרטים אישיים, ולבחור מהו החפץ האהוב ביותר עליכם בביתו של ראש הממשלה הראשון.

בכניסה לאתר יחכה לכם צלם עם מצלמת פלואוריד, שיצלם אתכם. את התמונה תדביקו על תעודת זהות מיוחדת שתקבלו, עם חותמת שהתעודה נמסרה בצריף בן-גוריון. את שאר הפרטים, ימלאו הילדים בעצמם - שם, מקום מגורים, תחביבים ושמות ההורים. מצויידים בתעודה החדשה, תצאו לסיור עצמאי באתר, כולל צפייה בסרטים, התנסות בשולחנות פעילות אינטראקטיביים, היכרות עם מזכרות היסטוריות, וכמובן, ביקור בצריף המגורים המקורי של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל דוד בן-גוריון ואשתו פולה.

בסיום הביקור תגיעו לקלפי שהוקם במיוחד במקום, תציגו את תעודת הזהות, ובעזרתה תקבלו את זכות הבחירה, לקבוע מה החפץ האהוב עליכם ביותר בבית של פולה ודוד בן-גוריון. האם זה יהיה הגלובוס האישי שלו, מגילת העצמאות שקיבל במתנה מגולדה מאיר, בובת קואלה שעד היום לא יודעים בדיוק מאיפה הגיעה ולמה בחר בן-גוריון לשמור אותה או הבלנדר של פולה שבו הכינה מדי יום את מנת הקוץ' מוץ' המפורסמת? בסוף היום תערך ספירת הקולות הרשמית, והתוצאות יפורסמו באתר ובפייסבוק.

מתי: שני, 2/3/2020, 10:00-16:00, פעילות הבחירות תתקיים בשעות 11:00-15:00 , כניסה  אחרונה שעה לפני סגירה

איפה: צריף בן גוריון

פרטים נוספים:  073-782-4559

צילום צביקה שמעיה

בורחים אל העבר בעיר בני החורין – בית גוברין

ביום הבחירות אנו מזמינים אתכם לבחור ואז לברוח אל העבר בעזרת משחק קבוצתי מעולמות התוכן של חדרי הבריחה בגן לאומי בית גוברין. הזמינו חברים או משפחה וצאו לגלות את העיר דרך משחק חידות מלהיב ומאתגר, שישלח אתכם אל פינות גלויות ונסתרות ובין עתיקות, אל האמפיתאטרון ותחת מושביו, אל הכנסייה ובדרך אליה… תצטרכו לחפש, לחשב, לספור ולחדד את החושים כדי להגיע לפתרונות. הפעילות בהנחיית מתנדבים ובדרך מזומן לכם מפגש עם דמויות מסקרנות. ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה, חינם למנויי מטמון.

מתי: יום שני 2.3, בשעות 15:00-11:00

איפה: גן לאומי בית גוברין, מתחם עיר בני החורין (העיר הצפונית)

 צילום מנו גרינשפן

בוחרים בסודות תל אשקלון

ביום הבחירות צאו להצביע ולהשפיע ואז בואו לפעילות מיוחדת בגן לאומי תל אשקלון לגילוי סודותיה של העיר העתיקה. במשחק יהיו חידות ומשימות מאתגרות מעולמות התוכן של חדרי הבריחה: תצטרכו לפתור בעיות, לפתוח מנעולים ותיבות, למשוך חבלים, למצוא את ההבדלים ולמשש חפצים… וזוהי רק טעימה.

בערכת המשחק יש מפה, חידות ומפתחות ואתם תצטרכו למצוא את התיבות והתשובות.
את ערכת המשחק ניתן לקנות במחיר סמלי (15 ₪) במרכז השירות למטייל שבמרכז הגן.
הערכה מותאמת לקבוצה של כ-5 משתתפים. גלו את הסודות ובואו לשתף בחוויות ולבחור בקלפי מהו הגילוי המועדף עליכם. הקלפי תוצב בעמדת השירות למטייל בשעות 15:00-12:30. בשעה 16:00 נפרסם את תוצאות הבחירות בדף הפייסבוק של גן לאומי תל אשקלון. בתשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, כניסה חינם למנויי מטמון.

מתייום שני 2.3, בשעות 15:00-11:00

היכן: גן לאומי תל אשקלון

סודות תל אשקלון אדר סטולרו

יום הבחירות בחבל אילות

אתרי התיירות של חבל אילות שבערבה הדרומית, מזמינים את הקהל הרחב שהצביע בקלפי לנצל את יום הבחירות לחוות אטרקציות, סיורים ופעילויות במחיר מיוחד של 10 ₪ בלבד. יום הבחירות אשר יתקיים ביום שני ה-02/03 הוא יום שבתון והזדמנות מצוינת לבילוי עם המשפחה, עם החברים או לבד. אתרי התיירות של חבל אילות שבערבה הדרומית מזמינים את הקהל הרחב שהצביע בקלפי ליום שכולו אטרקציות, סיורים ופעילויות לכל המשפחה במחיר מיוחד של 10 ₪ בלבד.

בין האטרקציות השונות ניתן למצוא: ארוחת בוקר במסעדת "כפות תמרים" שבקיבוץ אילות, קטיף בחממת "חמשת החושים" בקיבוץ אליפז, מסיבת אוזניות של תיאטרון אלעד, סיור חוויתי במרכז המבקרים של יטבתה וגם שני טעמים של גלידת יטבתה.

בנוסף, יוכלו המבקרים להנות מסיורים מודרכים בפארק הצפרות, ממיצג מולטימדיה בעקבות הנחושת ומגוון מסלולי טיול בפארק תמנע, סיור מודרך בקיבוץ קטורה, ביקור בחי בר יטבתה,  סיור מודרך ב"אקו-כיף" שבקיבוץ לוטן וסיור עצמאי בבית האומניות של קיבוץ נאות סמדר הכולל ביקור ביקב וטעימות יין.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר דרך הערבה

קרדיט ארן דולב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('3ac481ad-af8c-4f8b-96e6-b0ebb09db6d9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33044,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה