ביום הבחירות בוחרים בפעילויות לכל המשפחה בבאר שבע והדרום!



רגע אחרי שמימשתם את זכות הבחירה שלכם ושמתם פתק בקלפי, נצלו את היום לבלות בשלל אטרקציות לכל המשפחה בבאר שבע והסביבה. כל הפעילויות בכתבה הבאה >>>

חוגגים את יום הבחירות בפארק קרסו למדע

ביום שלישי הקרוב, 1.11.22, ישראל הולכת לבחירות. זהו יום שבתון ויום חג לכל תושבי מדינת ישראל ועשרות אלפי משפחות צפויות לצאת מהבית, לטייל ולבלות. אז אם אתם מחפשים איפה לבלות עם כל המשפחה ביום הבחירות- פארק קרסו למדע באר שבע מציע מגוון פעילות, מופעים וסדנאות לכל המשפחה.


במהלך יום הבחירות צוות ההדרכה של המוזיאון יפעילו 4 פעילויות בפארק:

הפעילות הראשונה היא מופע מדעי "מסע קסום בממלכת הקרח", בה הקהל הרחב ילמד על עקרונות מדעיים מעולם הפיזיקה ועולם הכימיה דרך "הקסמים" של אלסה ואולף המופיעים על הבמה. הפעילות מיועדת לעד 169 איש בו זמנית, לגילאי 5 ומעלה.

הפעילות השנייה היא פעילות הפאבלאב (מעבדת ייצור דיגיטלי) בתוספת מדפסת השוקולד, בה הקהל הרחב ילמד על הדפסות בתלת ממד, יתנסה ויצור תוצר אישי משלו במדפסות ויוכל לראות ולטעום שוקולד אשר מודפס במדפסת שוקולד. כל התוצרים בפעילות זו יהיו בסימן הבחירות למדינת ישראל: שוקולד בצורת מגן דויד, בצבעים של כחול ולבן. כמו כן בסדנת הפאלאב תתאפשר הדפסת דגלי וסמלי מדינת ישראל. הפעילות מיועדת לעד 15 איש בו זמנית, גילאי 8 ומעלה.

הפעילות השלישית היא סדנת המצאות ישראליות, בה ילמדו המשתתפים על המגוון הרחב של המצאות ישראליות ויתנסו בשלושה ניסויים הכוללים: ניסוי הגן הכימי שהאסטרונאוט הישראלי הראשון, אילן רמון, ביצע במעבורת החלל בה מראים את חשיבות כוח המשיכה בגידול גבישים, ניסוי למיצוי DNA מעגבניות שרי וניסוי הקפאת במבה בעזרת חנקן נוזלי. במהלך כל אחד מהניסויים ולאחריו יוסבר ויתפתח דיון עם הקהל על חשיבות אותן המצאות לישראל ולעולם. הפעילות מיועדת לעד 25 איש בו זמנית, גילאי 5 ומעלה.

הפעילות הרביעית היא סדנת סופות חורף, בה ילמדו המשתתפים על תופעות הקורות בחורף מסופות ברקים ורעמים אשר קורות בארץ, ועד סופות טורנדו והוריקן - אשר מתרחשות  ברחבי העולם, דרך ניסויים ולמידה חווייתית. הפעילות מיועדת לעד 25 איש בו זמנית, גילאי 5 ומעלה.

מתי זה קורה? יום שלישי, יום הבחירות, 1.11.22
שעות: 10:00-19:00
כמה זה עולה?
 30 ₪
פרטים נוספים: בטלפון - 08-6252600

פארק קרסו למדע- קרדיט צילום: בנג'ו תקשורת 

באר שבע בוחרת בקניון עזריאלי הנגב

בתאריך 1.11.22 ישראל הולכת שוב לבחירות, הקלפיות נפתחות להצבעות והציבור הרחב חוגג בהמוניו את יום השבתון בכל רחבי הארץ. תושבי באר שבע וכל אזור הדרום מוזמנים להגיע לקניון עזריאלי הנגב לחגוג את יום בחירות עם הפנינג לכל המשפחה: בקניון תתקיים הופעה של משפחת ספיר בשעה 17:30 ולאורך כל שעות היום החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד לשעה 19:00. יופעלו ג'ימבורי ומתחם יצירה מגוון ועשיר לילדים. כל הפעילויות במהלך יום זה הינן ללא תשלום. כמו כן, לקוחות הקניון ייהנו משלל הטבות וקופונים שווים באפליקציה הייעודית של הקניון.

יום שלישי |  1.11.22
קניון עזריאלי הנגב
באר שבע

משפחת ספיר - קרדיט: מיכאל ספיר 

כולם בוחרים בלונדע

אנחנו כבר יודעים לאן אנחנו הולכים אחרי הקלפי, ואתם? בואו להכיר את רות אפשרות וליהנות ממגוון משימות משפחתיות וחווייתיות במוזיאון ברוח יום הבחירות!

מה מחכה לכם? משחקי רצפה ענקיים, פינת יצירה מעבר לדמיון, בחירת המרחב האהוב שנת 2022 במוזיאון ועוד מגוון הפתעות...

מחכים לכם בשלישי הקרוב בין השעות 09:30-18:30

בוחרים בראש: צריף בן גוריון

אין כמו יום הבחירות בשביל לנסוע ולבקר בצריף בן גוריון בשדה בוקר ולצאת לסיור מרתק בעקבות אבי האומה הישראלית וראש הממשלה הראשון – דוד בן גוריון. במקום תמצאו הדרכות אינטראקטיביות, סרטים מרתקים ומונגשים בצורה ברורה, ביקור בצריף המקורי שבו חי דוד בן גוריון ועוד. 

ברחבות ההסבר שבכניסה לאתר מחכה מוקרן מיצג היסטורי חדש, שמספר על חייו של דוד בן-גוריון ועל יחסו לנגב, ובשני חדרי הפעילות במקום מוצגת תערוכת הצילומים חזון הנגב בעין העדשה – על אנשים, מקומות והגשמה ברמת הנגב, בעקבות חזונו של בן-גוריון. כמו כן, נבנו שלושה חדרי תצוגה חדישים המציגים בדרכים שונות את משנתו ואת דמותו של בן-גוריון. 

צריף בן גוריון, שדה בוקר

צריף בן גוריון- צילום חנן אפשטיין 

בוחרים, ויוצאים לצפות בפריחות: קק"ל בהמלצות לתצפיות וטיולים ליום הבוחר

הבחירות החמישיות יצאו מחר לדרך, ומליוני ישראלים יפקדו את הקלפיות. היות ואנו נמצאים בעונה מרתקת מבחינת הפריחות של סוף הסתו, וכמובן- שיאה של עונת הנדידה, בקרן קימת לישראל קוראים למליוני ישראלים לשים פתק בקלפי ולאחר מכן לצאת לטבע.

טיול בשביל האלות בפארק בריטניה:

פארק בריטניה, בלב שפלת יהודה, משתרע על פני כ-40 אלף דונמים, בין בית שמש לבית גוברין. הפארק שוכן באזור גבעות ששיאיהן מתנשאים לרום של כ-400 מ' מעל פני הים. גבעות אלה מכוסות בחורש טבעי מפותח וביערות נטע אדם. הפארק עשיר בשרידים ארכיאולוגיים, במערות חצובות ובבוסתנים.

הטיול עצמו בדרך נוף עבירה לרכב פרטי, שאורכה כ-22 ק"מ, עוברת לכל אורכו. לצד הדרך מוצבים חניוני נופש, ובמקומות הגבוהים יש תצפיות נוף מרהיבות. פיתוח אתרי הפארק נעשה בסיוע ידידי קק"ל בבריטניה לחיזוק הקשר בין ישראל והעם היהודי. שביל האלות נקרא כך משום שצומחים לאורכו, באופן נדיר, שלושת מיני האלה של ישראל – אלה אטלנטית, אלה ארצישראלית ואלת המסטיק.

איך מגיעים:

נקודת המוצא לסיור היא חניון שריגים, החניון המרכזי בפארק בריטניה. החניון שוכן סמוך ליישוב שריגים (ליאון) ממערב לכביש מס' 353, ליד סימן ק"מ 24. שלט הכניסה לשביל נמצא כ-300 מ' מהכניסה לחניון.
כדאי לשים לב: מיד עם הכניסה לחניון, מצד ימין, נמצא שלט הכוונה של קק"ל ובו סימון שביל ישראל וסימון שביל שחור. זוהי נקודת הסיום של שביל האלות.

 פארק בריטניה. צילום כאמל עליאן

יער להב-

יער להב משתרע על פני יותר מ- 30,000 דונם בדרום גבעות שפלת יהודה, בואכה באר שבע. קק"ל החלה בנטיעת היער בשנת 1952 והרחיבה אותה בשנות ה- 60 של המאה ה-20. ביער מרכז לידיעת הארץ והכרת האזור ע"ש ג'ו אלון, מחילות מסתור, פריחות מדבריות, חניוני נופש פעיל, חורבות ארכיאולוגיות של שרידי יישובים יהודיים ונוצריים ומסלולי רכיבה על אופניים.

יער להב נמצא בקצה הצפוני של רצועת מדבר ברוחב של 1,800 ק"מ אשר ציפורי שיר נודדות חייבות לחצות כדי להגיע לאזור החריפה בעונת הסתיו. היער מהווה הזדמנות אחרונה עבור ציפורים רבות לצבור אנרגיה לקראת המשך המסע התובעני.

היער הוא בעיקרו יער של עצים מחטניים, אשר מספקים מעט מזון לציפורים והן עושות שימוש קטן יותר בחלקות האורנים. משנות ה-80 ניטעו ביער חלקות של עצים רחבי עלים ובתוכם חלקות של אלה אמיתית (אלת הבוטנה), שבאמצע שנות ה-90 החלו להניב פרי המבשיל במהלך הסתיו, בחודשים אוגוסט-נובמבר. פרי עץ האלה מהווה מקור אנרגיה חשוב לציפורים הנודדות, אשר צריכות לצבור אנרגיה במהירות לשם המשך מסען.

איך להגיע-

מכביש בית קמה-באר שבע (כביש מס' 40). כ- 2.5 ק"מ מדרום לצומת בית קמה מסתעף כביש הגישה לקיבוצים דביר ולהב -צומת דבירה (כביש 3255). חולפים על פני דביר ומגיעים לכביש הגישה ליער להב. (בין סימני 8-9 ק"מ).

יום הבחירות בערבה הדרומית

יום הבחירות אשר יתקיים ביום שלישי ה-1 בנובמבר הוא יום שבתון והזדמנות מצוינת לבילוי עם המשפחה, עם החברים או לבד. אתרי התיירות של הערבה הדרומית מזמינים את הקהל הרחב שהצביע בקלפי ליום שכולו אטרקציות, סיורים ופעילויות לכל המשפחה במחיר מיוחד של 10 ₪ בלבד.

פירוט האטרקציות:

בוחרים נכון בפארק הצפרות

סיורי נדידה בפארק, איך מנווטות הציפורים, לאן הן עפות בחורף, כמה קילומטרים הן עפות בכל יום? שאלות אלה ונוספות נספר בסיור המודרך בפארק הצפרות אילת.

משך הסיור כשעה וחצי

שעות הסיורים: 9:00, 11:00, 13:00

בהרשמה מראש, מספר המקומות בכל סיור מוגבל

להרשמה – 050-7671290

 

בוחרים בפארק היפה ביותר בארץ - פארק תמנע

פארק תמנע מזמין אתכם לבחור בטיול עצמאי בפארק הגדול והמרשים ביותר. בואו לטייל בפטרייה, לטפס אל הקשתות, לזחול במכרות עתיקים, לבקר בעמודי שלמה ולמלא בקבוקי חול צבעוניים במתחם האגם.

שעות הפעילות – 08:00-16:00

בהרשמה מראש

https://www.parktimna.co.il/he/tickets/11/

סיור שקיעה פארק תמנע - הפטריה תמנע. צילום: אלון צנגוט  

בוחרים בפונדק יטבתה להפסקה מרעננת

פונדק יטבתה מזמין אתכם ליהנות מסוד הטעם של יטבתה ביום הבחירות. מוצרים  נבחריםב-10 ₪ כל אחד:

  • גביע גלידת יטבתה קטן
  • נקניקייה בלחמנייה בתוספת סלטים
  • לחמניית בריוש במילוי עגבניות מיובשות, פרמזן ועלי רוקט
  • לחמניית בריוש עם חציל קלוי, ביצה קשה, עגבנייה וטחינה
  • קפה הפוך בינוני

המחירים תקפים בכל שעות היום

אין צורך בהזמנה מראש

 

בוחרים לבקר בפארק יטבתה

סיור מודרך בשני חללים המתארים את סיפור המחלבה הראשונה בערבה שעשתה לה שם בזכות השוקו הכי מפורסם במדינה, צפייה בסרט אינטראקטיבי שיוציא אותנו לטיול בערבה הדרומית באופנוע, ג'יפ ומסוק ועוד מגוון פעילויות.

הסיורים מתקיימים בכל שעה עגולה מהשעה 10:00 עד 15:00

אין צורך בהרשמה מראש, כדאי להגיע כ-10 דקות לפני מועד ההדרכה.

 

חממת 5 החושים

בלב מטע התמרים, אל מול הרי אדום ממוקמת חממת 5 החושים ו"שף השמש" לא תאמינו מה ניתן לעשות עם אנרגיית השמש.

המקום מציע:

  • מתחם ישיבה מוצל עם תה מקומי וטרקטור לטיפוס
  • בישול בצינורות ואקום מירקות החממה הטריים
  • סיור מודרך בין הערוגות ובתוך החממות
  • טעימות מהירקות השונים הגדלים באותה תקופה
  • קטיף תבלינים כדי שתוכלו ליהנות מבישולים עם תוצרת טרייה

הביקור כולל : סיור / הדרכה / קטיף / שף השמש.  מחיר מיוחד ליום הבחירות  : 10 ₪ לאדם מגיל שנתיים

משך הביקור כשעה וחצי.

יש להגיע בתאום והזמנה מראש בלבד

פתוח 9:00-14:00 , סיור אחרון ב-13:00.

הזמנת ביקור באתר  www.elifaz.co.il  

 באדיבות קיבוץ אליפז

בוחרים באקו-כיף לוטן

מוזמנים לסיור מודרך באקו-כיף שבקיבוץ לוטן. הסיור האקולוגי עובר בין תחנות מיחזור, גינה אורגנית, ייצור גז מקומפוסט, בנייה באדמה ועוד. בתום הסיור מוזמנים לשחק במגרש המשחקים הבנוי כולו מחומרים ממוחזרים.

הסיורים יתקיימו בשעות 09:30 ו-11:00

בהרשמה מראש

להזמנה – 054-9799030, אפשר גם לשלוח וואצאפ

 אקו כיף -באדיבות קיבוץ לוטן

סופר פוד-טראק לוטן

חגיגת טעמים במיוחד ליום הבחירות בסופרפוד-טראק שבלוטן.

כל מנה ב-10 ₪:

  • משולש פיצה לילדים
  • מיני שייק
  • מיני סלט הבית
  • מיני כריך הבית
  • ערכה להכנת כדורי זרעים

ועוד מנות מהתפריט הרגיל במחירים משתנים, טורטיות, פיצות הבית, טוסטים, כריכים מיוחדים, סלטים ועוד.

הסופרפוד-טראק פתוח עד השעה 13:00

 

בית האומנויות והיקב בנאות סמדר

בואו לסיור עצמאי ביום הבחירות ותיהנו מביקור בגלריית האומנים שבבית האומנויות, צפייה בסרטון על הקיבוץ  ותצפית 360 אל בקעת עובדה והרי אדום.

לאחר מכן תמשיכו לביקור ביקב  ותשמעו כיצד מצליחים לגדל גפנים במדבר והמבוגרים ייהנו מטעימת יין מקומי אורגני.

פתוח בין השעות 10:00-14:30

אין צורך בהרשמה מראש

לפרטים נוספים - 054-9798957

 

 

בבחירות 2022 יוצאים לטייל קרוב לבית – פעילויות בגנים הלאומיים

 

גן לאומי תל באר שבע - מרחב הבריחה "קוד העתיקות"

הרפתקה חדשה לכל המשפחה בעיר המקראית, כמה דקות מבאר שבע. נחש הנחושת הקדוש נגנבהשודדים הותירו מפות מסומנות בצופן סתרים - ורק אתם יכולים לפתור אותו!
כשעה וחצי של חידות, צפנים, רמזים והקלטות מסתוריות, במרוץ בין חדרים עתיקים, מגדל הצופה על כל המרחב ותעלות מים עמוקות - האם תצליחו לפתוח את תיבת האוצר?
משך המשחק 1.5–2 שעות. מומלץ להצטייד בטלפון חכם. המשחק לגילאי 5+. משחק הבריחה בשיתוף מיזם 929.

מתי: בימים א' - ה' ושבת 17:00 - 08:00 בימי שישי וערבי חג 08:00 – 16:00.

היכן: גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

צילום 929

גן לאומי מצדה מערב - משקיעה לזריחה – מופע רב חושי המוקרן על ההר

רגע לפני שאתם ממשים את זכותכם להצביע, בואו ליהנות מחוויה רב חושית, מרהיבה וצבעונית בליל כוכבים אל מול הר המצדה. החיזיון האורקולי החדש במצדה הוא מופע מרהיב אשר מוקרן על גבי ההר, בשילוב הקרנות ענק בטכנולוגית VIDEO MAPPING, תאורה מתקדמת ופסקול ייחודי שהולחן על ידי שלמה גרוניך.
אנו ממליצים להגיע לפחות שעה לפני ההקרנה, כשעל רקע דמדומי השקיעה תוכלו ליהנות מחוויה מקדימה של מתחמים שונים המאירים זוויות נוספות מסיפורו של ההר.
אורך המופע כ-45 דקות. מתאים לכל הגילאים

מתי: בערב יום הבחירות 31.10 בשעה 19:30

היכן: חניון לילה גן לאומי מצדה מערב

פרטים נוספים

חיזיון אור קולי במצדה- צילום בריז קריאייטיב 

גן לאומי ממשית – סיור מודרך בזמן אל ישוב נבטי קדום

היישוב הקדום ניצב על נתיב דרכי הבשמים העתיקות שבין מעלה עקרבים שבערבה לבקעת דימונה.
מי היו תושביה הקדומים של ממשית?
איך חיו הנבטים האמידים, מלכי המדבר, ומה קרה להם עם הכיבוש הרומי?
בסיור נשוטט בין שרידי בתיה ורחובותיה של העיר ונחזה באדריכלות מפוארת: בתי אמידים, כנסיות, אורוות סוסים, סכרים ובורות מים.
הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.
היכןגן לאומי ממשית
מתייום שלישי ה-1.11 (יום הבחירות) בשעות 10:00, 12:00, 14:00

פרטים נוספים

 צילום אורן עמית

 

מרכז מבקרים מכתש רמון - התערוכה "בחשיפה ארוכה"

תערוכת צילומי שמי לילה שצילמו צלמים מקומיים.
מאז הוכרז מכתש רמון שמורת אור כוכבים בין־לאומית בספטמבר 2017 הפך האזור למוקד עלייה לרגל לצלמים חובבים ומקצועיים, שבאים לצלם את הפלא השמיימי. כעת ניתנת לקהל הרחב אפשרות להיחשף לתופעה גם ביום.
היכן: מרכז המבקרים מכתש רמון
מתי: בימים א' – ה' ושבת 17:00 – 08:00
בימי שישי וערבי חג 08:00 – 16:00

פרטים נוספים

 

 

גן לאומי עתיקות עין גדי - חויית מציאות רבודה בבית הכנסת העתיק

בואו לחוות במשקפי תלת־ממד את החיים בבית הכנסת העתיק בעין גדי.  דרך המשקפיים תראו את המבנה בנוי, תשמעו את קולות הכפר ואת צליליו ותתרגשו מן העבר. משקפי התלת־ממד ניתנים בהשאלה בקופה ללא תשלום. מספר המשקפיים מוגבל.

מתי: בימים א' – ה' ושבת 17:00 – 08:00 בימי שישי וערבי חג 16:00 – 08:00

איפה: שמורת טבע עין גדי

פרטים נוספים

צילום אריה ברטי

 

גן לאומי תל ערד - תכנון עירוני בן 4000 שנה

סיור מודרך בשבילי העיר הכנענית העתיקה. בסיור נספר לכם על ממצאים ארכיאולוגיים מרתקים שהתגלו בתל: שרידיהן של מצודה ישראלית ושל עיר כנענית מתוכננת ומבוצרת. בעיר המוקפת חומה ובה מגדלים ושערים נחשפו שרידי ארמון, באר מים מרשימה, מבני מגורים ייחודיים, צמד מקדשים ורחובות. במצודה הישראלית נחשפו שרידי מקדש, מפעל מים גדול ובו שלושה אולמות מטויחים לאגירת מים, ומגדל הלניסטי שממנו יש תצפית מרהיבה על שרידי העיר הכנענית ועל בקעת ערד והנוף הסובב את האתר.
הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.
היכן: גן לאומי תל ערד. ניפגש בכניסה.
מתי: ביום שלישי ה-1.11 (יום הבחירות) בשעות 9:00 ,11:00, 14:00

פרטים נוספים

גן לאומי תל באר שבע – אתר מורשת עולמית

נסייר בעיר המקראית הקדומה בין שער העיר, ארמון המושל ומבני מגורים ומחסנים, שהשתמרו בזכות האקלים המדברי של הנגב. נעמיק אל מאגר מים תת-קרקעי מרשים מימי המלך חזקיהו ונראה את הבאר העמוקה בארץ. מראש התל נצפה בבקעת באר שבע רחבת הידיים ובסביבתה.
אחרי הסיור אתם מוזמנים לרכוש את ערכת משחק 'קוד העתיקות' – משחק משימות משפחתי שיוביל אתכם לפיצוח קוד תיבת האוצר! מחיר המשחק 20 ₪.
הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.

ביום שלישי ה-1.11 (יום הבחירות) בשעות 10:00, 12:00, 14:00.

גן לאומי תל באר שבע

פרטים נוספים

צילום קובי חזן 

גן לאומי מצדה- אל פסגת מצדה

בואו לסיור מודרך על בימת ההר שהפך לסמל. נטייל בין שרידי ארמונות פאר מתקופתו של המלך הורדוס, שרידי המצור הרומי, בורות מים, מחסני ענק ותצפית מקיפה על אזור ים המלח ומדבר יהודה. סיור מרתק, חווייתי, שלא מותיר אף מטייל אדיש.
ניתן לעלות אל מצדה בשביל הסוללה (כעשרים דקות) לבאים ממערב, דרך ערד או בשביל הנחש (כשעה עד שעה+) לבאים ממזרח, מכביש ים המלח או ברכבל. המסלול על מצדה מתאים לכל הגילאים
הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.

ביום שלישי ה-1.11 (יום הבחירות) בשעות 10:00 12:00 14:00

גן לאומי מצדה

פרטים נוספים

 צילום מנו גרינשפן

גן לאומי עבדת – עבדת עיר היין של המדבר

בואו להכיר את סודות העיר המרשימה עבדת. הכירו את העיר הנבטית על דרך הבשמים שהתפתחה לעיר ביזנטית מרהיבה, שהפכה למרכז היין של המדבר. בסיור נבקר בגיתות עתיקות ששוחזרו לאחרונה, מערות ליישון יין ותצפיות מרהיבות על טראסות עתיקות וכרמים מודרניים ב"טרואר" הנגב הייחודי. מומלץ להגיע לסיור השקיעה, שבו אפשר לראות מהמקדשים הנבטיים המרשימים את האזור כולו מתעטף באור יקרות של דמדומים.
הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.
היכןגן לאומי עבדת.
מתיביום שלישי ה-1.11 (יום הבחירות) בשעות 10:00, 12:00, 14:00

פרטים נוספים

 צילום דורון ניסים

גן לאומי עין עבדת – סיור צפרות: אל ציפורי המדבר

מרכז צפרות רמת נגב מזמין אתכם לסיורי צפרות לכל המשפחה. נכיר את ציפורי המדבר בגן הלאומי עין עבדת ונלמד את סודותיהן.
בסיורנו נחפש את הנשר הענק, נשמע על המאמצים להגן עליו ונכיר גם את הזנבן, את שחור הזנב, את הטריסטרמית ואת המדברון.
הסיורים הם חלק מפרויקט ההדרכות של משרד התיירות במטרה לסייע למורי הדרך בארץ.
היכן: גן לאומי עין עבדת – נפגשים בחניה התחתונה של הגן הלאומי.
מתי: ביום שלישי ה-1.11 (יום הבחירות) בשעות 10:00, 13:00

פרטים נוספים

 צילום אייל שפירא

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה