אירוע מכונן: הקשר המפתיע בין ששי קשת לנכדים של עורך הדין ומנכ"ל העיריה לשעבר, בלפור קויתי ז"ל



המפגש המרגש שהתקיים מאחורי הקלעים במשכן לאמנויות הבמה בין השחקן והזמר, ששי קשת, שחגג באותו יום 75, ולשני אחים תאומים מבאר שבע, שחגגו באותו יום את יום הולדת 12 וגם הוכרזו כמנויים הכי צעירים של מועדון הזמר. כל הפרטים.

צילום: יח"צ

חמישי ערב. המשכן לאמנויות הבמה. בלו"ז: מופע 'ערב בא'- פסטיבל הזמר והפזמון', בהשתתפות ששי קשת ואמנים אורחים. מאחורי הקלעים: מגיעים האחים התאומים בני ה-12 (שחגגו יום הולדת באותו היום), חננאל בלפור קויתי ותמר חביבה קויתי, הנכדים של עורך דין ומנכ"ל עיריית באר שבע לשעבר, בלפור קויתי ז"ל, שהם גם המנויים הכי הצעירים של מועדון הזמר, שבאו להיפגש עם ששי קשת שחגג גם באותו יום את 75 שנות חורפיו. השלושה התחבק, הצטלמו והתרגשו כששי מפגין שמחה לבבית בראותם, ואמר להם שהלוואי וכל הילדים היו באים למופעי זמר.
לקינוח: בסיום המופע, התאומים מפתיעי, עולים לבמה ומגישים לששי זר פרחים, שהכין המשכן לאמנויות הבמה מבועד מועד, תוך כדי שהקהל שר לו הפיברט'דיי. בריאות ואושר לכולם.

אמא אוסנת קויתי, מה הסוד שלך?

"סבא בלפור קויתי החדיר בנו את ה נפלאהאהבת הזמר העברי, על כל קשת הרגשות הגלונה בו, ובעיקר את שמחת החיים השזורה בו, וזוהי מורשתינו לדורי דורות, כמילות הזמר: "שתלתם ניגונים בי אבי ואמי, גרעינים גרעינים נשאם לבבי עתה הם עולים וצומחים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה