תאסר עלייה מתחנת רכבת נתב"ג לבאים מחו"ל



במשרד התחבורה מבצעים בכל העת הערכות מצב בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות ובמשרד ראש הממשלה, כעת הוחלט כי החל ממחר (ד') תאסר עלייה מתחנת רכבת נתב"ג לבאים מחו"ל

צילום: אתר רכבת ישראל

לאור ההחלטה, שנתקבלה אתמול (יום ב') כי כל מי ששב לארץ מחוץ לארץ ייכנס לבידוד של 14 ימים. נערכה סדרת דיונים בראשות שר התחבורה, חה"כ בצלאל סמוטריץ, מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר, מנהל הרשות הארצית לתח"צ, אמיר אסרף, מנכ"ל רכבת ישראל, מיכאל מיקסנר וגורמי המקצוע בנושא המשך פעילות תחנת הרכבת בנמל התעופה בן גוריון. לאחר בחינת הנושא הוחלט לבצע שינויים, כך שתחנת הרכבת תמשיך לפעול, אולם הנסיעה תאסר רק על מי שנחתו בארץ ונדרשים בבידוד. נוסעי טיסות הפנים הנוחתים בטרמינל 1 – יוכלו להמשיך ולהשתמש בשירותי הרכבת כרגיל.

על פי החלטת גורמי המקצוע נקבע כי תתאפשר נסיעה ברכבת מתחנת נתב"ג רק לעובדי נמל התעופה וצוותי האוויר והקרקע ובהם נציגי החברות הזרות, שיזוהו באמצעות הצגת תג עובד. בנוסף תתאפשר נסיעה ברכבת לנוסעי טיסות הפנים בלבד.  זיהויים יתאפשר באמצעות כרטיסי הטיסה שבידיהם. הצגת כרטיס הטיסה היא תנאי הכרחי לעלייה לרכבת, ובלעדי הכרטיס לא תתאפשר נסיעה ברכבת.  

צוותי הביטחון של הרכבת יהיו אחראים על אכיפת הנהלים החדשים, שייכנסו לתוקף החל ממחר (יום ד'). משרד התחבור, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ורכבת ישראל קוראים לציבור להישמע להוראות הפקחים, וממי שנדרש להיות בבידוד שלא לבצע נסיעות בתחבורה הציבורית, על מנת שלא לסכן את כלל הציבור.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה