שר הבריאות וראש המטה לביטחון לאומי הגיעו לראות מקרוב את מבצע החיסונים של כללית



שר הבריאות יולי אידלשטיין וראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת סיירו היום במוקדי הקורונה של כללית בדרום

צילום באדיבות כללית

הבוקר הגיעו למוקד החיסונים של כללית בקרית גת שר הבריאות, יולי אדלשטיין וראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת שם סיירו עם רב העיר קרית גת, הרב הבלין ועם מנהלת כללית בדרום הגב חדווה אמונה, במתחם חיסוני הקרונה שהקים פיקוד העורף לכל הקופות בקרית גת.

משם המשיכו למוקדי כללית בשדרות, באופקים ונתיבות, כשלסיור הצטרפו איציק דנינו ראש עיריית אופקים ויחיאל זוהר, ראש עיריית נתיבות וראש עירית שדרות אלון דווידי, השר אידלשטיין הגיע לעודד ולחזק את צוותי כללית, הפועלים מאז פתיחת המבצע לפני שבוע בדיוק בשעות לא רגילות ובקצב מרשים, ושמע מהם על תחושת השליחות וההתרגשות המלווה את המבצע מאז פתיחתו.

מנהלת המחוז סיפרה כי מאז פתיחת המבצע חוסנו 25,000 איש ב-17 מוקדי החיסונים של הקופה בכל רחבי הדרום, עוד הוסיפה כי מוקדים חדשים יפתחו בהמשך השבוע. בסופו של המבצע צפוייה כללית בדרום לחסן כ-400,000 איש. 

במהלך ביקורו בשדרות אמר שר הבריאות אדלשטיין: "ראיתי היום את החיסונים של הצוותים הרפואיים ושל האוכלוסיה שעברה את גיל 60. אנחנו עובדים בקצב מטורף, מתקרבים לחצי מיליון מתחסנים. אני שומע שמועות על מחסור חמור בחיסונים. אני רוצה להפריך את השמועות: אין מחסור, לא יהיה מחסור לאוכלוסיה בתיעדוף. לפי כל לוחות הזמנים אנחנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיוסנים. אני מבקש לשמור על עיקרון התיעדוף ולא להפר אותו. ברגע שהאוכלוסיה בסיכון תהיה בטוחה יותר נתייחס גם לקורונה בצורה אחרת. אני סמוך ובטוח שנוכל לצאת מהסגר ולהתייצב מול הנגיף ולומר לו: "לא פוחדים ממך, כבר חוסנו אלו שבסכנה". נמשיך במבצע החיסונים. לצערי אתמול ראינו את החלטות ועדת החינוך חסרות האחריות וההבנה. אני מקווה שחברי הוועדה יחזרו בהם ונוכל לנהל את המאבק בנגיף. כל מה שצריך זה לבוא באחריות עם גישה שיש מסלול החיסון ומסלול הריסון. ראיתי היענות מדהימה של האוכלוסיה ואני קורה לאנשים שבתיעדוף להמשיך להגיע להתחסן. יש תקווה גדולה שנגיע לחיסון של כל האוכלוסיה בסיכון בשבועות הקרובים. יצרנו קשר עם חברות החיסונים ואנחנו מנסים להקדים את הגעת החיסונים הנוספים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה