קבינט הקורונה החליט לבטל את הסגר בסופי שבוע - היערכות לקראת חידוש הטיסות



בוטל הסגר בסופי שבוע, כך החליט הערב קבינט הקורונה. בנוסף הוחלט על מתווה לפתיחת השמיים וחידוש הטיסות. עוד הוחלט לבדוק את האפשרות לקיום מופעי תרבות בשטחים פתוחים בערים ירוקות (בעלות תחלואה נמוכה או אפסית בקורונה). בנוסף, תבוטל ההגבלה על שהות בגני שעשועים, ואלה יהיו פתוחים לציבור

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו (באדיבות משרד הבריאות)קבינט הקורונה שהתכנס הערב (ד') החליט לבטל את הסגר בסופי השבוע וסגירת החנויות במרכזי הקניות ברחבי הארץ. בנוסף החליט קבינט הקורונה על אכיפה מוגברת בערים אדומות ועל הערכות לקראת פתיחת השמיים לתעופה.

.

שר התיירות אסף זמיר התייחס לסוגיית פתיחת השמיים ואמר: "זו ‏בשורה חשובה לענף התיירות ולכלל אזרחי ישראל. פתיחת השמיים היא צעד הכרחי בדרך להתאוששות הכלכלה הישראלית ולשיקום תעשיית התיירות על כלל עובדיה, שספגו פגיעה אנושה בעקבות המשבר. אני מברך על ההחלטה החשובה הזו שתספק לרבים אופק לעתיד".
.

גמזו אמר בדיון כי "סגר הוא הרסני לכלכלה" וש"סגירת עסקים בסופי שבוע היא בדיחה". נציג המל"ל אמר מנגד כי "לא יהיו תוצאות בלי סגר". במל"ל לא אמרו מתי כדאי להטיל סגר לדעתם, זאת לאחר שבשבועות האחרונים התייחסו לשבועיים האחרונים של אוגוסט.
.
לבקשת שר התרבות חילי טרופר יתקיים דיון לקראת מתן היתר לקיום אירועי תרבות ומופעים בשטחים פתוחים בערים ירוקות. 
.
עוד החליט קבינט הקורונה על ביטול ההגבלה על שהות בגני שעשועים. ההצעות יובאו מחר לאישור הממשלה.
.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה