קבוצת וותיקים מאשכול שהו עם חולי הקורונה בים המלח



מועצה אזורית אשכול מעדכנת לפני זמן קצר, כי הגיע אליה דיווח אודות קבוצת וותיקים שטיילה באזור ים המלח ובמסגרת זאת שהו חברי הקבוצה באותו מלון בו שהו חולי הקורונה

צילום: shutterstock אילוסטרציה

בעקבות הפרסומים בכלי התקשורת על נגיף הקורונה, הגיע לידיעת מועצה אזורית בני שמעון דיווח על קבוצת וותיקים מהמועצה שהייתה באותם תאריכים באותו מלון עם חולי הקורונה מדרום קוריאה. 

לשון ההודעה: "לפי בדיקתנו, קבוצת ותיקים במועצה שהתה בתאריך 11.2 במלון דיויד בים המלח, כשבאותו היום שהתה בו גם הקבוצה הקוריאנית, שחלק מחבריה נדבקו בנגיף. המלון גדול והסבירות שתושבינו באו במגע הדוק עם הקבוצה הקוריאנית נמוכה. עם זאת, פנינו למשרד הבריאות לקבלת הנחיות". 

"עוד ציינו כי לפי הנחיות משרד הבריאות: אם מי מחברי קבוצת התושבים שהה עד 15 דקות (במצטבר), במגע הדוק, של עד 2 מטרים מאדם מהקבוצה הקוריאנית, עליו להישאר בביתו עד יום ה-25.2 (יום שלישי הקרוב). אם מישהו מפתח תסמיני חום (מעל 38 מעלות), שיעול ותסמינים נשימתיים אחרים, יש לפנות למשרד הבריאות 5400 * או למוקד מד״א". 

"אנו נמצאים בקשר אישי עם חברי הקבוצה, מסרנו את ההנחיות וכולם לשמחתנו חשים בטוב. בהזדמנות זו אנחנו מזכירים, שיש להישמע להנחיות משרד הבריאות בנוגע לבידוד ביתי בעת חזרה מחו״ל - סין, תאילנד, הונג קונג, סינגפור ומקאו ויפן". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה