צפו ברגע המרגש חנה שכטר החלימה מהקורונה ושוחררה הערב מסורוקה



חנה שכטר, בת ה 89, הגיעה למחלקת הקורונה בבית החולים סורוקה מחולון לפני כשלושה שבועות, כאשר מצבה היה בינוני. הערב היא משתחררת לאחר שניצחה את הקורונה

חנה שכטר תושבת חולון אשר שהתה אצל בנה תושב באר שבע, חשה קשיי נשימה וסבלה מעליית חום, לאחר שאובחנה הועברה לאשפוז ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה.

בתחילה מצבה היה בינוני אך הוא הלך והשתפר במהלך תקופת האשפוז, עם טיפל צוות היחידה וחיזוקים מבני משפחתה אשר קיימו עמה שיחות וידאו כשמצבה החל להשתפר. לאחר קבלת תוצאות שליליות של בדיקותיה האחרונות היא משתחררת מבית החולים ל"עלה נגב". 

חנה שכטר, ניצחה לא רק את הקורונה, חנה היא ניצולת שואה מאיטליה, היא עלתה לישראל נישאה והביאה 3 בנים לעולם, עבדה כמנהלת חשבונות ב"מקווה ישראל" והתנדבה שנים בארגון "יד שרה" מאחלים לה המון בריאות! 

ד"ר אלי רוזנברג, רופא בכיר ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה אמר: "חנה התקבלה לבית החולים במצב בינוני, ועברה מהלך אשפוזי מורכב. במהלך הטיפול צוות רב מקצועי רפואי, סיעודי, סוציאלי שכלל גריאטרים ופיזיותרפיסטים של בית החולים. העניקו לה טיפול מסור ותומך. אנו שמחים על הזכות לשחררה במצב טוב לשיקום".

נתן שכטר, בנה של חנה הודה לצוות בהתרגשות ואמר: "השבועות שחלפו עלינו לא היו פשוטים. הצוות חיבר בינינו כל הזמן והתעדכנו על מצבה של אמא באופן קבוע. באיזשהו שלב כבר לא האמנו שנגיע לרגע הזה והשחרור של אמי היום זו בשורה משמחת ומפתיעה ביותר. אני מודה לכל הצוות ביחידה בסורוקה שתמך וטיפל לא רק באמא אלא גם בנו בני המשפחה".

בטי פולצ'ק עו"ס בשירות הסוציאלי הוסיפה: "לאורך אשפוזה של חנה ליווינו אותה ואת משפחתה באופן רציף. והיינו עדים לחשיבות של התמיכה המשפחתית לאורך האשפוז המבודד. עשינו כל שביכולתנו לאפשר קשר ונקודות חיבור בין חנה למשפחתה התומכת. מרגש אותנו כל פעם מחדש לראות מטופל שמשתחרר לשיקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה