מובטלים מעל 100 ימים יקבלו מענק



ועדת העבודה והרווחה אישרה את הצעת שר האוצר ישראל כ״ץ, מובטלים מעל 100 ימים יקבלו מענק על סך 2,000 שקלים

צילום: shutterstock אילוסטרציה

ועדת העבודה והרווחה אישרה את ההסכם בין משרד האוצר והביטוח הלאומי הקובע כי מי שהיה מובטל במשך תקופה ממושכת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה ולהעניק לו מענק בסכום של 2,000 שקלים.

מה התנאים לקבלת המענק? למענק יהיה זכאי כל מי ששולמו לו דמי אבטלה בעבור תקופה של לפחות 100 ימי אבטלה, בין אם רצופים ובין אם לאו, החל מיום 1 במרץ 2020 ועד ליום 17 באוקטובר 2020. זאת, בתנאי שהשכר הקובע שלו טרום המשבר היה נמוך מהשכר היומי הממוצע במשק. מענק זה יינתן גם לבני 67 שאיבדו את מקום עבודתם בעקבות נגיף קורונה.

בני זוג שימצאו זכאים שניהם למענק החד-פעמי, יהיו זכאים, כל אחד מהם, לתוספת למענק בסכום של 500 שקלים. התשלום יועבר על ידי המוסד לביטוח לאומי ישירות לחשבון הבנק שאליו משולמים דמי האבטלה. 

שר האוצר, ישראל כ"ץ: "כפי שהבטחתי, לא נשאיר אף אחד מאחור. מענקים אלו יסייעו למי שמובטל תקופה ממושכת ונשחק בהכנסתו כולל בני 67 ומעלה, בעקבות הסגר וההגבלות הבריאותיות. אמשיך לסייע לעסקים הקטנים, עצמאים ושכירים לצד המאבק על פתיחת מקומות העבודה והמסחר תוך הקפדה מלאה על כללי הבריאות כדי להחזיר את הכלכלה והמשק לצמיחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה