למרות הקורונה הנוסעים באוטובוס לא שומרים מרחק



בימים אלו כאשר נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בארץ רבים מוצאים עצמם ביציאה מהבית לסופר וחזרה, כאשר חלקם נאלצים להשתמש בתחבורה הציבורית, אך מה קורה כשזו מלאה עד אפס מקום? כך זה נראה בשטח >>>

נגיף הקורונה ממשיך להתשפט ומיום ליום מספר החולים עולה, כמו כן, היום נודע על אישה נוספת שנפטרה כתוצאה מהנגיף. במשרד הבריאות מבקשים סגר מלא, אולם במשרד האוצר מתנגדים. בנתיים הוחלט על מספר הגבלות בניהם איסור התקהלות, אך כאשר מדובר בתחבורה הציבורית מסתבר שהאיסור הזה לא תקף. 

אז מה עושים אנשים שיכולים להתנייד רק באוטובוסים כדי להגיע מהבית לסופר וחזרה? נאלצים הצטופף מסתבר, כך לפי עדות של אחת הנוסעות שהייתה השבוע על אחד הקווים בבאר שבע "רציתי ללכת לסופר, אז עליתי באוטובוס וככל שהוא המשיך לעבור בתחנות עוד ועוד אנשים עלו עד שכבר לא היה מקום אפילו לעמוד, זה לא יאמן מה שהיה שם. פשוט סכנת נפשות". 

מ"דן באר שבע" נמסר: "לדן אין סמכות למנוע עליה ולכן מתגברים את הקו לפי המציאות".

מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית נמסר: "בהתאם להנחיות משרד הבריאות וראש הממשלה, הוחרגה התחבורה הציבורית... מספר הנוסעים בתחבורה הציבורית פחת בתקופה זאת. אנו שבים וקוראים לאנשים שלא להשתמש בתחבורה הציבורית שלא לצורך. אנו פועלים כל העת על מנת לוודא בעזרת מפעילי התחבורה הציבורית שלא יהיה עמוס בקווי התחבורה הציבורית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה