לאומית מגיעים אליכם לבדיקת קורונה



לקוחות קופת חולים לאומית בכל רחקי הארץ יזכו לאפשרות לבצע בדיקת קורונה בחינם באמצעות ניידת הקורונה של הקופה העוברת בין ישוב ליישוב

לקוחות קופת חולים לאומית יזכו לאפשרות לבצע בדיקת קורונה חינם באמצעות ניידת הקורונה של הקופה העוברת מיישוב ליישוב.

ההגעה לעמדה בהפניית הרופא האישי שלכם בלאומית. כל הבדיקות שיילקחו בניידת ישלחו עוד באותו היום ישירות למעבדה החדשנית של לאומית אשר מבטיחה ללקוחותיה תשובה עד 48 שעות.

מטופלי הקופה יכולים לתקשר בימים אלה עם הרופא האישי שלהם בלאומית באמצעות הטלפון, שיחת וידאו, התכתבות דרך האפליקציה או באמצעות המרכז הרפואי. כמו כן, ניתן להזמין תרופות עד הבית באמצעות אתר האינטרנט או אפליקציית לאומית. 

צילום לאומית

מי יופנה לאבחון לנגיף הקורונה?

לקוחות לאומית עם תסמיני קורונה (חום הגבוה מ- 38 מעלות, קשיי נשימה או תסמינים נשימתיים), אשר הופנו על ידי הרופא האישי שלהם.

כיצד מקבלים הפניה לאבחון?

אם אתם חשים ברע, ויש לכם תסמינים של מחלת הקורונה, יש לפנות לרופא המשפחה או רופא הילדים באמצעות אחד מאמצעי התקשורת הדיגיטליים. אם הרופא האישי שלכם נעדר, ניתן לפנות למוקד השירות לקביעת תור לרופא אחר. לאחר השיחה בינכם, הרופא האישי יקבע עפ"י קריטריונים שנקבעו, אם יש להפנות אתכם לבדיקה לאבחון קורונה.

הרופא קבע כי עלי לגשת לבדיקה לאבחון קורונה, מה קורה עכשיו?

תוך 24 שעות מהשיחה עם הרופא, ייצרו עמך קשר טלפוני. במהלך השיחה תקבעו את מועד התור, מיקום ביצוע הבדיקה ותקבלו את פרטי ההתחייבות (טופס 17).

אני לא מרגיש טוב, האם אני יכול לגשת להיבדק?

לא. הדיגום בתחנות יעשה אך ורק בזימון תור מראש. לקוח שהגיע ללא תור, לא יעבור בדיקה.

היכן הדיגום נעשה?

בהתאם למקום מגורכם, הדיגום יעשה באחת מתחנות דיגום הקורונה האיזוריות של לאומית, בתחנת דיגום ניידת, במתחמי הדרייב אין או בביתכם, על ידי צוות מד"א. תקבלו הודעה מדויקת לאן עליכם לגשת, וכיצד עליכם להתנהל.

כיצד הבדיקה נעשית?

הבדיקה עצמה עורכת מספר דקות בלבד. מעברים מטוש (מקלון מיוחד עם צמר גפן בקצה), בחלל הפה ובנחיריים. המטושים מועברים למעבדה מיוחדת לבדיקה.

היכן אראה את תוצאות הבדיקה?

התשובה תוצג באתר לאומית ובאפליקציה, תחת לשונית "תוצאות בדיקות מעבדה". במקרה של תשובה חיובית, צוות לאומית ייצור איתכם קשר להמשך טיפול ומעקב.

פרטים נוספים במוקד הטלפוני 507* או באתר הקופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה