יו"ר דירקטוריון כללית סייר במוקדי החיסונים של כללית בבאר שבע



האלוף במיל' יוחנן לוקר, יו"ר הכללית, סייר הבוקר, יום שלישי במוקדי החיסונים נגד קורונה של כללית בבאר שבע, כדי להתרשם מקרוב אחר פעילות המחוז הענפה, לפגוש את צוותי המחוז הפועלים למעלה מחודש ולהודות להם על מסירותם ושותפותם המלאה במבצע לאומי חשוב זה

הבוקר סייר האלוף במיל' יוחנן לוקר, יו"ר הכללית, הסיור נערך כאמור בעיר באר שבע בה פועלים כיום חמישה מוקדי חיסון והתמקד בשני המוקדים הגדולים - מוקד הקונכייה והמוקד החדש במתחם ה"יס פלאנט" שהוקמו על די איתן ביטון. את הסיור הובילה מנהלת המחוז הגב' חדווה אמונה יחד עם מנהל מינהלת באר שבע ד"ר אלכס אייזנברג שהציגו בפניו את הנתונים המרשימים במוקדים. בכל אחד משני המוקדים בהם ביקר מחסנים בכל יום בממוצע 1,300 איש מטופלי כללית בדרום ב-10 עמדות חיסונים מאובזרות, הפועלות 6 ימים ולעיתים 7 בשבוע. כאשר עד כה חוסנו כ-47,000 מתושבי באר שבע מטופלי כללית. כמו כן, בזמן הביקור חוסנו מחוץ למתחם, ברכב מיוחד שהסיע אותם למקום, מרותקי בית מטופלי כללית. 

צילום באדיבות כללית

חדווה אמונה מנהלת המחוז סיפרה: "מבצע חיסוני מרותקי בית מרגש וחשוב מאין כמותו, שיתופי הפעולה עם הרשויות המקומיות, כאן עם עיריית באר שבע ובמקומות נוספים בדרום, נעשים מתוך אהבת אדם ודאגה כנה לבריאותם, כולנו מגויסים ומתאמצים לסייע בכל דרך, אנו שמחים לראות את ההתגייסות וההצטרפות של כל הגורמים ומקווים כי בקרוב יתאפשר להרחיב את המבצע גם למטופלים במצבים שאינם מאפשרים הסעה למוקד".

היו"ר התרשם מההיערכות יוצאת הדופן וההתנהלות המופתית לדבריו של הצוותים והביע הערכה על פעילות המחוז כולו, בפתיחת מוקדי חיסונים בכל רחבי הדרום לטובת המטופלים, בערים הגדולות ובאזורים מרוחקים יותר, בערבה, עוטף עזה, והכפרים הבדואים. כמו כן, בביקור במתחמים היום שמע מהמטופלים עצמם על החוויה החיובית ומפתיעה שחיכתה להם במקום. רבקה, מטופלת שהגיעה למוקד ה"יס פלנט" פנתה ליו"ר ואמרה "אני חייבת לציין את הגישה האדיבה והמקצועית של הצוותים במקום, הכל התנהל במהירות ובסבלנות, הגענו למתחם מפואר ממש, עם מקום לשבת ולהמתין בו ואפילו לשתות קפה בנחת במקום שמזכיר בית קפה כיפי, כמו פעם לפני המגיפה... הכי רחוק ממה שדמיינתי כשחשבתי על מקום שבו מתחסנים, תודה רבה לכללית על המבצע הזה". 

היו"ר בעצמו לא הסתיר את התפעלותו מאופי המוקד החדשני ביס פלנט, המוקד השני שתכנן והקים המפיק הבאר שבעי איתן ביטון (אורמדיה הפקות) שביקש לספק למטופלים שמגיעים להתחסן חוויה יוצאת דופן מרגע הכניסה למקום ועד לסוף ההמתנה שאחרי החיסון, במבואה למוקד הוקמו שני מתחמי המתנה גדולים, הכוללים פינת קפה משובח, ספות מרווחות, שולחנות וכיסאות בר. המקום המרווח מאפשר לכל המטופלים לשהות במקום עד לסיום זמן ההמתנה מבלי לסכן את בריאותם ואפילו ליהנות מהשהות ולשכוח לרגע מהמציאות שבחוץ. 

צילום באדיבות כללית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה