יוזמה ברשתות החברתיות: כל שיעורי הלייב במקום אחד ובחינם



לאור האילוצים של תקופה זו, קבוצת סטודנטים בתכנית שגרירי רוטשילד ממכללת ספיר, החליטו להקים קבוצת פייסבוק שמרכזת את כל שיעורי הלייב בחינם! כדי שכולנו נוכל ליצור שגרה יומית, כיפית ומעניינת גם מהבית

'שיעורי לייב מכל מקום בכל שעה'. זה שמה של קבוצת הפייסבוק החדשה שקמה על מנת לרכז עבורכם את כל שיעורי הלייב לגוף ולנשמה בכדי שנעבור את התקופה הזו ביחד בשפיות ובבריאות. מדובר ביוזמה של סטודנטים המשתתפים בתכנית שגרירי רוטשילד, מחזור י', במכללת ספיר שחשבו על דרך לעזור לכולם ליצור שגרה יומית מפתחת ומעניינת, כיפית ובריאה, לאור האילוצים של התקופה המאתגרת הזו. בקבוצה תוכלו למצוא שיעורי לייב בחינם בכל תחום, החל מבישול, ספורט, יצירה, ידע כללי, משחקים ועוד.

"בעקבות מסיבת פורים בה הייתי נכנסתי לבידוד וחשבתי איך אני יכולה להעביר את הזמן בצורה מעניינת וחיפשתי בעצמי שיעורי לייב שאוכל לעשות בבית, החיפוש עצמו היה מעייף והחלטתי יחד עם חבריי לתכנית שגרירי רוטשילד, להקים את קבוצת הפייסבוק שתרכז את כל השיעורים במקום אחד", סיפרה ל'באר שבע נט' עומר אברג'ל, סטודנטית לעבודת סוציאלית במכללת ספיר שגרה בבאר שבע, "כך כל אחד יכול להצטרף לקבוצה ויכול להעביר או לצפות בשיעור". מקימי הקבוצה גם סיפרו שבימים אלה הם מנסים להנגיש את התכנים גם לחברה הערבית, "יש לנו סטודנטיות מתוך הגרעין של שגרירי רוטשילד במכללת ספיר שעוזרות לנו לתרגם ולהנגיש את השיעורים גם להם", מסבירה עומר.

קרדיט: קרן אור שץ

איך זה עובד? איזה שיעורים נוכל למצוא בקבוצה?

"אנחנו מפרסמים בקבוצה לו"ז יומי של שיעורים שיש מידי יום, שיעורים שמתאימים גם לילדים וגם למבוגרים. הכל בחינם או לפי שיטת הכובע (שלם כמה שתרצה ותוכל) כדי שיהיה נגיש לכולם. יש אנשים שיצאו לחל"ת ולא מקבלים משכורת אז היה לנו חשוב שזה יהיה ללא תשלום כדי שכולם יוכלו ליהנות מהתכנים האלה. המטרה היא לעזור לאנשים ליצור שגרה מעשירה ובריאה, בתקופה של חוסר וודאות. יש הרצאות שקשורות בטיולים בחו"ל, שיעורי בישול, שיעורי ספורט, מדיטציה, יוגה, דמיון מודרך, פילאטיס, שיעורי יצירה לילדים שאנחנו הסטודנטים מעבירים... אפשר למצוא בקבוצה הכל מכל תחומי העניין".

האם יש היענות? איך התגובות עד כה של חברי הקבוצה?

"כן, זה יוצר חיבור בין נותן השירות לצרכנים, גם עוזר למורים לפרסם את עצמם ואת העמוד העסקי שלהם וגם עוזר לאנשים שבבית להעביר את הזמן. יש כבר קרוב לאלפיים חברים בקבוצה, מצטרפים המון אנשים מידי יום, יש הרבה תגובות ששולחים לנו בפרטי כמה זה עוזר לאנשים לשמור על כושר, על שגרה, להעסיק את הילדים בלי מסגרות. העובדה שהשיעור בלייב זה אחרת כי המורה נמצא איתך ואפשר להגיב ולשאול שאלות תוך כדי השיעור. היה לנו חשוב שהכסף לא יהווה מחסום לאנשים שאין להם כרגע את היכולת הכלכלית לצרוך תכנים. כל מי שרוצה להעביר תוכן, הרצאה או שיעור מוזמן לפנות אלינו בפרטי".

 קרדיט: קרן אור שץ

ליוזמי הקבוצה 'שיעורי לייב מכל מקום בכל שעה' חשוב להמשיך ולתפעל אותה בתקופת הקורונה וגם לאחר מכן, לייצר המשכיות לקהילה הווירטואלית שנוצרה. "אנחנו רוצים לייצר גם לו"ז שבועי של מערכת שעות של שיעורים בקבוצה, אנחנו כל הזמן חושבים איך אפשר להוסיף עוד תכנים ולפתח את הקהילה, גם אחרי תקופת הקורונה".

רוצים להצטרף גם? לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה