חולי קורונה מאומתים מהדרום נתפסו מפרים בידוד



במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: שוטרי אגף התנועה הפרוסים ברחבי הדרום איתרו אמש בצהריים במחסום המוצב בצומת שוקת, אב ובנו חולים מאומתים בנגיף הקורונה

צילום באדיבות משטרת ישראל

נגיף הקורונה איתנו ונראה שלעוד זמן רב, אך יש מי שהדבר לא מפריע להם להמשיך בשגרת חיים רגילה לגמרי, כאילו הנגיף כבר לא איתנו, גם אם הם נמצאו נשאים. ההשלכות ברורות, כל יציאה ומפגש שלהם עם הסביבה מייצרת עוד ועוד שרשראות הדבקה, מה שלא מאפשר את בלימת התפשטות הנגיף. 

לפי עדות שוטרי אגף התנועה הפועלים במחסומים ובאכיפה מוגברת בצירים הבינעירוניים למימוש תכלית ההנחיות וההגבלות, עצרו אמש רכב פרטי לבדיקה, במהלכה התברר כי אב ובנו תושבי כסייפה היושבים ברכב, הינם חולים מאומתים עפ"י מערכות משרד הבריאות. נגדם נרשמו קנסות ע"ס 5,000 ש"ח והם הוחזרו מיידית לביתם.

במשטרה מבקשים להזכיר: "נשמעים להנחיות – מצילים חיים: אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה