עמותת בית מוריה בבאר שבע הודיעה אמש (א', 15.3) כי הצטרפה ל"קו הקורונה" למען סיוע למבודדים וחולים, יחד עם גרעינים תורניים נוספים הפזורים בארץ. העמותה תפעיל את מוקד הסיוע באזור באר שבע ותסייע בהעברת מזון, שליחויות ועוד למען האנשים היושבים בביתם

עמותת בית מוריה בבאר שבע הודיעה כי הם מצטרפים למאבק נגד הקורונה באמצעות סיוע ועזרה למבודדים ולחולים היושבים בביתם. העמותה תאפשר את שירותיה באמצעות "קו הקורונה", קו חם ארצי שנוצר בעקבות המשבר העולמי ומציע ברחבי הארץ סיוע בהתנדבות. אנשים מהדרום שיצרו קשר באמצעות הקו החם יגיעו לעמותה ויקבלו את השירות על ידי מתנדבי עמותת בית מוריה. 

אנשים מבודדים או חולים הנאלצים לשבת בביתם ללא אפשרות לצאת מוזמנים להתקשר לקו החם ולקבל סיוע במגוון נושאים כמו שליחויות, קניות, הסעות, רכש תרופות ועוד. הקו מיועד בעיקר עבור קשישים או אנשים בודדים שאינם יכולים להסתייע במשפחה וחברים. 

ציוד חדד צילום: צבי תקשורת

ציון חדד, מנכ"ל עמותת בית מוריה בבאר שבע, סיפר: "במהלך השנה אנו בעמותת בית מוריה מקיימים מגוון אירועים למען רווחת התושבים ובעיקרם גם סיוע ועזרה לבודדים, קשישים ועריריים. גם בימים אלו, בזמן שמתחוללת בעולם מגפה המחייבת רבים להישאר בבידוד, אנו עושים כל שביכולתנו לסייע לאנשים שאינם יכולים לצאת מביתם וכך גם לשמור עליהם וגם על הציבור הרחב מפני יציאה בלתי הכרחית של אותם מבודדים או חולים. אנשים הזקוקים לסיוע או אוזן קשבת מוזמנים להתקשר לקו החם ונשמח לעזור בכל דבר, כמובן לפי המגבלות והאחריות הנדרשת". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה