החלים מהקורונה וחלה שוב



משרד הבריאות ממשיך לעדכן באופן רציף על מספר הנדבקים בקורונה והטיפול בהם, כעת נודע כי החולה ששוחרר מבית החולים ביפן לאחר שנטען כי החלים, הגיע לארץ ונמצא כחולה

צילום: shutterstock אילוסטרציה

כפי שדיווחנו לכם כאן בבאר שבע נט, ניתן להבריא מהקורונה, אך למרות זאת חשיבות רבה לשמירה על הוראות משרד הבריאות כדי להימנע מהידבקות מחדש. למה אנחנו מדגישים זאת? כי זה בדיוק מה שקרה לישראלי שהיה על ספינת "דיימונד פרינסס" שהחלים, הגיע לארץ אך התגלה שוב כנשא ונשלח לאשפוז בבידוד. 

משרד הבריאות בהודעה לציבור: 2 החולים הראשונים שהגיעו מיפן והיו על ספינת ״דיימונד פרינסס״, אושפזו בשיבא, אחד מהם החלים ושוחרר.

החולה ה-3 חזר מאיטליה בטיסה ב-23.2 (תושב אזור השפלה) ונמצא בבידוד בשיבא. החולה ה-4 היה במגע אישי קרוב לחולה ויגיע לבידוד בשיבא.

חולה מס׳ 5 שב מיפן הבוקר שם אושפז לאחר שאובחן בספינת ״הדיימונד פרינסס״ כחולה, טופל ביפן, נמצא שלילי והגיע לארץ. עם הגעתו נערכה לו בדיקה נוספת בה נמצא חיובי ולכן ייכנס לבידוד בשיבא.

מבדיקה שנערכה התגלה כי אותו נוסע טס בטיסה מסחרית של חברת ״טורקיש איירליינס״ מטוקיו דרך איסטנבול בתאריך 27.2 טיסה TK53, ומאיסנטבול לת״א בתאריך 28.2 טיסה TK784 שנחתה בישראל בשעה 08:55.

ולכן, על כל נוסעי הטיסה שנחתה הבוקר ושהיו עמו על המטוס להכנס לבידוד בית באופן מיידי ל-14 יום ולדווח על כך באתר משרד הבריאות: http://bit.ly/MOH-Corona או במוקד משרד הבריאות בטלפון *5400 אם במהלך הבידוד מופיעים סימפוטמים של חום או שיעול או קושי בנשימה יש להתקשר באופן מיידי למוקד 101 על מנת לברר צורך בבדיקת הנגיף.

להנחיות בדבר אופן בידוד ביתי יש להכנס לאתר משרד הבריאות: http://bit.ly/MOH-Corona כמו כן במשרד הבריאות מציינים כי המגע הקרוב של הנוסע מאיטליה יכנס לבידוד בבית החולים שיבא. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה