בשורות טובות: מיכאל כץ דייר משען בן ה-92 החלים!



אנחנו כל כך שמחים לדווח לכם שמיכאל כץ, בן ה 92, דייר "משען" שפונה לפני כשבועיים במצב קשה ליחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה, השתחרר הערב מביה״ח

בשורות משמחות מאוד לקראת חג שני של פסח, מיכאל כץ שיחגוג בעוד יומיים את יום הולדתו, החלים ושוחרר מבית החולים. מיכאל כאמור פונה ליחידה לטיפול באירועים מיוחדים בסורוקה לאחר שסבל מחום וקשיי נשימה, הוא אושפז לפני כשבועיים כשמצבו הוגדר אז קשה, אך יחד עם צוות היחידה הוא נלחם בנגיף וניצח!

לאחר קבלת תוצאות שליליות של בדיקותיו האחרונות הוא שוחרר מבית החולים ושב למשען. 

ד"ר לאוניד ברסקי, מנהל היחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה מסר: " מיכאל התקבל לבית החולים במצב קשה, ועבר מהלך אשפוזי מורכב רווי עליות ומורדות. הטיפול כלל אתגרים רבים והצריך שיתוף פעולה רפואי, סיעודי, סוציאלי וכלל גריאטרים ופיזיותרפיסטים של בית החולים. אנו שמחים על הזכות לשחררו ועל הזכות לאפשר לו לחגוג את יום הולדתו בעוד יומיים מחוץ לביה״ח".

ד"ר יפתח שגיא, רופא בכיר ביחידה לטיפול באירועים מיוחדים לחולי קורונה בסורוקה אמר: "האוכלוסיה הפגיעה ביותר היא אוכלוסית הקשישים, הם סובלים את התחלואה הגבוהה ביותר ונפטרים באחוזים הגבוהים ביותר. גם אם הם מגיעים במצב קל המצב עלול להסתבך. חשוב לציין שהכוח הסיעודי והרפואי והעובדות הסוציאליות, עובדים יחד, ובשילוב שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים ובטלרפואה במחלקת הקורונה, אנו יודעים כל הזמן בכל רגע נתון מה מצב המטופלים תוך הגנה על הצוות הרפואי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה